Regressie ervaring ouder/kind als tweelingziel[b][/b]
Mijn dochter van 8 en ik hebben een hele bijzondere band. Toen ze nog jong was, had ik het idee dat als we in elkaars ogen keken, we in elkaars ziel konden kijken. Ook is de ouder/kind liefde tussen ons heel intens. Als we niet in elkaars nabijheid zijn missen we elkaar enorm. Ze zegt wel eens: 'ik zou je wel in een doosje willen doen, dan zou ik je de hele tijd bij me willen dragen'. Dat geldt ook voor mij. Verstandelijk weet ik dat het beter is om haar meer los te laten, zodat ze zichzelf kan ontwikkelen.
Dit jaar heb ik de mogelijkheid gehad om met een regressietherapeut te werken. In 1 van mijn vorige levens, zag ik haar en mijzelf in een andere rol (geliefden). Op het moment van overlijden zag ik dat de 2 lichten die wij waren, in een opwaartse spiraalvormige beweging naar boven, 1 licht werd. Op het moment dat de regressietherapeut aan mij vroeg: je tweelingziel? Zei ik volmondig: ja! Want zo voelde dat ook voor mij. Een bijzondere, zeer mooie en ontroerende ervaring, die ervoor heeft gezorgd dat de puzzelstukjes op z'n plaats vielen...
Mijn dochter als tweelingziel is aan de ene kant prachtig, om op deze manier de intense diepe liefde voor elkaar te voelen. Aan de andere kant is het lastig en belemmeren we elkaar in onze groei. Mettertijd zal het loslaten gemakkelijker worden......
Haar komst heeft mijn leven in positieve zin drastisch veranderd. Van hoofd naar hart, waarin ik mezelf weer heb gevonden, wetende wat mijn missie is.....