Loading...
nl

hallo allemaal, dit ben ik!

linkie
linkie mei 28 '07
Hallo Allemaal

Mijn naam is Kalinka en ik ben 27 jaar.
Ik ben getrouwd en heb een hele lieve echtgenoot.

Ik ben gelovig(katholiek) en ben al een aantal jaar op zoek naar iets wat mn geloof meer compleet kan maken. In de kerk vind ik tot nu toe niet echt hetgeen waar ik naar opzoek ben. Mijn geloof gaat verder dan de kerk.....en ik geloof niet in bijv. de paus en andere rituelen van de kerk.
Al weet ik zelf nog niet goed wat ik dan precies wel zoek en waar ik dan wel in geloof.......

Ik heb een intensieve jeugd gehad. Was erg lastig en druk voor mn ouders en bleek verschillende voedselallergien te hebben.
ging flink tegen mn ouders, vooaral mn vader in want die bepaalde altijd de regels zonder rede en das niets voor mij.
Na mijn pubertijd heb ik een flinke periode veel last gehad van angstaanvallen en hyperventilatie.

Door deze leerdoelen in mijn leven ben ik erg gegroeid en probeer nu wat evenwicht en rust in mijn leven te brengen.
Sinds vorig jaar weet ik dat ik ook een HSP ben waardoor ik een hoop meer begrijp over mijn reacties en handelen van vroeger.

Door familie werd ik gewezen op deze site, maar das al zeker een jaar terug. Heb inmiddels veel gelezen op deze site en heb me vorige week aangemeld als lid.

Ik hoop hier te vinden dat ik mn horizon kan verbreden en een aantal zaken uit mn verleden kan verklaren en een plekje kan geven.
Ook ben ik op zoek naar mijn levensdoel hier op aarde.

tot ziens op het forum!
groetjes Kalinka
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 28 '07
Welkom Kalinka, heel dapper dat je deze stap durft te maken! Ik weet zeker dat je er veel aan zult hebben, en dat ook jouw ervaringen voor andere mensen heel waardevol zal zijn. Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust. Er is weinig waar we tot nog toe nog geen antwoord op hebben gehad ;).

p.s. wil je niet steeds dubbelklikken op de knopjes, ik moet steeds je dubbele berichten en reacties weghalen :).
Sheva
Sheva mei 29 '07
hey kalinka,

Ook namens mij welkom hier...

Groetjes Sheva :D
LPChip
LPChip mei 29 '07
Heeeeeeey Kalinka. :)

Welkom hier. :)Leuk om te zien dat je je hebt geregistreerd, en grappig genoeg.. ik heb vanochtend onderandere over jou gedroomd. (zie dromendagboek)
jo
jo mei 29 '07
Welkom
Mimi*
Mimi* mei 29 '07
Welkom hier!
Wendy's
Wendy's mei 29 '07
Welkom
Acheliah
Acheliah mei 29 '07
ook namens mij welkom
linkie
linkie mei 29 '07
thanks allemaal, en lpchip zal zo ff lezen op dromendagboek.
mause
mause mei 30 '07
welkom ook namens mij.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki