Loading...
nl

hi ik ben sheva.....

JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 15 '07
Hoe is het nu eigenlijk met dat Medium waarmee je bezig bent?
Sheva
Sheva jun 17 '07
Ja heel goed eigenlijk...
Deze vrouw begeleidt Kim om te leren met haar gevoelens om te gaan.
Kim moet leren te zeggen wat van jou is ,is van jou en hier heb je het terug.
(ze hoeft dit niet hard op te zeggen).
Als er b.v iemand naast Kim staat en ze wordt boos of verdrietig...dan moet ze aan die persoon vragen ben jij boos? of verdrietig?
Dat klopt ook steeds als ze daar naar vraagt en door die bevestiging van die andere persoon kan Kim leren dat het niet haar eigen gevoelens zijn maar van die andere persoon.

Dit geld ook voor de vragen heb jij hoofdpijn? doet jouw buik zeer? heb je last van je knie?
Doordat Kim dit soort vragen stelt komt ze er steeds meer achter dat dat het van andere mensen is wat ze voelt en niet van haar....
Hierdoor wordt ze sterker en ze is nu al zover dat ze die gevoelens terug kan sturen naar die andere persoon en daar voelt ze zich veel prettiger bij.

Bedankt voor je belangstelling... ;)Groetjes
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 17 '07
Mooi dat ze er zo mee om leert gaan. Het is toch bijzonder dat ze nu al zo goed empatisch is en ermee om leert te gaan.
Sheva
Sheva jun 19 '07
ja idd het is ook fijn dat er mensen om je heen zijn die je daar bij willen helpen...
Ik zal eens aan Manja (medium) een kaartje geven van deze site kijken wat zij hier van vindt...

Ik hoop dat ze het de moeite waard vind om hier in te loggen er zullen dan voor veel mensen deuren open gaan...het is echt ongelofelijk wat zij van alleen een foto kan lezen....

Ik ben heel blij dat zij mijn dochter wil begeleiden op haar weg en haar de juiste richting op stuurt...
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki