Ik zie bij deze tekening een verdrietige vrouw ze kijkt naar beneden ...ze lijkt op Maria...rechts zie ik een man die probeert haar te troosten, zag het heel duidelijk!
De man met groen hoofddeksel ..rose sjaal om en de vrouw oranje met donkerblauw. zien jullie het ook?
Heb zojuist twee tekeningen gemaakt. 1 met een foto van jou in mijn hoofd en dit kwam eruit.
Laat maar weten. Bewaar hem zo wie zo voor je
Oh wauwwwwww lieve schat, wat mooi!!! Inderdaad oranje ... de relatie chakra! En getroost worden als ik verdrietig ben. In deze moeilijke periode van keuzes in mijn werk ... Voelt geweldig!!!
Dank je wel
Liefs,
mij (die helemaal onder de indruk is, staat nu op mijn desktop....)
Ik zie bij deze tekening een verdrietige vrouw ze kijkt naar beneden ...ze lijkt op Maria...rechts zie ik een man die probeert haar te troosten, zag het heel duidelijk!
De man met groen hoofddeksel ..rose sjaal om en de vrouw oranje met donkerblauw. zien jullie het ook?
Ja Beschermengel nu zie ik het ook. Mooi hoor! Wow wist niet dat ik dat kon.
Ik zie hier een vrouw in, die haar laptop andersom in haar handen heeft, alsof ze iemand wil laten weten dat er een bericht is ... Ze is omgeven door intuïtief licht (paars) en oranje (relatiechakra). Ze praat vanuit haar hart, het groen licht.