Origineel bericht van: lacoubre
oh dat zou ik heel erg fijn vinden. ik ben benieuwd!
wat ik wel heb is een sterke intuitie.
wat ik wel heb is een sterke intuitie.
degene die ik voel is overheersend...hij kwam gisteren heel dominant dichtbij me.
Deze meneer was erg streng...autoritair gedrag.
Het voelt of hij last had van maag / slokdarm problemen.
En ik voel erg veel pijn links achter in het hoofd..hersenbloeding?? er is iets met de linkerkant van zijn achterhoofd
Krijg door dat hij een snor had.
Opvliegend karakter...iemand die het moeilijk vond om zijn emoties te tonen.
Wat ik moet zeggen is...zoek je geluk...kijk niet naar status of rijkdom...zoek je geluk in de liefde...ook al is diegene arm...je zult dan wel rijk van geest zijn...en samen gelukkig zijn.
Hij is nu erg emotioneel...wat ik hierboven neer schreef...heeft hij nooit kunnen en durven zeggen.
Degene ziet nu zijn fouten en ik denk dat hij daarom zo heftig aanwezig was...hij wil fouten goed maken.
Nu de vraag herken jij deze man?
Even nog een reactie over je liefdes vraag.
Je zit met oud verdriet...wat je eerst moet gaan loslaten...daardoor sta je nog niet echt open voor de liefde...je moet een bepaalde denkwijze loslaten...laat je intuïtie...je gevoel je lijden. Je hebt nog een aantal veranderingen te leren...maak de dingen niet mooier dan ze zijn...dus zoek niet de perfecte partner...en loop niet voor je fouten weg...zie ze onder ogen...dan zul je uiteindelijk innerlijke rust vinden en je geluk in de liefde zal dan beantwoord worden.
Hoor graag van je of je er iets mee kunt.