Loading...
nl

Sweetammy fotolezen

Sweetammy
Sweetammy aug 31 '09
Allereerst dank je wel voor je lezing.

Met dat ik moe ben en het zat ben zit je helemaal goed.. Het lijkt of wat ik ook doe continue fout gaat en ik kan er niet de vinger op leggen waardoor het komt.

In het verleden hebben mensen die dichtbij me stonden mij enorm gekwetst een persoon zelfs afgelopen jaar nog en dat deed inderdaad pijn. Voor mezelf heb ik ook een muur om me heen gebouwd waar mensen bijna niet inkomen, juist om dit te voorkomen. Ik weet dat ik inderdaad mensen opnieuw moet gaan toelaten en niet bang zijn om gekwetst te worden maar dat kost inderdaad tijd.

Die beslissing die ik moet maken kan die ook te maken hebben met een andere relatie vorm in plaats van vrienden?

En met het doen wat ik zelf graag wil ben ik aan begonnen en dat voelt als een verlichting, nu de rest nog.

Dank je wel

liefs
taro
taro sep 1 '09
Quote:
Die beslissing die ik moet maken kan die ook te maken hebben met een andere relatie vorm in plaats van vrienden?

Ja dat kan zeker, ik pik het op maar soms kan ik het dan nog niet duidelijk genoeg plaatsen.
Jij weet zelf heel goed waar het om draait...en je ziet er erg tegen op.
Maar het zal je uiteindelijk goed doen...je moet goed naar je gevoel luisteren...wie is goed voor jou en wie niet...welke situatie is goed en welke niet...ga prioriteiten maken in "jouw" belang.
Sluit je niet teveel af...ik weet hoe moeilijk het is om mensen weer te vertrouwen...maar als je je afsluit laat je de "slechte(voor jou)" mensen niet binnen...maar ook de juiste krijgen dan geen kans om contact te zoeken en maken.

Vergeef de mensen die je pijn hebben gedaan...zie wat je er van geleerd hebt...en wees ze daar dankbaar voor...klinkt raar en moeilijk maar het gaat je lukken.
En uiteindelijk zul je inzien dat het je alleen maar sterker heeft gemaakt...dus geef het tijd...maak schoon schip met en voor jezelf...en kies voor wat jij nu nodig hebt en denk niet teveel aan andere(in negatieve zin)...is verspilde energie.
Lieverd...wees sterk...je kunt het...aanvaard de dip...niet denken dat als je, je rot voelt erg is...want als je je rot voelt verwerk je ook dingen...alleen blijf er niet in hangen...streef wel naar betere tijden...dus vecht voor je geluk.
Sweetammy
Sweetammy sep 1 '09
Dank je wel, voor je mooie inzichten ik kan hier heel erg veel mee. Ik denk dat ik inderdaad wel weet welke beslissing ik moet nemen. Het zal me inderdaad uiteindelijk beter doen maar het is wel heel erg moeilijk.
Ik zal zeker proberen weer meer mensen te vertrouwen aangezien ik weet dat er heel erg veel goede mensen op de wereld zijn, daar probeer ik ook zoveel mogelijk voor open te staan...
En het weer vechten voor me geluk moet uiteindelijk wel weer komen maar na een paar jaar mislukking na mislukking wordt ook dit een zware kluif, maar dit motiveert me wel.. Nogmaals bedankt.
admin
admin sep 1 '09
Sweetammy;

als ik naar je foto kijk, krijg ik zinnen door als " dit hoefde toch helemaal niet? dat was toch nergens voor nodig?
Dit had toch geen zin! ".
Je snapt niet waarom dingen gebeurde met je.. je zit met de waarom-vraag, en ook al krijg je al eens antwoord, het "waarom' gaat niet weg.
Ik zie onverwerkt verdriet, het sluimert aan de oppervlakte wel, dus laat je tranen de vrije loop als je dat voelt.
je vrouwzijn is 'aangetast'.. je kracht in wie je bent is daardoor wat verloren gegaan. Maar dat komt wel weer goed!

Want wat een innerlijke uitstraling heb je.. zo'n mooie innerlijke licht.
Weet je dat? Je bent zeer naturel, en wat er ook gebeurde in het verleden, het is niet dàt wat jou "jou" maakt.
het is je zuiverheid en je licht die jou laat zijn wie je in werkelijkheid bent!
Ga zoveel mogelijk naar je innerlijk, en laat het naar buiten stralen, via je hart, via je ogen, je woorden, en je lach!!
Want dat doe je automatisch eigenlijk, spontaan..al.
ok, dan moet je door nog restjes van verdriet, of boosheid of ongeloof, of gevoel van onrechtvaardigheid, Jaaaaaa inderdaad... daar moet je dan nog door!
Het is duizend maal de moeite waard.
ik vind je de uitstraling hebben die NiMs ook heeft. Je lijkt ergens op een bepaalde manier op hem, dezelfde energie ..
doe regelmatig grondingsoefeningen, want je bent soms als een ballon, en mist soms het kontakt met de aarde,
dan zijn emotie's en onzekerheden extra te voelen.
Wanneer je goed gegrond bent, krijg je een zelfzeker gevoel en houding. Je blijft dan als het ware met je twee voeten op de grond.
veel liefs van me,
Bellelfeur
Sweetammy
Sweetammy sep 1 '09
Bellefleur ook jij bedankt voor je mooie opwekkende lezing.
Je eerste zinnen grijpen me meteen, er zijn inderdaad zoveel dingen gebeurd waardoor die waarom vraag er zo sterk is. Het onverwerkte verdriet heb ik ben ik bang zelf veroorzaakt, ik probeer het zoveel mogelijk te laten maar op een een of andere manier wil het er nog niet helemaal uit.

Ik ben het helemaal met je eens dat mn verleden niet maakt tot wie ik nu ben het heeft me een aantal jaren beinvloed maar een paar maanden geleden heb ik gezegt en nu is het klaar zo wil ik niet meer zijn. Er is mij vaker verteld dat ik licht met me mee draag maar zelf heb ik niet dat gevoel.

Dat ik op een bepaalde manier op nims lijk kan zeker wel kloppen we zijn deels wel erg gelijk.

Grondingsoefeningen, hoe moet ik dit doen. Contact maken met de aarde, ik weet dat ik sommige dingen kan maar gronden en contact maken met de aarde en naar mn innerlijke gaan heb ik nog nooit gedaan. Ik zou dit graag willen kunnen aangezien ik ook denk dat ik dan verder kom met sommige kwesties.

Verder onwijs bedankt.
Liefs Sweetammy
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 1 '09
Origineel bericht van: Sweetammy

Grondingsoefeningen, hoe moet ik dit doen. Contact maken met de aarde, ik weet dat ik sommige dingen kan maar gronden en contact maken met de aarde en naar mn innerlijke gaan heb ik nog nooit gedaan. Ik zou dit graag willen kunnen aangezien ik ook denk dat ik dan verder kom met sommige kwesties.

Dit is een hele goede grondoefening:
http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/topics/64106/Audio_MP3_engelen_en_chakra_me.html#Post64106

Door deze meditatie te doen ga je helemaal van boven naar beneden. En ben je volledig in jezelf. Een aanrader dus!
admin
admin sep 2 '09
en deze is ook een leuke voor je Sweetammy!

Aarde meditatie.

Ga rustig zitten of liggen op een stille plaats. Maak het je comfortabel door bijvoorbeeld het licht te dimmen en de gordijnen te sluiten. Als je niet gestoord wilt worden kun je de stekker van de telefoon eruit halen en de deur op slot doen. Kies in ieder geval een plaats en tijd waar je even op jezelf kunt zijn.

Je kunt je ogen sluiten als je dat wilt.

Neem een tijdje om je gedachten tot rust te laten komen. Dingen van de dag, taken die nog gedaan moeten worden en problemen die je bezighouden zullen zich aan je op willen dringen. Wijs ze niet af en veroordeel de gedachten niet, neem er voor nu liefdevol even afstand van. Ze zijn voor later. Je aanwezigheid hier en nu telt. Alles wat in je opkomt is werkelijk en belangrijk, maar kan nu wel even wachten. Langzaamaan worden de gedachten rustiger.

Probeer je een perkje of een tuintje voor te stellen. Dit kan een tuintje zijn die je kent, je kunt ook zelf een perkje visualiseren. Het is jou stukje aarde, groot of klein, bekend of nieuw. Vreemden hoef je niet te vrezen, die hebben geen toegang. De grond is ruw en onbewerkt. Er groeit nog niets. Je mag zaaien en oogsten wat je wilt.

Kies je grootste wens of verlangen. Dit kan alles zijn. Denk niet na over mogelijkheden, oorzaak en gevolg. Meestal is het eerste wat in je opkomt het juiste. Je wens hoeft niet haalbaar te zijn, het is een wens.
Vertrouw deze wens als zaailing toe aan de aarde. De aarde zal de wens koesteren voor je. De natuur zal in haar oprechtheid je zaailing laten groeien en alle omstandigheden verschaffen die het nodig is.

Vraag jezelf vervolgens wat je verlangen belemmerd. Wat maakt dat je wens niet ten uitvoer gebracht kan worden. Belemmert een remming uit jezelf de uitvoering. Zijn de omstandigheden tegen je wens. Wellicht wil je het bij de wens zelf houden zonder het te ervaren. Laat alle bezwaren de voeding zijn voor je wens. Een bezwaar maakt een wens niet minder wenselijk. Dit is de voeding voor je zaailing. De mest zo je wilt.

Je werk is nu gedaan. De natuur heeft de zorg voor een goede afloop. In alle oprechtheid zal deze beslissen of je wens zal groeien. Wees niet bang als je wens eerlijk en oprecht is De natuur zal dat ook zijn.

Kijk in vertrouwen toe hoe je wens zal groeien op zijn belemmeringen. Schroom niet om met regelmaat de vorderingen van je gewas te aanschouwen. Dagelijks neemt haar kracht toe. Je kleine wensje kan verworden tot een grote vrucht, rijp om te plukken. Geniet die vrucht als de tijd rijp, het is je eigen oogst. Proef de overwinning van je aanvankelijke tegenwerpingen in je volgroeid resultaat.

(Bron: Ruud Karsten, puurensimpel.nl)
Sweetammy
Sweetammy sep 2 '09
Nims en Bellefleur allebei bedankt, ik ga ze zeker beide uitproberen
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies