Loading...
nl

Féileacán

admin
admin mei 11 '07
Hallo allemaal,

Mijn {heksen}naam is féileacì¡n, ik ben een vrouw, 41 jaar, 4 kinderen, 1 lief, 5 katten.
ik ben een hsp met een ontwaakte kundalini en nog autistisch ook, life can be fun! :D
Ik vind mezelf een erg spiritueel persoon en doe eigenlijk alles wat ik doe totaal vertrouwend op mijn intuitie. Ik vind het heerlijk om anderen te helpen weer lekker in hun vel te zitten, helpen daar leef ik voor.Ook leg ik kaarten, engelenkaarten wel te verstaan, ik doe dit niet vaak, alleen maar als de persoon er om vraagt.Ik ben een natuurmens en hekserij trekt me erg aan, geen spreuken of zo maar het werken met alles wat moeder aarde ons schenkt vind ik heerlijk.
De wiccan rede is mijn bijbel.
Ik zou nog wel uren kunnen schrijven maar dat zal ik jullie niet aandoen ;)
Als je vragen hebt, kom maar op!

love and light,
féileacì¡n

p.s. mijn naam is gaelic en betekent vlinder.
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 11 '07
Welkom Feileacan. Ik hoop dat je hier kan vinden wat je zoekt. Je mag hier altijd uren schrijven :)want dat is voor iedereen leuk om te lezen. Mocht jij ook nog vragen hebben, stel ze gerust! Heb je ook de teksten op de hoofdsite gezien?

Groetjes Julien.
Wendy's
Wendy's mei 11 '07
Welkom
admin
admin mei 11 '07
Hoi Nims,ja, ik heb ze eerst gelezen voordat ik mij aanmeldde.
Wil je mij vertellen wat het teken in je avatar betekent?
Dank je wel voor jullie welkom.

love and light,
féileacì¡n
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 11 '07
Had je nog vragen over wat je gelezen hebt?

p.s. Leuk dat het teken je opvalt :).

Zie hier de oorsprong van dit teken:
http://forumnl.merudi.net/cgi-bin/ultimatebb.cgi/topic/7/36.html

Graag hoor ik ook je mening over mijn icoontje in het onderwerp hierboven.
admin
admin mei 11 '07
Ik begrijp dat je teken geen "betekenis"heeft, ik dacht dat het misschien een oosters teken was.
Als ik het dan met "mijn ogen"bekijk zie ik bescherming maar ik ben niet zeker of dat ook is wat je met het teken bedoelt.
LPChip
LPChip mei 11 '07
Welkom op het Levensforum. :)
admin
admin mei 11 '07
Dank je wel LPchip.
jo
jo mei 11 '07
Welkom en veel plezier
mause
mause mei 11 '07
ook namens mij welkom hier.
admin
admin mei 12 '07
Leuk julie allemaal te ontmoeten!
Mimi*
Mimi* mei 12 '07
Welkom hier!
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 12 '07
 Quote:
Origineel van feileacan:
Ik begrijp dat je teken geen "betekenis"heeft, ik dacht dat het misschien een oosters teken was.
Als ik het dan met "mijn ogen"bekijk zie ik bescherming maar ik ben niet zeker of dat ook is wat je met het teken bedoelt.
Het teken is eigenlijk bedacht om Merudi een logo te geven. Op dit moment is het nog in ontwikkeling, en dit is tot zover als dat ik gekomen ben met het ontwerp. Ik vind het teken iets bijzonders hebben, en ik vind het leuk dat je het associeert met bescherming :). Er wordt eigenlijk niets bedoeld met het teken, anders dan Merudi. Maar als je gaat kijken waar Merudi voor staat, dan vind ik bescherming wel erg mooi :). Vind jij het teken passen als icoon / logo voor Merudi?
Sheva
Sheva mei 13 '07
Hi feileacan,

Welkom hier ik hoop dat je hier vindt wat je zoekt!
Ik heb hier in een korte tijd mensen ontmoet die het beste met je voor je hebben...

Liefs Sheva ;)
admin
admin mei 13 '07
@ nims, het is een mooi teken en ik denk dat het een mooi icoon voor je site is. Ikzelf heb meer met runen en andere wiccasymbolen, en dan vooral met de betekenis van de symbolen.
Misschien is het een idee om een symbool met betekenis te proberen?

@ sheva, dankje wel voor je welkom.

love and light,
féileacì¡n
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 13 '07
Ik wilde juist geen symbool met een betekenis gebruiken omdat ik vind dat het uniek en nieuw moet zijn. Ik heb het idee dat dit teken de kracht heeft om te staan voor wat er op deze site gebeurd.
admin
admin mei 14 '07
Als het voor jou zo voelt dan is dat toch oké!
Ik vind hem erg mooi, en dan in het zwart wit eigenlijk het mooiste.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 15 '07
Ja op zich vind ik dat ook. Maar iemand zei me, dit teken is in zwart wit vrij duister, dan lijkt het net een sekte. Dat is dus ook niet helemaal de uitstraling die ik wil dat het heeft.
Thomas A
Thomas A mei 15 '07
gaat er toch om wat iemand ergens in ziet en daarmee geeft hij een stuk van zijn/haar eigen associaties aan.
Ik persoonlijk zie neits zwarts in het loge in deze vorm en kleurstelling, eerder een krachtig logo dat opvalt door mystieke aantrekking.
belangrijk is trouwens wat je er zelf van vindt lijkt me........

wat is jouw eigen idee over deze creatie?

fijne dag

Thomas
admin
admin mei 15 '07
Groen is ook erg mooi,vooral de combinatie met een beetje blauw die je nu hebt gekozen.

love and light,
Féileacì¡n
Pagina's: 1 2 3 4 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki