Loading...
nl

Loslaten

Islandlady
Islandlady aug 30 '09
Na de prachtige fotolezingen die ik gekregen heb, wil ik dan toch graag dit topic openen.
Loslaten. Ja dat moet ik zeker doen. Ben vandaag alleen maar aan het huilen door de prachtige lezingen en de lieve ondersteunende opmerkingen van iedereen.

Dat huilen zou natuurlijk al met loslaten te maken kunnen hebben maar hoe doe je dat verder dan?
Hebben jullie tips?

Mijn reiki stroomt overigens als nooit tevoren.

Liefs B
Delen:
Emuca
Emuca aug 30 '09
Praten. Tegen wat dan ook. Schrijf het, schreeuw het, fluister het. Doe het alleen of met anderen... Maar gooi het eruit. Hoe moeilijk het ook is.
Islandlady
Islandlady aug 30 '09
Origineel bericht van: Angel of Death
Praten. Tegen wat dan ook. Schrijf het, schreeuw het, fluister het. Doe het alleen of met anderen... Maar gooi het eruit. Hoe moeilijk het ook is.


Heb gisteravond huilend tegen de foto van mijn lief aan zitten praten wel een half uur geloof ik. Daarna als een blok in slaap gestort. Ga meer praten gooi het er gewoon allemaal uit!
Dank je lieve AoD

Knuffel B
Emuca
Emuca aug 30 '09
Ik praat heel vaak tegen mensen die er vaak niet eens zijn. Voor omstanders alsof ik in mezelf praat. Maar praten, dan gooi je dingeneruit. Ik ben ziek geworden, heel ziek, toen ik dat niet deed.

Heel veel succes. smile

knuffel!
Islandlady
Islandlady aug 30 '09
Ik kan dat ook wel inderdaad maar moet het ook daadwerkelijk doen natuurlijk. Misschien dat ik daarom ook de netelroos had toenik het niet deed. Ga meer praten! Dank je schatje!
admin
admin aug 30 '09
reiki stroomt omdat reiki er is voor jou,
Je BENT Reiki zeggen ze toch altijd? wink
Tranen, en huilen zijn evengoed boosheden die je mee laat afvloeien,
het is ook zo lang ingehouden, en op een gegeven moment, komt het gewoon naarbuiten.
Het licht zorgt voor die uitzuivering, waar licht is, is immers geen plaats voor verdriet en/of boosheid,
nog tips?
- identificeer je niet met deze tranen, veel van die tranen zullen zeer oud zijn, sommigen zelfs van vorige levens.
- praat, praat en nog eens praat..
- roep Engel Michael om banden te doorbreken, die je belemmeren, en je vrijheid beknotten.
Als je wil, wil ik je daarin helpen en begeleiden. geef maar een berichtje als je dit wenst.
- herschrijf je verleden. Heb ik ook gedaan. Maak het mooi en goed, en vrolijk, en krachtig en spreek jezelf toe met diezelfde kracht. Het denken gaat daarin mee en dan schep je je eigen werkelijkheid.
- ohja en affirmatie's doen wonderen.
- en als ik nog op een tip kom, zal ik ze zeker schrijven.

liefs,
Bellefleur
Islandlady
Islandlady aug 30 '09
Lieve Bellefleur,

Ja reiki stroomt omdat het voor mij is.
Praten tegen de katten ik ben vandaag veel aan het praten en huilen.
Ik ga je een pb-tje sturen lieve Belle!
Je bent een schat!

Liefs B
admin
admin aug 30 '09
Lieve Bellefleur,

Wat een mooi gebaar weer van je!!! Je bent een schat ... maar dat wist je al smile

Liefs,
Mar
taro
taro aug 31 '09
Origineel bericht van: Bellefleur

- herschrijf je verleden. Heb ik ook gedaan. Maak het mooi en goed, en vrolijk, en krachtig en spreek jezelf toe met diezelfde kracht. Het denken gaat daarin mee en dan schep je je eigen werkelijkheid.
- ohja en affirmatie's doen wonderen.

liefs,
Bellefleur


Lieve Bellefleur,
Hoe bedoel je...herschrijf je verleden...vervang je de nare dingen voor mooie dingen?? snap niet helemaal hoe je het bedoelt...ik ben niet blond hoor laugh
wil het graag goed begrijpen want het spreekt mij erg aan...en zit ook met een verleden wat los moet komen.
En affirmatie's zijn ook al weer?? blush
admin
admin aug 31 '09
Origineel bericht van: tarot76
Origineel bericht van: Bellefleur

- herschrijf je verleden. Heb ik ook gedaan. Maak het mooi en goed, en vrolijk, en krachtig en spreek jezelf toe met diezelfde kracht. Het denken gaat daarin mee en dan schep je je eigen werkelijkheid.
- ohja en affirmatie's doen wonderen.

liefs,
Bellefleur


Lieve Bellefleur,
Hoe bedoel je...herschrijf je verleden...vervang je de nare dingen voor mooie dingen?? snap niet helemaal hoe je het bedoelt...ik ben niet blond hoor laugh
wil het graag goed begrijpen want het spreekt mij erg aan...en zit ook met een verleden wat los moet komen.
En affirmatie's zijn ook al weer?? blush


ja, ik leg het je graag even uit,
Allereerst, het verleden moet niet loskomen van JOU.. (zoals je schrijft), maar JIJ MAG loskomen van het verleden,
Loskomen in de zin van niet meer vasthouden.
Dat kan je doen door alles wat nog vast zit,te onderzoeken, het te begrijpen waarom het er was, te verwerken, te vergeven, enz, enz..(emotioneel, mentaal)
en de meerwaarde ervan te gaan inzien, en daardoor groei je.
Daardoor ga je ook bewust om met je verleden, en kan je het herschrijven.
Maar dat kan je pas echt wanneer je alles hebt verwerkt en vergeven.
als iemand , je slecht heeft behandelt en je hebt dit niet verwerkt, denk ik dat het in je hoofd (nog) niet te herschrijven is..
je kan het dan moeilijk zeggen : die persoon, heeft je in de gelegenheid gebracht , door zijn bepaald karakter om... jou door vallen en opstaan, sterk in je kracht te leren blijven , in je kern.



Dat kan je pas zeggen en zien en zo ook ervaren na vergeving, en begrip, en Liefde voor het geheel aan groeikansen, voor eenieder.

Maar in alle geval is dit wel een mooi voorbeeld van hoe je je verleden in jezelf herschrijft. het is dan een kracht geworden, en het geeft een zuiver licht aan jezelf, en aan je uitstraling.
En het is naar jouzelf toe enorm liefdevol wat je dan doet!



liefs,
Bellefleur




Islandlady
Islandlady aug 31 '09
Mooi Bellefleur! Ik zal het zo nog een goed doorlezen.

Liefs Bea

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki