het klinkt vreemd maar is het niet
ik heb iets specials en dat weet ik zelf ook
jullie mogen het dom vinden maar ikke niet maar ik kan voelen hoe andere mensen zich voelen en ik heb ook heel snel in de gaten als er een andere bekende persoon in de buurt is klinkt dom maar is zo en ik weet ook precies wat ik kan zeggen tegen die genen of niet ik heb een maat en we waren in de disco en mijn vriend die kan ik vaak wel vertrouwen en we roken allebei en zat nog een sigaret in het pakje en hij zei dat die naar de wc ging maar toen kwam die terug en toen vroeg ik hem een sigaretje en hij zei die zijn op en ik wist al ene beetje aan zijn karakter dat hij het gewoon op gerookt heeft zonder dat ik in de buurt de buurt was dus ik voel echt gewoon in het begin aan bij mensen of ze goed zijn of slecht heel apart maar ik voel ook aan ofze vreemd zijn of andere dingen enzo en hoe slim ze zijn heel apart en of ze dom zijn en waar ze een beetje goed in zijn of niet mijn vriend heeft beetje hetzelfde dat is ook de reden dat we goed met elkaar kunnen opschieten enzo maar bij meisjes is dat ook zo ik weet precies hoe ze zijn en of ik ze als vriend kan houden of niet heel apart sommige mensen denken gewoon dat ik een player ben maar ik kan gewoon goed met mensen omgaan met hetzelfde geslacht en andere geslacht en met de mensen waar ik zie dat ik je niet mag kan ik dan ook niet mee omgaan heel raar allemaal maarja sommige denken nu hij lult maar ofzo maar het is echt enzo ik ben dankbaar dat ik die gave gewoon heb het is in ieder geval niet erg maar ik stop nu met schrijven
ben benieuwd op jullie reactie
Laturs