Loading...
nl

Major Gang fight in een schoolbus

Islandlady
Islandlady aug 29 '09
Wil mijn zorgen met jullie delen.
Ja zul je denken wat nu weer!

Dit staat er in de krant van deze morgen:

Diverse gewapende jongenmannen hebben vrijdagmorgen een schoolbus aangevallen.
Ze hebben de bus onderschep op weg naar school en vielen diverse studenten die in de bus zaten aan. Sommige van de aanvallers droegen schooluniformen met blauwe bandana's die hun gezicht beschermde.
De politie heeft geprobeerd diverse kinderen die aangevallen werden te ondervragen maar niemand wil iets zeggen.

En om die laatste twee zinnen gaat het.
Blauwe bandana's: Max de oudste heeft foto's van zichtzelf gemaakt met een blauwe bandana. De vent is ruim 1m80cm maar pas 13. Hij laat zich snel beinvloeden en we hebben voor de vakantie al een staaltje meegemaakt dat hij bij de politie moest komen en niets heeft gezegd! We weten niet of hij in de bus zat en gaan dat morgen samen (de jongens komen dan bij mij) aan hem vragen.
Neem aan dat als hij bij zijn bus gebeurd zou zijn dat hij echt wel wat gezegd had en anders had school wel een melding gemaakt naar ons toe. Daar zijn ze wel goed in moet ik zeggen. Hoef me dus niet echt zorgen te maken denk ik maar toch.

Poeh moest me even van het hart.
Delen:
admin
admin aug 29 '09
Ik kan me niet voorstellen dat Max niets gezegd zou hebben eigenlijk. Hij zou sowieso wat hebben laten doorschemeren, en de school zou jullie zeker ingelicht hebben lijkt me als het hun bus zou blijken te zijn geweest.......

Knuffel hoor!! En laat je ons weten wat Max zegt morgen?

Liefs,
Marjan
Islandlady
Islandlady aug 30 '09
Hey Mar,

Nee dit zou hij zeker wel verteld hebben. En school zou gebeld hebben en anders de politie wel. Ben erg benieuwd wat hij te zeggen heeft vanmiddag.

Knuffel en liefs

B
admin
admin aug 30 '09
Lieve B,

Ik ben benieuwd wat hij te zeggen heeft, laat je het ons weten?

Liefs
Marjan
Islandlady
Islandlady aug 31 '09
Ja lieverd! Ben je nog niet naar bed dan tongue
admin
admin aug 31 '09
Hahahaha, nope laughIk ben nog heerlijk aan het lezen hier en reageren .... blush

Liefs,
mij
Islandlady
Islandlady aug 31 '09
Nou Max wist er niets van. Hij had het in de krant gelezen.
Hij heeft gelijk zijn blauwe bandana in de kast gelegd. Hij was het wel met ons eens dat dit absoluut niet goed is.
Pff pak van mijn hart tongue

Liefs
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 31 '09
Gelukkig maar smile.
Islandlady
Islandlady aug 31 '09
Ja inderdaad tongue
admin
admin aug 31 '09
Nou gelukkig maar meisje!! Ik had ook niet anders verwacht van je kanjer, maar bevestiging is het mooiste wat er is!!!

Liefs,
mij

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki