Loading...
nl

Bleeh!

Helma
Helma aug 31 '09
Nee, in essentie kan ik moeder Aarde ook absoluut niet saai noemen, ik ken en herken haar schoonheid! Ik weet ook dat er soms tijden zijn dat ik intens kan genieten van hetgene ik slechts kan waarnemen met mijn zintuigen. Ook hier in Nederland zijn her en der zulke wonderschone plekjes! De geruststellende gedachte van dit moment is dat ik t.z.t. er weer van zal genieten! Het loopt niet weg, zeg maar... laugh
Precious1
Precious1 aug 31 '09
Origineel bericht van: Larapinta
Ik herken het maar al te goed, mezelf terugtrekken in mijn wereldje, heerlijk vind ik dat. Ik hoef niet zo nodig alles te zien/mee te maken. Het is goed zo, en inderdaad je afvragen, waar maakt iedereen zich druk over wink


Vind ik ook heerlijk, maar kan me daar wel heel alleen in voelen.
Wie van jullie is hier ook single en mist sociale contacten?
annewil
annewil aug 31 '09
Ik ben niet single ,maar mis ook mensen om me heen ,met wie je eens over alles kunt praten.
admin
admin aug 31 '09
Origineel bericht van: Helma
Nee, in essentie kan ik moeder Aarde ook absoluut niet saai noemen, ik ken en herken haar schoonheid! Ik weet ook dat er soms tijden zijn dat ik intens kan genieten van hetgene ik slechts kan waarnemen met mijn zintuigen. Ook hier in Nederland zijn her en der zulke wonderschone plekjes! De geruststellende gedachte van dit moment is dat ik t.z.t. er weer van zal genieten! Het loopt niet weg, zeg maar... laugh


Nederland heeft zeker haar mooie plekjes. In november ga ik met mijn levenspartner ook even twee dagen naar Valkenburg. Ook zulke mooie natuur laugh
En inderdaad meis, het loopt niet weg, geef het alle tijd wink

Liefs
Mar
Helma
Helma aug 31 '09
Komt goed, Marjan! En tijd heb ik plenty.

Precious, ik ben wel single maar mis de sociale contacten niet echt. Soms heb ik nog wel eens dat ik zomaar, onverwachts, ervaringen wil delen met een volwassene, samen met een bakje koffie op de bank, maar dat is dan ook het enige.
admin
admin aug 31 '09
Heel vreemd, maar ik mis sociale contacten ook niet, ik heb genoeg aan mijn collega's op mijn werk en als ik thuis ben, ben ik ook thuis wink.... het hoeft voor mij niet zeg maar!

Dierbare vriendinnen zijn altijd welkom ,maar verder, nope, liever niet blush
Of heel af en toe en dan kan ik er echt van genieten smile

Liefs,
M
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki