Loading...
nl

Stel...

admin
admin aug 22 '09
stel dat ik in een volgend leven toch zou terug komen,
- wat vermoedelijk niet zal zijn, want dit leven is een eenmalige traktatie ,
dan wil ik zo terug komen...




meer nog, op de een of andere manier, voel ik me ongelooflijk verwant met deze foto smile
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 22 '09
Wat een enorme prachtige tekening is dat zeg!
Beschermengel
Beschermengel aug 22 '09


OOwwwwww wat mooi zeg!!...is ze een elfje?
Maryssa
Maryssa aug 22 '09
Wat ontzettend mooi Bellefleur! Ik zou zeggen print hem uit op fotopapier en hang hem op in je huis. Kun je er van genieten telkens als je er langs loopt.
admin
admin aug 22 '09
Ja, heel erg mooi. Bijzonder mooi weergegeven.
Een plaatje, letterlijk en figuurlijk.
Cialara
Cialara aug 22 '09
Gaaf zeg Bellefleur! Ja, zo zou ik ook wel terug willen komen winkPrachtig.
Helma
Helma aug 23 '09
Erg mooie afbeelding Bellefleur! De afbeelding geeft veel gevoel weer, erg bijzonder. Ik kan me goed voorstellen dat je je er goed bij voelt.

Als ik terug zou komen, zou ik een zigeunerin willen zijn, met wijde rokken, een slank figuur blush, een kruik op mijn schouder, en een viool die mijn beste vriend is en waar ik heel mooi op spelen kan. laughEn het liefst nog mooi kan zingen ook.
Debiorah
Debiorah aug 23 '09
Ze is prachtig en de afbeelding is sereen en diep tegelijk! Ik kan me erg goed voorstellen dat je zo terug zou willen komen. Maar wat houd dat verder in voor jou? Zij is een persoon(wezen), wat zegt zij nog meer wat jou precies aantrekt?

Ik zou zo niet weten als wie/wat ik terug zou willen komen...wel stel ik mij een leven voor met waardevolle lessen en een tijd waarin ik sereniteit ervaar. Misschien een monnik in een afgelegen klooster midden in de natuur...
admin
admin aug 23 '09
Origineel bericht van: Debiorah
Ze is prachtig en de afbeelding is sereen en diep tegelijk! Ik kan me erg goed voorstellen dat je zo terug zou willen komen. Maar wat houd dat verder in voor jou? Zij is een persoon(wezen), wat zegt zij nog meer wat jou precies aantrekt?


Ik voel me aan haar verwant, uiteraard niet via mijn uiterlijke verschijning,
maar op astraal niveau, lijk ik meer op haar dan dat mensen weten of kunnen zien.
Debiorah
Debiorah aug 23 '09
Ik weet niet hoe je uiterlijke verschijning is maar voor mijn gevoel verbeeld ze jou inderdaad erg goed smile
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 23 '09
Wie heeft deze tekening eigenlijk gemaakt?
admin
admin aug 24 '09
geen idee !!
het kwam van een mooie engelse tekst, van Karin Bisschop.



ps : ( Nims mad??? smile)
annewil
annewil aug 24 '09
als we er allemaal zo uit gaan zien straks dan is dat wel een mooi vooruitzicht:)
admin
admin sep 1 '09
Origineel bericht van: annewil
als we er allemaal zo uit gaan zien straks dan is dat wel een mooi vooruitzicht:)


Hahhaha, jij maakt het lekker makkelijk, kan ik niemand meer herkennen ...!! tongue

Maar als ik ooit terugkom, wil ik graag mezelf zijn, ik heb geen idee in welke verschijning blush

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki