Loading...
nl

Wings: Het Perfectioneren van ons Doel

Lena
Lena aug 29 '09
Karen Bishop, 22 augustus 2009

Welkom!

Eerst even een aantekening: Ik wil degene bedanken die mij geschreven hebben met bezorgdheid over de gezondheid van mijn vader, samen met mogelijke oplossingen voor zijn leukemie. Als onder jullie er ook waren die positieve energie deze kant op stuurden wil ik jullie ook bedanken. Ik heb grote waardering voor degene onder jullie die de tijd namen steun te geven. Dankjewel het hielp mij enorm te weten dat jullie er zijn en steun gaven. Vanaf het begin werd ik al de situatie uitgeschopt en was mijn energie niet welkom. Erg verwarrend in het begin, omdat mijn vader en ik altijd erg close zijn geweest en was het dus ook vooral pijnlijk voor mij in het begin. Het werd erg snel voor mij duidelijk dat ik ruimte moest bewaren tussen ons en de situatie laten uitpakken zoals die moest zijn. Daarna begreep ik op de hogere niveaus dat alles OK was en kon ik er vrede mee vinden. Over een paar dagen gaat mij vader weer voor zijn volgende ronde chemo-therapie in het ziekenhuis. Hij heeft geen interesse getoond in alternatieve geneeswijzen (dus ik kon niet jullie suggesties aanraden) hij is nog niet op het punt gekomen dat hij bewust is van de veranderingen die hij dient te maken in zijn leven. Ik zal bij hem zijn als hij inderdaad wakker word en daarmee een nieuwe kijk op de wereld heeft , of zal hem ontmoeten als hij ervoor kiest door het 3D dood-proces te gaan. Voor nu zal ik hem liefde en respect blijven sturen en hem zijn eigen gekozen pad laten bewandelen. Wetende hoeveel we van elkaar houden en elkaar respecteren helpt mij heel erg. Ook al zijn we nu ver uit elkaar en mis ik hem. Ik dank jullie voor je bezorgdheid en interesse tijdens deze uitdagende tijden. En nu naar de nieuwste WINGS post!

Ben je nog hier met mij? Heb je het al opgegeven? Al lijkt het misschien dat er niet veel gebeurt nu. We zijn in een specifieke fase in onze vooruitgang in referentie met de nieuwe rollen die we zullen innemen. Dit is een heel erg verwarrend proces geweest, door de vele buigingen en veranderingen door de vrije wil van velen. Maar we zijn weer terug op het pad ook al moeten we helemaal opnieuw beginnen na de zonnestilstand van 21 juni en de veranderingen die deze bracht.

Wanneer deze zonnestilstand plaats vond, veranderde het erg veel. Zo een beetje alles ging naar een andere plaats, en wanneer alles eindelijk weer zijn plaats vond, was alles in een nieuwe positie. Een positie die nu overeenkwam met de huidige vibratie van alles en iedereen op deze planeet. Alles is dus nu geplaatst op zijn nieuwe en juiste positie. Op deze zelfde tijd kozen veel zielen er voor deze planeet te verlaten.

Het ascensie proces duurde langer dan verwacht in referentie tot de massa die wakker wordt. Op deze manier moest veel herbouwd worden na de zonnestilstand, zodat degene die wel klaar waren om verder te gaan dit ook konden. Normaal dienden zij te wachten om hun oude positie te laten innemen zoals altijd het geval was geweest. Dus ook al is er nu een veel grotere ruimte tussen degene die wel verder gaan en degene die kiezen achter te blijven (doordat zij niet de oude posities innemen van degene die nu verder zijn gegaan). Zijn er dus ook veel verschillende rangen of vibratie niveaus van degene die wel de overgang hebben gemaakt.

In andere woorden: Alles is uit zijn oude positie en terwijl het is geland op zijn nieuwe plek, zijn al deze mensen en energieën ook op een andere en nieuwe plek geland. En nu dat er zoveel ruimte tussen alles zit zoals uitgelegd. Is er dus ook meer ruimte in onze nieuwe plek. Je zou kunnen zeggen dat we heel erg zijn uitgestrekt. Voor de zonnestilstand hadden we elkaar ingehaald en zou je kunnen zeggen dat we allemaal in dezelfde ruimte waren. We konden makkelijk uitstrekken en onze broeders en zusters aanraken.


Een voorbeeld..... toen ik eerst begon te schrijven met Energy Alerts, en nu dus WINGS posts, waren er maar weinig die in het ascensie proces zaten. Nu is het ascensie proces beter bekend en geaccepteerd. Er zijn nu nog meer van ons in dezelfde ruimte. We weten allemaal hoe het zit. De meeste van jullie zouden waarschijnlijk nu zelf WINGS posts kunnen schrijven! Na de zonnestilstand en de veranderingen die het bracht en daarmee weer onze vooruitgang. Zijn onze broeders en zusters die dicht bij onze eigen vibratie staan, nog steeds hier met ons maar verder uit elkaar. Ik hoop dat dit logisch overkomt omdat het moeilijk is te beschrijven. In andere woorden, we beginnen weer helemaal opnieuw, maar dit keer in een nieuwe realiteit. En wanneer we opnieuw beginnen, worden we weer uitgestrekt, volgens onze individuele vibratie niveaus. Er is veel ruimte hier want we zijn de voorlopers en de massa is hier simpelweg gewoon nog niet. Wanneer we waren geland in onze nieuwe positie, landden we in verschillende rangen van de ascensie ladder. En zelfs degene die vibreren op dezelfde rang zijn nu verder uit elkaar omdat er nu meer "ruimte" is.

Dus wat betekent dit? En hoe komen we uiteindelijk allemaal bij elkaar?

We zullen inderdaad bij elkaar komen. Maar in nieuwe en andere manieren. Onze oude rollen zijn nu voorbij. We houden niet langer de planeet op met onze energie. We helen en assisteren niet langer anderen. We kunnen nu beginnen met onze nieuwe rollen en hiermee bijdragen aan een nieuwe realiteit of community. Maar voordat we in deze nieuwe plaats komen dienen we ons zelf "bij te spijkeren". En dit is de fase waar we nu in zitten.

Onszelf bijspijkeren betekent in dit geval eigenlijk alle energieën en doelen waar we vroeger naar streefden en die we niet meer nodig hebben in de nieuwe realiteit dat we die loslaten. Het is een soort proces van zuiveren en loslaten. Nu dat we weer dichter komen bij wie we werkelijk zijn en ditmaal weer op een hoger niveau. We zijn dus niet alleen aan het zuiveren maar dus ook meer aan het bijspijkeren van onze hogere doel. Dat niet meer te maken heeft met het verhogen van de vibratie van onze planeet. Die tijd is voorbij.

Symptomen van het aanpassen van deze nieuwe realiteit, of anders gezegd het dichter komen bij wie we werkelijk zijn? Uitputting en lusteloosheid. We worden op een manier getransformeerd en het beste is om te relaxen en zo weinig mogelijk te doen. Teveel doen zou nu teveel uit onze energie-reserves nemen. We hebben al onze energie nodig tijdens dit proces voor dit proces. Daarom kan het ook voorkomen dat we meer honger hebben. We hebben de extra brandstof nodig. Het is voor ons in deze fase ook onmogelijk om te geven maar we zijn wel erg open om te ontvangen. Dat is omdat het voor ons belangrijk is wel energie te ontvangen terwijl we in deze fase zo vermoeid zijn. Onszelf verwennen, dingen kopen en gewoonweg een beetje eigenwijs zijn en doen wat ons goed doet voelen is wat nu belangrijk voor ons is. Maar ook uit deze fase zullen we binnenkort weer zijn. Hoe meer ontwikkeld we zijn hoe korter deze fases zijn omdat er minder valt bij te spijkeren.

Slapeloosheid kan in deze fase ook voorkomen. Omdat er zoveel in ons gebeurt nu dat we onszelf aan het bij spijkeren zijn. Het kan ook voorkomen omdat we voelen dat er zoveel dingen dus nog niet zijn opgelost. Wanneer ik weer naar een hogere vibratie ga, voel ik soms dat er energie door me kruinchakra komt. Dit gevoel heb ik nu ook weer. Een vermoeid gevoel zal even blijven samen met een sterk gevoel van verwarring. We zullen misschien even niet weten waar we nu precies zijn. Maar we gaan zeker door met het ascensie proces.

Dingen manifesteren niet zo goed, of alles komt niet zo bij elkaar als verwacht, en veel van onze voelen een gebrek aan steun. Dit is omdat we nog niet klaar zijn met het bij spijkeren en zuiveren van ons zelf voor het hogere doel. We kunnen pas weer manifesteren totdat we weten wat onze nieuwe rollen zullen zijn tot op het laatste detail. Als we nu nieuwe dingen zouden creëren zouden we misschien later deze weer moeten aanpassen en dit zou verwarring en vertraging doen veroorzaken. We moeten een specifieke missie hebben om het zo te zeggen. We zijn nu in de nieuwe realiteit en het eerst weten van onze specifieke contributie en doel hoort hier bij.

