Loading...
nl

Ontvangen uit de hemel

Helma
Helma aug 23 '09
Lieve Beschermengel, is het uit te leggen aan een leek als ik hoe je kunt ontvangen uit de hemel? Wil niet offtopic gaan, dus zou er een nieuw topic van kunnen maken? Ik vind het een erg mooie dagtekst hoor, maar misschien wat vaag als je niet weet hoe dat te doen. Ik stel mij zo voor dat het volstaat met het openzetten van je chakra's, maar zou er graag meer over weten. Wie o wie?
Delen:
Cialara
Cialara aug 23 '09
Ik vergelijk dit met het "doorgeven" van Reiki; je geeft energie die je zelf ontvangt; je bent doorgeef kanaal. Maar tegelijkertijd profiteer je ook van de Reiki, je geeft, maar je krijgt zelf ook! Zo mooi grin
Beschermengel
Beschermengel aug 24 '09
Ja Jorine zo zie ik het ook, ik zal een voorbeeld laten zien wat ik 8 september via symbolen heb ontvangen en wat door mijn parapsygoloog is uitgelegd.

Lieve Helma, hier de uitleg wat volgens mij het ontvangen uit de hemel betekend.. smile

Dus 8 september de handen:

http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/topics/42148/Ervaringen_die_zijn_begonnen_n.html#Post42148

Stem je af op de hemel of kosmos : dat deed ik in het begin met meditatie door te visualiseren dat er liefdevolle energie mijn lichaam in kwam, vanaf mijn kruin zo naar beneden, hoe meer je oefend hoe meer je het gaat voelen hoe de energie je lichaam binnen komt.



Dan ontvang je de kosmische energie

Dan kun je geven de energie die je ontvangt kun je doorgeven ..en is onuitputtelijk.

Zou je je eigen energie geven dan raak je uitgeput ....dus zonder afstemming.

Ik hoop dat ik het een beetje goed uit heb gelegd ...misschien zijn er nog meerdere mensen die het ervaren of anders doen.
Beschermengel
Beschermengel aug 25 '09

Kun je er iets mee? Helma smile
Helma
Helma aug 27 '09
Oeps, Beschermengel, sorry, ik liep even achter. Ja, zo is het duidelijk. Eigenlijk is dat de manier die ik al toepas, dus niet zo slim van mij om zo moeilijk te gaan lopen denken! jaja, dat denken van mij maakt het vaak zo lastig. Dankjewel hoor, lieverd!
Beschermengel
Beschermengel aug 28 '09

Gelukkig! ....en weet je je gaat die energie zo goed voelen als je vaak oefend, en fijn dat je het eigenlijk al toepast!.....haha zie je wel je wist het al smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki