okido.. en nu vriend NiMs
Je piramide van licht!
ja echt, dat zie ik..
En dat heeft de hoofdtoon, de lichte energie rondom je, het heeft iets blauwachtig, mooi!
Grappig dat je die kan zien. Ben me er eigenlijk nooit zo van bewust dat ik die bij me draag
. Blijkbaar doet hij onbewust ook zijn werk.
Daarom... ik probeer me op je ogen te concentreren, en dan zie ik datgene wij in vlaanderen noemen 'deugeniet-ogen',
das het speelse in je, het plagerige jongensachtige.(niet hetzelfde als dat jullie ondeugend noemen, of wel?)
Ik denk wel dat wij dat ondeugend noemen. En ja ik plaag graag. Ik heb een goed contact met het kind in mezelf
.
En ik blijf lang genoeg kijken, en zie ineens een 'vraagteken',een hele grote zelfs, het omvat je hele lijf.
en ik krijg een zin door "moet ik me erbij neerleggen of niet." daar zit je mee.
Yep, negeren of niet. Dat is de vraag.
En het lijkt alsof je innerlijk daarop geen antwoord wil geven, want daardoor lijkt er een bepaald hoofdstuk in je leven waarvan beelden over de toekomst van zijn gemaakt, niet door te gaan.
Ook dat klopt. Mijn gevoel zegt negeren en gewoon je ding doen. Dan worden er wel degelijk wat hoofdstukjes afgesloten, maar ook dat is goed. Soms is het gewoon goed om een beslissing te nemen, wat dit ook is ipv deze tot aan het oneindige uit te stellen.
Je bent je ervan bewust dat 'dat'(?wat weet ik ook niet) een keerpunt is in je leven, dat je niet had uitgestippelt. Waar het percies over gaat, is voor een buitenstaander irrelevant.
Ook dat is waar. Ik noem het een mijlpaal, geen keerpunt
. En ook geen onbekende mijlpaal. En ook ik weet dat ik over een tijdje weer bij deze paal sta. Dus ach, waarom nu er moeilijk over doen als het straks ook nog kan
.
ik zie je los van de mensen, je bent er maar eigenlijk ben je er niet, je legt geen connectie met de energie rondom je, je bent niet met hen, er is geen menging, geen invloed.
En je kiest daar voor..
Klopt. Ik heb mijn eigen wereld.
je kleurkeuze van kledij geeft dit ook weer :
Grijs is neutraal, je laat daardoor geen kleuren zien, maar waar zijn je kleuren dan?
Haha, laat nou dit toevallig de kleren zijn die mijn vriendin voor me had uitgezocht. Ik had eerst een zwarte broek, met een rood shirt en een wit vestje uitgezocht. Maar dat vond mijn vriendin niet mooi genoeg. Dus koos ze voor deze.
Voor de rest gaat het met je prima, hoor.. je lijkt wat ouder geworden, meer maturiteit, en je uitstraling is stevig.
Laat je niet afremmen, ga gewoon door..
Inderdaad, afremmen doe ik niet echt
. Soms wat rustiger aandoen is wel nodig.
Bedankt voor je lezing! Erg goed gedaan.