De meeste van ons hebben een genezend vermogen en/of een hoge intuïtie. Dit is een gegeven voor ontwikkelde zielen. Een natuurlijke staat van zijn en te gebruiken wanneer en waar dit nodig is. Deze gaven gebruiken we niet meer als service naar anderen. Maar het zijn onze gaven en talenten die nu zullen bijdragen aan een community of gemeenschap als geheel. Wat we nu nodig hebben is wat altijd onze passie is geweest. Waar we inderdaad het meeste over weten en wat makkelijkste tot ons komt. Het is de natuurlijke staat van wie we zijn.

Aan het einde van September en het begin van Oktober zullen we aardig compleet zijn. Dingen zullen magisch voelen, alsof overal engel-stof is gestrooid, we zullen een sterk gevoel van het nu hebben en zullen ons zeer dankbaar voelen. De energieën zullen licht zijn niet intens en erg bevrijdend en makkelijk. Dit is hoe de dingen er nu uitzien voor de toekomst. Maar we hebben de uitkomst van vrije wil erg intens ervaren de laatste tijd en dat daarmee alles kan veranderen. Hou mij dus niet aan deze uitkomst!

Totdat dit proces compleet is zal er voor ons gezorgd worden. Geld zal op een of andere manier op ons pad komen als dat nodig is. Onze oude rollen zijn nu over zijn en wanneer we proberen hier nog steeds mee verder te gaan (en soms is dat nog nodig) kunnen we voelen alsof het teveel is, het vervelend is en leeg en het kan voelen alsof we onszelf prostitueren. Het kan zijn dat je nog even moet werken in het "oude" voor inkomen maar dit is alleen maar tijdelijk.

Ik weet nog jaren geleden, toen ik probeerde persoonlijke lezingen te geven nadat ik een sprong had ervaren in mijn ascensie. En dat het mij duidelijk was geworden dat ik voortaan lezingen zou geven aan de massa. Dat ik me vast voelde , zonder flow en dus compleet moest stoppen. De energieën van deze persoonlijke lezingen voelde oud en niet meer goed voor mij. Maar toen ik begon in mijn nieuwe rol als schrijver van de Energy Alerts die gericht waren op de massa voelde ik me helemaal in mijn element, het kwam allemaal heel makkelijk tot me en ik stond ermee helemaal in mijn eigen kracht. Het schrijven van de Energy Alerts was op een hoger niveau waar ik dus naar toe gegroeid was.

En dit is dus wat nu met de meeste van ons gebeurd. We zijn gegroeid naar een hoger niveau. En we nemen dus nu de nieuwe rollen in die hierbij horen. Verder gaan met onze oude rollen voelt voor ons niet "echt" meer alsof we acteren en we zouden dat doen zonder vervulling of vreugde het zou leeg voelen. Dat is dus omdat we daar geen connectie meer mee hebben onze oude rollen zijn over en we resideren niet meer in die vibratie en ruimte.

De tijdlijn voor dit proces kan voor iedereen anders zijn. De een ervaart extreme symptomen de ander weer helemaal niet. Maar voor de meeste van ons ontslagen worden van onze "banen" of het loslaten van onze oude rollen. Kan ons gevoelens geven van onzekerheid , verwarring en de vraag geven wanneer alles nou eens op zijn plaats zal vallen.

Maar wanneer we de keuze maken voor de nieuwe realiteit en alles duidelijk is en welke nieuwe rol en plaats we zullen innemen. Zal de energie van de nieuwe realiteit inderdaad heel anders voelen. Met een gratie, een magische staat van zijn en veel dankbaarheid. En dit hebben we inderdaad ook verdiend. Deze gevoelens hebben we eerder gevoeld als de eerste smaak van de nieuwe realiteit waar we heen gaan. Herinner je ze nog? Oh, deze energieën waren magisch, en hoe spannend is het dat ze uiteindelijk normaal zullen zijn voor ons.

Met veel liefde en dankbaarheid,

Karen


Dit artikel is vertaald door: Bram (info@strengthwithin.nl)

Het originele engelstalige artikel is te vinden op www.emergingearthangels.com
Delen:

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki