Loading...
nl

Raadsels rond 'alien-baby' in Mexico

JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 24 '09
In een uitgezette val voor dieren zou een buitenaards wezen gevangen zijn.

De levende 'alien-baby' is in mei 2007 bij een boerderij in de val gelopen. Het wezen is al die tijd door de eigenaren van de boerderij bewaard. Volgens hen schreeuwde en spartelde het wezen hevig toen het werd gevangen. De boeren waren zo bang dat ze het net zo lang onder water hielden tot het was verdronken, vertelden ze op de Mexicaanse televisie. Dat zou uren geduurd hebben. Pas onlangs gaven ze het lichaam vrij.

Wetenschappers van universiteiten onderwerpen het momenteel aan verschillende onderzoeken, meldt de Duitse krant Bild. Het lichaam zou kenmerken hebben van een hagedis (zoals tanden zonder wortels, lange tijd onder water kunnen zijn), maar ook van de mens, bijvoorbeeld de structuur van bepaalde gewrichten. Het brein zou zeer intelligent zijn; met name het deel dat verantwoordelijk is voor het geheugen bij de mens.

Beelden van de vondst zijn naar buiten gebracht door 'ufo-expert' Jaime Maussan. Hij is er van overtuigd dat het echt om het lichaam van een buitenaards wezen gaat.

In de regio waar de 'alien' is gevonden worden er dikwijls meldingen gedaan van ufo-waarnemingen en graancirkels.
Delen:
admin
admin aug 24 '09
Interessant bericht Nims! Zijn er misschien foto's van terug te vinden op het net?
Richie Richard
Richie Richard aug 25 '09
Als het zeer intelligent was.. Hoe kwam het dan in de val?
Fatna
Fatna aug 25 '09
Origineel bericht van: Denzil
Als het zeer intelligent was.. Hoe kwam het dan in de val?


dat heeft er toch weinig mee te maken??
kan gewoon domme pech zijn geweest
Beschermengel
Beschermengel aug 25 '09


Wel zielig dat ze het verdronken hebben, bah waarom nu doodmaken?
Richie Richard
Richie Richard aug 25 '09
In het filmpje werd gezegd dat ze er bang voor waren.. Zeg nou zelf, zou jij iets laten leven waar je echt gigantisch bang voor wordt. En waarvan je niet eens weet wat het doet omdat niemand het ooit gezien heeft? Het is onder andere instinctief om je dan op deze manier te verdedigen.
Beschermengel
Beschermengel aug 25 '09

Ja Denzil ik zou het laten leven, ieder wezen heeft recht op leven ook al ziet hij er schrikbarend uit...wie weet was hij/ zij wel heel lief en schrok zij/hij van ons.. frown

Ik had het iniedergeval niet gedood! ook al zou ik er bang voor zijn!
Richie Richard
Richie Richard aug 25 '09
Jij zou het laten leven, maar zij niet. En ik vind dat je het ze niet kwalijk kan nemen.
Debiorah
Debiorah aug 25 '09
Is dit een link met 'reptilians'? Hier heb ik wel vaak wat over gelezen...


vanaf 7:38 worden de reptilian races in beeld gebracht.

Het wezen doet mij trouwen ook best aapachtig aan, het zou ook mogelijk zijn dat het een onontdekte soort is confused
Maris1976
Maris1976 aug 25 '09
Hmmm ziet er "mooi" uit, wat ik niet begrijp is dat als dit nou echt een alien zou zijn dit niet wereldkundig wordt gemaakt.

Ik denk trouwens dat die mensen echt uit angst handelden, ik zou ook freakin' bang zijn.
Sweetammy
Sweetammy aug 25 '09
Dit lijkt mij meer een broodje aap verhaal. Waarom zouden deze mensen het zo lang geheim houden?
admin
admin aug 25 '09
ik kan hier helemaal niks mee..

zou misschien best een kunnen zijn,
maar het op mij over als supernep
als ik eerlijk mag zijn.
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 26 '09
Ik vind het ook een beetje raar verhaal. Zitten wat dingen in de filmpjes die niet helemaal kloppen. Zo zie je in een paar shots, dat het hoofd gedraaid is. Lijkt met toch gek dat ze eraan gaan lopen wrikken en breken, dus je zou denken dat ze er meer moeten hebben. En waarom is dit geen klein aap-skeletje? Ik geloof het dus ook niet helemaal.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki