Loading...
nl

Nims Fotolezen

Cialara
Cialara aug 30 '09
Eeeehhhm even een vraagje tussendoor NiMS, jij was toch degeen die beweerde geen ziel te hebben... hoe is dan nu toch een TZ in jouw verhaal gekomen?
Emuca
Emuca aug 30 '09
Daar heeft ie het eerder over gehad geloof ik... Dat zijn TZ ook overgegaan is naar een zielloos...
Cialara
Cialara aug 30 '09
Oh, dat had ik even niet gevolgd.
Sorry dat ik even afweek van dit topic.
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 30 '09
Origineel bericht van: Bellefleur
okido.. en nu vriend NiMs
Je piramide van licht! laughja echt, dat zie ik..
En dat heeft de hoofdtoon, de lichte energie rondom je, het heeft iets blauwachtig, mooi!

Grappig dat je die kan zien. Ben me er eigenlijk nooit zo van bewust dat ik die bij me draag smile. Blijkbaar doet hij onbewust ook zijn werk.

Daarom... ik probeer me op je ogen te concentreren, en dan zie ik datgene wij in vlaanderen noemen 'deugeniet-ogen',
das het speelse in je, het plagerige jongensachtige.(niet hetzelfde als dat jullie ondeugend noemen, of wel?)

Ik denk wel dat wij dat ondeugend noemen. En ja ik plaag graag. Ik heb een goed contact met het kind in mezelf wink.

En ik blijf lang genoeg kijken, en zie ineens een 'vraagteken',een hele grote zelfs, het omvat je hele lijf.
en ik krijg een zin door "moet ik me erbij neerleggen of niet." daar zit je mee.

Yep, negeren of niet. Dat is de vraag.

En het lijkt alsof je innerlijk daarop geen antwoord wil geven, want daardoor lijkt er een bepaald hoofdstuk in je leven waarvan beelden over de toekomst van zijn gemaakt, niet door te gaan.

Ook dat klopt. Mijn gevoel zegt negeren en gewoon je ding doen. Dan worden er wel degelijk wat hoofdstukjes afgesloten, maar ook dat is goed. Soms is het gewoon goed om een beslissing te nemen, wat dit ook is ipv deze tot aan het oneindige uit te stellen.

Je bent je ervan bewust dat 'dat'(?wat weet ik ook niet) een keerpunt is in je leven, dat je niet had uitgestippelt. Waar het percies over gaat, is voor een buitenstaander irrelevant.

Ook dat is waar. Ik noem het een mijlpaal, geen keerpunt wink. En ook geen onbekende mijlpaal. En ook ik weet dat ik over een tijdje weer bij deze paal sta. Dus ach, waarom nu er moeilijk over doen als het straks ook nog kan wink.

ik zie je los van de mensen, je bent er maar eigenlijk ben je er niet, je legt geen connectie met de energie rondom je, je bent niet met hen, er is geen menging, geen invloed.
En je kiest daar voor..

Klopt. Ik heb mijn eigen wereld.

je kleurkeuze van kledij geeft dit ook weer :
Grijs is neutraal, je laat daardoor geen kleuren zien, maar waar zijn je kleuren dan?

Haha, laat nou dit toevallig de kleren zijn die mijn vriendin voor me had uitgezocht. Ik had eerst een zwarte broek, met een rood shirt en een wit vestje uitgezocht. Maar dat vond mijn vriendin niet mooi genoeg. Dus koos ze voor deze.

Voor de rest gaat het met je prima, hoor.. je lijkt wat ouder geworden, meer maturiteit, en je uitstraling is stevig.
Laat je niet afremmen, ga gewoon door..

Inderdaad, afremmen doe ik niet echt smile. Soms wat rustiger aandoen is wel nodig.

liefs van me
Bellefleur

Bedankt voor je lezing! Erg goed gedaan.
JulienMoorrees
Origineel bericht van: Angel of Death
Jaaaaaa dat is een echte glimlach!

Jawel toch. Ik heb vele gezichten wink.
JulienMoorrees
Heeft je TZ iets gedaan of iets juist niet gedaan wat wel had moeten gebeuren?

Wat zij wel of niet gedaan heeft, staat hier eigenlijk los van. Het zijn mijn eigen verwachtingen waar ik moeite mee heb. Ik vind het erg makkelijk om dit buiten mezelf te plaatsen, maar dat ga ik niet doen want dat is niet eerlijk. Dit is iets van mezelf, en zal ik zelf ook mee verder moeten gaan. Op dit moment heb ik besloten om niet proactief te zijn erin.
JulienMoorrees
Origineel bericht van: Eniroj
Eeeehhhm even een vraagje tussendoor NiMS, jij was toch degeen die beweerde geen ziel te hebben... hoe is dan nu toch een TZ in jouw verhaal gekomen?

De benaming TZ is eigenlijk verkeerd omdat we idd geen ziel hebben. Maar omdat dit het meeste overeenkomt kwa eigenschappen is het makkelijker voor mij om te spreken over TZ, terwijl het eigenlijk niet helemaal juist is.
Emuca
Emuca aug 30 '09
Tja... verwachtingen. Soms gaat het niet zoals je stiekem zou willen... of verwacht. Maar soms... gebeurd er ook iets wat je niet verwacht... in positieve zin.
admin
admin aug 30 '09
Quote:
Origineel bericht van: Larapinta
* je schouders drukken ook wat naar beneden, ik krijg een beetje het gevoel dat er veel emotie op je schouders drukt

Dit klinkt stom, maar wat er drukt is eerder het gebrek aan emotie. Snap je wat ik hiermee bedoel?

Ja, dat snap ik smile
Zou je wel meer emotie willen voelen dan? Daar ben ik dan wel nieuwsgierig naar ...

En je antwoorden waren precies wat ik dacht blush

Liefs,
Mar
JulienMoorrees
Tja... verwachtingen. Soms gaat het niet zoals je stiekem zou willen... of verwacht. Maar soms... gebeurd er ook iets wat je niet verwacht... in positieve zin.

Of gebeuren de dingen juist precies zoals je had verwacht, maar niet op had gehoopt.....
Emuca
Emuca aug 30 '09
Tja... ik ken dat gevoel...
JulienMoorrees

Zou je wel meer emotie willen voelen dan? Daar ben ik dan wel nieuwsgierig naar ...

Tja dat is een goeie vraag. Eigenlijk weet ik het niet. Ik heb nooit veel emoties gekend en weet dus eigenlijk ook niet wat ik mis. Ik zie de toegevoegde waarde ook niet zo van al die emoties. No offense uiteraard wink
admin
admin aug 30 '09
Origineel bericht van: NiMS

Tja dat is een goeie vraag. Eigenlijk weet ik het niet. Ik heb nooit veel emoties gekend en weet dus eigenlijk ook niet wat ik mis. Ik zie de toegevoegde waarde ook niet zo van al die emoties. No offense uiteraard wink

Okee, jij ziet geen meerwaarde in emoties? Maar ben je dan nooit boos, teleurgesteld, blij, vrolijk??
Of welke emoties bedoel je?

Liefs,
Mar
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 31 '09
Ja ik ken wel boos teleurgesteld en vrolijk. Maar ze zijn bij mij altijd vrij vlak en niet uitbundig.
admin
admin aug 31 '09
Ja ik ken wel boos teleurgesteld en vrolijk. Maar ze zijn bij mij altijd vrij vlak en niet uitbundig.

Okee, bijzonder ... Je zou bijna zeggen dat je teveel antidepressiva zou slikken, daar worden je emoties ook door afgevlakt blush
Maar ik kan me ook niet voorstellen dat je als mens hier op Moeder Aarde geen emoties zou kunnen voelen in alle hevigheid. Terwijl ik ook echt wel regelmatig mezelf afvraag waar anderen zo'n lol om hebben of zich druk over maken. Dat lukt mij dan echt van geen kanten.

Schiet me eens iets te binnen ... heb jij dan ook nooit de slappe lach??????

Liefs,
mij
JulienMoorrees
Nee de slappe lach heb ik niet. Maar ik slik ook geen anti-depressiva hoor. Ik heb er zelf ook verder geen last van hoor smile. Maar dit is iets dat ik ben.
admin
admin aug 31 '09
Jeetje, dus de tranen over je wangen van het lachen ken je niet??? Bijzonder ...

Ik had ook niet verwacht dat je antidepressiva slikte, zo ken ik je niet, hoewel het ook geen schande zou zijn natuurlijk. mar goed, ik ga teveel offtopic geloof ik.... blush

Bedankt voor je open antwoorden, lieve Julien, het was bijzonder.

Liefs,
mij
JulienMoorrees
Graag gedaan en mochten er nog meer lezingen / vragen zijn dan beantwoord ik die graag. Heb weer een aantal dingen op een rijtje gezet en toevallig heeft dit topic ook nog een andere wending gekregen doordat het gelezen is door iemand waar ik niet helemaal op gerekend had wink.
admin
admin aug 31 '09
Okee ... dat is bijzonder, toeval bestaat niet. En ik weet dat je TZ ook op Merudi leest. Dus misschien is er een opening en openheid gekomen.

Ik vind je een geweldig mens hier op Moeder Aarde, Julien!

Liefs,
mij
Sweetammy
Sweetammy aug 31 '09

Maar deze punten die jij ervaart horen wel bij emoties of ze nou vlak zijn of uitbundig je hebt er een gevoel bij. Net zoals dat pijn in zekere zin een emotie is. Hoe verklaar je dat? Ik zeg zelf ook altijd dat ik geen emotie ken, mensen doen mij bijvoorbeeld niet veel, of ik kan in principe niet gekwetst worden. Maar aan de andere kant kan ik wel blij of verdrietig zijn. Dus in principe kennen wij beide dan wel emotie.

kus sweetammy
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske