Loading...
nl

Ascentie

JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 24 '09
Origineel bericht van: Lena
hoe worden ze gekoppeld door wie?

Dat gebeurd door ons. Wij kunnen koppelen.
Origineel bericht van: Lena

als er een link is wat gebeurd er dan?

Dat kan van alles zijn. Ik heb geesten weggejaagd, mensen geheald op afstand of dingen doorgekregen.
Origineel bericht van: Lena

misschien dat je het in simpeler woorden kan beschrijven?
een voorbeeld geven van?

Dat heb ik al eens gedaan:
http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/topics/45256/Hoe_maak_je_een_zielenkoppelin.html#Post45256

Erg makkelijk smile
Lena
Lena aug 25 '09
ja dat is ook zo, soms raak je hier het overzicht even kwijt met al die topic,s heb het gelezen...
is dat wat hans ook doet via reiki bv..?
dan heb ik het begrepen... smileen ervaart..
maar dit is niet wat je zomaar kan doen toch?
Lena
Lena aug 25 '09
sluit mooi aan harbringer...
geeft ook aan dat er veel mensen nu mee bezig zijn...
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 26 '09
Origineel bericht van: Lena

maar dit is niet wat je zomaar kan doen toch?

Jazeker wel! Iedereen kan dit proberen. Wat houdt je tegen?
Debiorah
Debiorah aug 26 '09
Las net nog eens het topic over zielenkoppeling en vroeg mij wat af. Hoe zit het dan met ascentie en zielskoppeling van een groep? Kan het net zoiets zijn als een groepsmeditatie? En heeft iemand daar ook ervaring mee?
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 27 '09
Wat bedoel je met de zielenkoppeling van een groep? Ik probeer je vraag te begrijpen, maar ik begrijp hem niet zo goed.
Debiorah
Debiorah aug 27 '09
Nou zoals je beschrijft kan er zielenkoppeling plaatsvinden tussen 2 of meer zielen...als een groep zielen een koppeling maakt op welke wijze kan dit en waartoe kan dat?
Bij een groepsmeditatie bundelen mensen als het ware hun intentie. Ik las stukken over waar de zielenkoppeling voor gebruikt kan worden, dit was dacht ik tussen 2 zielen.
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 27 '09
Ah ik snap je vraag. Groepen kunnen inderdaad met elkaar koppelen, en gaat op dezelfde wijze als 2 individuen dat doen. Er vindt dan alleen uitwisseling op een grotere schaal plaats. Zie het als internet. Een groepskoppeling is een plek waar meer mensen met elkaar communiceren (zoals bijvoorbeeld op dit forum). Een gewone koppeling is een eenzijdige koppeling, zoals hier gebeurd via PM.

Ik weet niet of dit vergelijkbaar is met een groepsmeditatie omdat ik dat nog nooit heb ervaren.
Debiorah
Debiorah aug 27 '09
Ok,dank je voor de uitleg smileNu snap ik het ook weer beter.
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki