^^
ik heb het ook!
ongeveer 2 weken geleden, dat mijn vriend een hokkie voor onze kleine kater kruimeltje aan het maken was...
vet stoer hokje... kruimeltje kon gewoon niet wachten...
mandje erin... dakleer erop, uit de wind, de regen kon hem niet deren enzo...
mijn vriend vroeg: kijk eens ff naar het nieuwe huisje voor kruimeltje, ik moet hem alleen nog ff spuiten (verf)
en dan is ie klaar!!
ik ging kijken... en zei: heel mooi!
Ik kreeg via mijn gedachten de informatie: Jammer alleen dat hij er nooit echt van zal kunnen genieten !?
op dat moment begreep ik het niet... en heb ook niets erover tegen mijn vriend gezegt!
maar vond het wel frapant...
dat hij een week later werd overreden...
dus de gedachten waren dus inderdaad niet van mij, misschien van mijn simpele gids
de vorige kat die overleed, kreeg ik via een droom,
ik droomde (heel kort) dat ik bij de dierenarts was, waar de dierenarts constateerde dat zijn pootje gebroken was...
toen werd ik wakker...
achteraf, symbolisch dan... betekende mijn droom: met zijn pootje maakt hij een soort van contact, tastzin-contact... en het was gebroken...
het contact zou dus breken!
nu kreeg ik een soort van stille hint...
ook weet ik dat het niet tegen gehouden kan worden!
en ook dat hij gehaald wordt, al 3 dagen van te voren zag ik een zacht lila/ violette soort van orb bij hem... en mijn andere kat, raakte over zijn toeren (vliesen voor de ogen, continue zichzelf wassen) de dierenarts kon niets ontdekken bij hem!
vanaf het moment dat ik kruimeltje niet meer gezien had, heb ik de orb ook niet meer gezien!
Minky ( de andere kater) is nog steeds wel een beetje gestresst, maar het gaat alweer langzaam aan wat beter gelukkig!
groetjes moonflowertje