Hoi lief ding..
WAT een verschil met jouw eerdere foto's..
Heb je tegenwoordig gesprekken met mensen over bewustzijn, lees je de juiste boeken?
Ik zie je van een engelachtige persoon die en kinderlijk onschuldige uitstraling bezat veranderen naar een zelfbewuste vrouw..
Je ogen stralen mer volwassenheid uit..
Alsof je knopen aan het doorhakken bent geweest wat je vroeger niet durfde..
Ik zie een bepaalde angst..
Een angst om voor jezelf te kiezen...
Iets weerhoudt je ervan.. geloof, mensen, kinderen..
je lijkt nog te leven volgens de standaard van de opgelegde normen, waarden, conditioneringen..
Voel je jezelf daar gelukkig bij, of heb je steeds meer het gevoel dat je 'los wil breken?'
Ik zie een roos....
Ook zie ik een kooi..
Zo'n kooi van een verhaal waarin iemand opgesloten zit omdat er jaloezie in het spel is...
Bezitterigheid.. bezitterigheid met grote gevolgen (Ik krijg hierbij een waarschuwing)!!!
Kijk uit met wie je breekt, als je wil breken met die persoon, doe het met beleid en de juiste tact..
Dit gaat niet gemakkelijk worden..
Ik zie een bepaalde vermoeidheid..
Herken je als ik zeg dat mensen als een elastiek zijn, zodra men maar lang en lang en lang genoeg oprekt, zal het elastiek uiteindelijk vergruizen en breken..
Toch zit er een zelfverzekerde blik in je ogen, en ik denk niet dat je onzeker bent over wie je bént..
Misschien is het meer dat je jezelf niet kunt schikken aan de normen en waarden van anderen..
Je geest is vrij, je leven heeft een bepaalde beperking..
Je ogen blijven schitterend en je beroerd mensen daarmee..
Die beroering bestaat vooral door het kinderlijke karakter van je ogen..
Ik moet effe hyven en dan mijn zoon achter zijn peecee laten..
Liefssssssssssssssssssssss