oeps, ik had dit topic niet gezien, dus lees ik je even NU..lieve Marjan.
Dat blauwe dat je aanhebt,lijkt wel op een schort, van een chirurg of dokter ,
en die energie voel ik bij je.. van zorgen, en verzorgen, en verzorgd willen worden,
van onderzoeken, en onderzocht worden, van opereren(figuurlijk gezien)
niet zozeer op lichamelijk terein, maar op het gebied van het leven zelf, levenservaringen, en lessen..
ups en downs, en diepe tranformaties en uitzuiveringen, loslatingsprocessen, en ga zo maar door...
Je bent moe, en je wil dat niet altijd toegeven.
Het is geestelijk moeheid, het lijkt alsof je alweer recht moet, uit die zetel, terwijl je net zit.
Want er zijn nog die wachten die je hulp nodig hebben, zo lijk je uit te stralen.
Relax, lieverd, geef eens wat meer innerlijke verantwoordelijkheidsgevoel af aan derden, die eveneens evengoed de zaken kunnen regelen.
Vertrouw op hen, zoals zij op jou vertrouwen.
Ik zie je echt letterlijk 10 dingen tergelijk doen. En alle 10 evengoed, maar het is te veel..
Je mag je rollen die je ' moèt' vervullen, bij momenten vele sneller aan de haak hangen,
en kiezen voor een portie heerlijk Marjan zijn, met een glaasje en een muziekje en echt dingen die bij jouw horen,
en dan komt er rust, als ik me daarop focus, en dat betekent dat je daar inderdaad aan toe bent, en ook gaat toepassen..
Je mag ontvangen, het is het moment om je vrouwelijke kant meer aan bod te laten komen,
dat betekent dat je open mag staan voor datgene wat men jou zal schenken en geven, laat maar toe... je bent er aan toe
liefs van me.
Bellefleur