Loading...
nl

Tweelingzielen; ouder en kind...

Natalie1986
Natalie1986 jan 12 '10
Wauw super mooi, Jorine! Maakt verder ook niet uit of jullie tweelingzielen zijn of gewoon zielsverwanten!
Het is allemaal even mooi om mee te maken! Van zielsverwanten leer je bijna evenveel als van tweelingzielen.

Liefs Natalie
Cialara
Cialara jan 12 '10
Zeker weten smile
admin
admin feb 10 '10
Wel mooi
Ik ben me gaan verdiepen in de tweelingvlam relatie en yweelingzielen
en vind de verhalen die erover te vinden zijn zo supermooi om te lezen
Ik ga me ook realiseren dat ik het idee heb mijn tweelingvlam gevonden te hebben, mijn huidige vriend
die ontmoeting tussen ons wat zo speciaal zoiets heb ik nog nooit bij iemand gevoelt en meegemaakt, van te voren zei ik al dat er iets in die bar stond te gebeuren en op het moment dat ik er niet mee bezig was de trap opstormde liep ik zo tegen hem op, en die ogen ik voelde gelijk van beiden kanten een diepe intenste verbintenis en een gevoel van vertrouwen
het lot heeft zo moeten zijn dat we elkaar 20 minuten voor het einde van mijn vakantie weer tegenkwamen en ik hem mijn email gaf daarbij roepen als dit ment to be is voegt hij me toe
We hebben van dat moment af aan zoveel moeten overwinnen samen, cultuurverschillen, elkaar verkeerd begrijpen met taalverschillen, karakterverschillen etc etc...
maar toch voelt het zoooo sterk zo onwijs sterk gewoon niet te beschrijven en het vertrouwen zit zo diep
Het gevoel hebben wanneer die aan me denkt of contact opnemen op de juiste momenten
Ja ondanks de grote afstand turkije nederland is dit anders dan mijn vorige relaties.
En ik weet zeker als dit mijn tweelingvlam is dat de echte afstand tussen ons ook ooit voorbij zal zijn, ver weg maar toch dicht bij elkaar diep te voelen van binnen in het hart!
admin
admin feb 10 '10
iemand die ook zoiets meegemaakt heeft met de liefde en relatie?
spelenderwijs
spelenderwijs dec 12 '10
Regressie ervaring ouder/kind als tweelingziel[b][/b]

Mijn dochter van 8 en ik hebben een hele bijzondere band. Toen ze nog jong was, had ik het idee dat als we in elkaars ogen keken, we in elkaars ziel konden kijken. Ook is de ouder/kind liefde tussen ons heel intens. Als we niet in elkaars nabijheid zijn missen we elkaar enorm. Ze zegt wel eens: 'ik zou je wel in een doosje willen doen, dan zou ik je de hele tijd bij me willen dragen'. Dat geldt ook voor mij. Verstandelijk weet ik dat het beter is om haar meer los te laten, zodat ze zichzelf kan ontwikkelen.

Dit jaar heb ik de mogelijkheid gehad om met een regressietherapeut te werken. In 1 van mijn vorige levens, zag ik haar en mijzelf in een andere rol (geliefden). Op het moment van overlijden zag ik dat de 2 lichten die wij waren, in een opwaartse spiraalvormige beweging naar boven, 1 licht werd. Op het moment dat de regressietherapeut aan mij vroeg: je tweelingziel? Zei ik volmondig: ja! Want zo voelde dat ook voor mij. Een bijzondere, zeer mooie en ontroerende ervaring, die ervoor heeft gezorgd dat de puzzelstukjes op z'n plaats vielen...

Mijn dochter als tweelingziel is aan de ene kant prachtig, om op deze manier de intense diepe liefde voor elkaar te voelen. Aan de andere kant is het lastig en belemmeren we elkaar in onze groei. Mettertijd zal het loslaten gemakkelijker worden......

Haar komst heeft mijn leven in positieve zin drastisch veranderd. Van hoofd naar hart, waarin ik mezelf weer heb gevonden, wetende wat mijn missie is.....

karda
karda dec 12 '10
heel mooi dat je het zo voelt en zo´n mooie regressie en dat toen alles voor je op zijn plaats viel.
ik ken dat gevoel wat je beschrijft dat je een stuk eenzijn ervaart
elkaar telepatisch ook aanvoelen, ik ervasar het als zielsverwanten

groetjes karda
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki