Loading...
nl

Fatna Even voorstellen

Fatna
Fatna aug 31 '09
welkom Spirit en alle andere nieuwe fotolezers

jullie mogen mij lezen, deze is voor jullie!

]ps bellefleur ik ben ook wel eens benieuwd naar wat jij kan zeggen van mij....graag!!
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 31 '09
Hoi Fatna,

Maar even een eigen topic van gemaakt, om het niet te laten verdwijnen in het voorstel topic.

Groetjes.
spirit
spirit aug 31 '09
Wat ik zie en voel als ik jou foto lees is het volgende.
Ik zie een persoon die erg druk in de weer is ik zie je maar druk bezigin je huis.

klopt het dat je erg veel pijn hebt ergens ik krijg te maken met een beperkingen.

Die beperkingen belemmeren je nu niet meer, maar dat hebben ze wel erg gedaan. Maar de klachten zijn nog wel aanwezig.

Je bent gegroeit in een zeer korte tijd en aan genezijde zijn ze trots op je.
Je volgt nu je gevoel en je gaat af op je intuitie.
Goed hoor!!
Ik laat het hier even bij beetje te druk om me heen.
Liefs Spirit
admin
admin aug 31 '09
Ik lees zeker je foto..doch morgen, lieverd, even geduld nog..
heel misschien strakjes.

kan ie wat groter?
Fatna
Fatna aug 31 '09
als je erop klikt, wordt ie groter bellefleur
Beschermengel
Beschermengel aug 31 '09

Mooie ogen zeg.. smileheb hem ietsjes groter neergezet.

Fatna
Fatna aug 31 '09
dank je engel, ik ben daar niet zo handig in

moderator van niets hahaha
Beschermengel
Beschermengel aug 31 '09

Graag gedaan hoor! smile...als je op de kleine foto klikt word hij groter (zoals je zelf zei ) en als je dan weer op de grotere foto klikt kun je hem hier op dat formaat hier neerzetten...fluitje van een cent hihi, gewoon proberen zo leer ik ook steeds.
Fatna
Fatna aug 31 '09
hmm dank je voor de tip!
admin
admin aug 31 '09
Je bent inderdaad veranderd, zachter geworden. Ingezien dat tegen de stroom inzwemmen soms meer energie kost, dan je te laten gaan. En dat doe je, je luistert veel beter naar jezelf, kunt jezelf meer wegcijferen voor diegenen die je liefhebt, en dat is een hele mooie kwaliteit. Je bent ook meer trots op jezelf, je houdt veel meer van jezelf. Je accepteert en neemt de zaken zoals ze zijn en dat geeft je zoveel meer rust. Hèhè, denk je bij jezelf. Fijn he smileJe houdt van in en om het huis. Klaar staan voor de mensen om je heen, gezelligheid en vertrouwen.

Gezellig vindt men het om bij je thuis te komen, altijd een fijne babbel en een warm welkom. In je bed overdenk je de dag en laat je alles voorbij komen. Je hebt het helder Fatna. Complimenten voor jou!

Groetjes, Bart
admin
admin sep 1 '09
Origineel bericht van: Beschermengel

Mooie ogen zeg.. smileheb hem ietsjes groter neergezet.

okido.. hoi lieve Fatna,
Ik vind dat je veels te weinig "aanwezig" bent hier hoor, je bent er misschien wel,
maar je laat je "stem" weinig horen... kom maar gauw weer wat meer aan bod.
Je hebt een mening, en een visie, en een kijk op vele zaken, kom ermee naar buiten, je stem telt!
wat het ook is, je hebt er eigenlijk zin in, om je uit te drukken dus doe maar,

De boosheid is weg, das heel wat beter zo toch he.. nu straalt je al veel meer, en kan je innerlijk genieten van simpele momenten. En dat werkt aanstekelijk bij anderen.
Toch voel ik nog wat sarcasme bij je, wat spot over sommige dingen rondom je heen, (familie, over mensen die je kent, in je omgeving, over jezelf en sommige situaties)
spot en een ontevredenheid,en een gevoel dat er iets is dat je niet kunt veranderen, terwijl je het eigenlijk wil veranderen!
Ondertussen, krijg je aardig wat zaken naar je hand gezet, en Er is meer innerlijke rust gekomen, en meer tijd voor jezelf. en je krijgt blijkbaar meer ruimte.
Je vertrouwt je zelf, weet je dat? ja da weet je! En dat is een sterkte!
Ik zie je handwerkjes doen, hele mooie dingen maken, klopt dat?
Zeer zorgzaam zijn, en hulpvaardig en warm.. knuffelen en spelen.
je bent een lieverd, laat het maar zien! smile

Liefs,
Bellefleur
Fatna
Fatna sep 2 '09
Hoi bellefleur, wat fijn dat je de tijd hebt genomen voor me

Klopt ik ben met periodes aanwezig hier, als ik er behoefte aan hem verschijn ik weer en als die behoefte minder wordt ben ik er minder...ik krijg soms een goed gevoel over mezelf als ik op merudi ben (vraag me niet waarom) en als dat goede gevoel verzadigd is dan verdwijn ik weer even

de reden dat ik niet altijd spreek is omdat ik nog wel veel onderwerpen ietwat zweverig vindt en ik kan daar dan ook erg cru/spottend op reageren...dat wil ik voorkomen en dus slik ik de woorden in...

ik heb inderdaad nogal eens die nare gewoonte de spot te drijven met mensen die lijnrecht tegenover mijn karakter staan, ik kan gewoon geen begrip opbrengen over hoe iemand zo anders kan zijn dan ik...

Er zijn inderdaad wat dingen gaande die ik wel wil maar niet kan veranderen en ook niet kan accepteren....toch ben ik onmachtig om die situatie de rug te keren, ik ben nog niet heldhaftig genoeg daarvoor,er staan te dierbare personen op het spel!

Mijn zoontje gaat over twee weken voor twee ochtenden naar de peuterspeelzaal, ik ben inderdaad van plan meer tijd voor mezelf te maken en daardoor ook wat innerlijke rust te creeeren

ik ben (behalve met koken en bakken) niet echt creatief met mijn handen , zou niet weten wat jij ziet bij maken van mooie dingen.

Ik ben zeker zorgzaam en hulpvaardig, warm hoor ik ook vaak en knuffelen doe ik heel graag met mijn geliefden, vooral mijn dierbare zoontje!

dank je wel bellefleur, je hebt me vrij goed gelezen..
Maryssa
Maryssa sep 2 '09
Hallo Fatna,

Het verschil tussen deze foto en je eerdere foto's is groot. Je lijkt dingen meer geaccepteerd te hebben terwijl je er eerst tegen aan aan het schoppen was. Er zit een mooie zachtheid...ehm hoe noem je dat o ja sereniteit in je uitstraling. Ik vind je op deze foto veel liefde uitstralen, het harde; het jezelf beschermen lijkt wat minder te zijn en je laat jezelf meer zien zoals je bent. Mooi hoor! Krijg er verder helaas niets meer bij door. Hoewel...heb jij hoofdpijn Fatna? Ik krijg dat een beetje terwijl ik dit typ.
Fatna
Fatna sep 2 '09
jullie brengen bijna allemaal 1 ding naar voren, dat ik dingen heb leren accepteren ipv ertegen te vechten...

typisch!
Fatna
Fatna sep 2 '09
ps dank je wel maryssa voor het lezen
Maryssa
Maryssa sep 2 '09
Ik zal later vandaag nog eens kijken of er meer doorkomt.
Heidelroos
Heidelroos sep 11 '09
Hoi lief ding..

WAT een verschil met jouw eerdere foto's..
Heb je tegenwoordig gesprekken met mensen over bewustzijn, lees je de juiste boeken?
Ik zie je van een engelachtige persoon die en kinderlijk onschuldige uitstraling bezat veranderen naar een zelfbewuste vrouw..
Je ogen stralen mer volwassenheid uit..
Alsof je knopen aan het doorhakken bent geweest wat je vroeger niet durfde..

Ik zie een bepaalde angst..
Een angst om voor jezelf te kiezen...
Iets weerhoudt je ervan.. geloof, mensen, kinderen..
je lijkt nog te leven volgens de standaard van de opgelegde normen, waarden, conditioneringen..
Voel je jezelf daar gelukkig bij, of heb je steeds meer het gevoel dat je 'los wil breken?'

Ik zie een roos....

Ook zie ik een kooi..
Zo'n kooi van een verhaal waarin iemand opgesloten zit omdat er jaloezie in het spel is...
Bezitterigheid.. bezitterigheid met grote gevolgen (Ik krijg hierbij een waarschuwing)!!!
Kijk uit met wie je breekt, als je wil breken met die persoon, doe het met beleid en de juiste tact..
Dit gaat niet gemakkelijk worden..

Ik zie een bepaalde vermoeidheid..
Herken je als ik zeg dat mensen als een elastiek zijn, zodra men maar lang en lang en lang genoeg oprekt, zal het elastiek uiteindelijk vergruizen en breken..

Toch zit er een zelfverzekerde blik in je ogen, en ik denk niet dat je onzeker bent over wie je bént..
Misschien is het meer dat je jezelf niet kunt schikken aan de normen en waarden van anderen..

Je geest is vrij, je leven heeft een bepaalde beperking..

Je ogen blijven schitterend en je beroerd mensen daarmee..
Die beroering bestaat vooral door het kinderlijke karakter van je ogen..

Ik moet effe hyven en dan mijn zoon achter zijn peecee laten.. wink

Liefssssssssssssssssssssss

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske