Loading...
nl

Harbringer Mijn fotolezen

Harbringer
Harbringer aug 22 '09
Ik vraag me af of iemand mijn foto zou willen lezen. Ik heb net ff snel foto gemaakt.

http://img23.imageshack.us/img23/6163/picture001qah.jpg

Thanx. Ik ben benieuwd.
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 22 '09
admin
admin aug 23 '09
Hallo Harbringer,

Je hebt indringende ogen. Ik zie een bepaalde blik dat je mensen in de gaten houdt. Observerend en toch ook een bepaalde angst. Een bepaalde angst om jezelf te laten zien. Wat is datgene waar je op dit moment mee bezig bent in jezelf? Ben je bang om er niet volledig bij te horen en kritieken te horen die je gevoelige ik zullen raken. Begrijpelijk, maar aan de andere kant zonde van je energie. Je hebt een natuurlijk enthousiasme in je die een beetje wordt getemperd omdat je jezelf niet volledig durft te laten zien. Je meet je aan de verkeerde personen. Die unieke kwaliteiten die jij in je hebt, die heeft een ander niet, en toch schuif je ze naar de achtergrond. Niet doen. Een beetje teleurgesteld, wat ontevreden met wat het leven je tot nu toe heeft geboden. Je moet zelf je eigen mogelijkheden creëren en niet teveel afwachten totdat het op je pad komt, want dat gaat niet gebeuren. Als je fouten maakt, wat dan nog? Je kunt iets niet gedaan hebben, zonder dat je iets hebt geprobeerd. Niemand is gelijk perfect. Eigenlijk weet je dit wel en is dat niet het probleem. Zoek eens ervaringen die je hebt meegemaakt op, waaraan je je kunt spiegelen, dat zal je best helpen en ook meer sterken in je zelfvertrouwen. Je weet heel goed wat in het leven belangrijk is, maar je bent even bezig met je eigen ding, totdat je uiteindelijk toch op de voorgrond treed met je persoonlijke ik en je eigen ervaringen. In je denken blijven hangen kom je achter, helaas niet verder mee!

Doe wat je wilt, ga ervoor, want dat is het wat je het beste kunt !

Succes en groeten,
Bart
Harbringer
Harbringer aug 24 '09
Ja dat klopt aardig, ik ben een observeerder. En hou niet van fysieke uitingen. Ervaringen opzoeken.. tjah daar kan ik eigenlijk niks mee, wat voor ervaringen?

Dank je voor de lezing.
Maryssa
Maryssa aug 24 '09
Hallo Harbringer,

Eens even naar je kijken..

* In jouw blik staat boosheid, angst en kwetsbaarheid te lezen.

* Het is druk in jouw hoofd, het raast maar door; het put je uit al die gedachten die over elkaar heen tuimelen. Probeer eens wat meer te ontspannen ga naar buiten en wandel in de natuur.

* In je huis voel je je niet prettig. Het is er te chaotisch voor je. Je wilt dingen opruimen / weggooien maar waar moet je beginnen? Ik krijg een benauwdheid te voelen alsof er eens wat ramen open moeten. Dat kan letterlijk zijn maar ook symbolisch alsof je eens diep in moet ademen even ruimte moet krijgen en in het licht moet staan. Het lijkt alsof de schaduwen de overhand hebben.

* Strakke spieren in je schouders en nek. Laat je eens masseren, gun dat jezelf.

* Je bent iemand met een analytische geest en je bent intelligent. Je houdt erg van kennis opdoen; boeken lezen, studeren. Op school kwam je minder goed uit de verf omdat je daar dingen moest leren die je niet lagen en waar je het nut niet van inzag.

* Een gevoel van is dit het nu? Je wilt het anders; je wilt vrij zijn een duidelijker gevoel krijgen dat je invloed hebt op wat er gebeurd in je leven. Maar je HEBT invloed op je leven. Let eens op wat je denkt welke automatische gedachten komen steeds terug? En belemmeren of bemoedigen ze jou? Probeer ze eens om te buigen of ga eens kijken of je dagelijks kunt gaan luisteren naar affirmaties. Deze kun je op cd verkrijgen en het doet iets met je. Het geeft je bevestiging en bemoediging en als je vaker luistert merk je dat het je steviger maakt.

* Weer je huis komt naar voren. Ook het thema je ergens thuisvoelen. Probeer eens een andere sfeer te maken voor jezelf. Dat hoeft niet duur te zijn. Zet je meubelen eens anders neer. Wat kussens in vrolijke kleuren, planten of bloemen in huis. Verf je kamer in een kleur die je prettig vindt en waar je van geniet. Hang foto's op in je huis van feel good momenten van bijvb je reizen

* Reizen. Je hebt volgens mij al wat bijzondere plaatsen bezocht. Je vindt het prettig om onderweg te zijn. Het geeft je het gevoel dat alles mogelijk is je voelt je vrij. Vrijheid is een belangrijk thema voor jou.

Ok het stagneert hier de informatiestroom dus ik ga er mee stoppen. Dit was mn lezing voor jou Harbringer. Laat maar weten wat er klopt en wat niet.

Liefs Maryssa
admin
admin aug 24 '09
Origineel bericht van: Harbringer
Ja dat klopt aardig, ik ben een observeerder. En hou niet van fysieke uitingen. Ervaringen opzoeken.. tjah daar kan ik eigenlijk niks mee, wat voor ervaringen?

Dank je voor de lezing.

Ervaringen over datgene wat in je speelt, wat je hebt meegemaakt e.d., iets waar je je aan kunt spiegelen, om het misschien in een ander perspectief te plaatsen.

Graag gedaan.
Groetjes,
Bart
Colombiaantje
Colombiaantje aug 24 '09
ik zie iemand die rdelijk snel boos zou kunnen worden oplettendheid heeft die zeker hij houdt van sporten hij kan ook leuk gek zijn en druk teglijk het is een persoon die van muziek luisteren houd het is een persoon die het best druk heeft en ik weet niet of het klopt maar ik voel ene beetje dat die al een leuk meisje kent slapen is die ook goed in roken doet die af en toe en blowen niet het heeft een rustig en fijn leven en dat is wat ik van de foto kan aflezen ben benieuwd op de reactie
Maris1976
Maris1976 aug 25 '09
Mooie lieve ogen smile
Heidelroos
Heidelroos aug 27 '09
Wil je nog een lezing van Heidelrooske?
Harbringer
Harbringer okt 12 '09
Dankje voor de reacties, ben hier een tijdje niet geweest.

@Maryssa Veel klopt wel eigenlijk, Alleen reizen houd ik niet van,(raak snel uitgeput,wagenziek etc.) alhoewel misschien reizen in de geestelijke zin er van. Vrijheid is idd een belangrijk thema, 1 van de belangrijkste begrippen die er zijn.

+ op basischool was ik extreem leergierig toen ging t goed, daarna middelbareschool en begon dat compleet te verliezen en takelde af naar het laagste. Dus niet helemaal wat jij zei.

Ik weet dat ik invloed heb op dit leven, er onbreekt echter 1 belangrijk iets, je moet het wel willen. Waarschijnlijk zie je me huis omdat ik hier 99% van de tijd leef.

Wat bedoel je met het stagneert hier de informatiestroom?

@ Colombiaantje, Het is het tegenovergestelde ik word nooit boos. Sporten hield ik vroeger heel veel van, maar laatste jaren geen energie voor. Roken doe ik zeer zeldzaam paar x per jaar misschien sigartje of jointje, maar vind hier niks aan.
rustig en fijn leven absoluut niet. Dat is misschien de oppervlakte omdat ik niet werk enz. Ik ken geen meisjes. Dus sorry er klopt bij jou niet veel van wink

@Heidelroos een lezing is altijd welkom ben wel verbaasd over hoe accuraat het soms is.

Ik weet niet of t uitmaakt of een foto oud is ofniet? anders kan ik wel een nieuwe plaatsen.

@ bart Quote
In je denken blijven hangen kom je achter, helaas niet verder mee!

Het tegenovergestelde is waar. Je gedachtes zijn alles, wat je bent en kan worden.
Maryssa
Maryssa okt 12 '09
Dat is fijn dat het aardig klopt. Op enkele dingen na. Met fotolezen krijg ik een heleboel informatie en als een lezing klaar is dan stagneert dat; komt weer langzaam tot stilstand en weet ik dat ik kan gaan afronden.
spirit
spirit okt 14 '09
Hallo lieve Harbringer
Wat ik zie en door krijg bij jou foto is een super lieve zachte jongeman.Die eigenlijk zijn draai niet goed kan vinden.
Je zoekt wel en je bent actief, maar je begint ergens aan en komt er dan weer achter dat het het toch niet is.

Ook ervaar ik een enorm gemis naar personen, het zijn er meerder die zijn overleden.Probeer je op de een of andere manier contact met ze te maken?
Ik heb er nu en aantal bij me.
De eerste die zich liet zien leek mij een oma figuur met en wit schort of een witte jurk aan, ze was gezet en niet zo groot, ik krijg ook het idee dat ze in de zorg heeft gewerkt.
Toen verscheen er een man met een hoedje.Hij was lang en slank en droeg een lichtgrijs pak.

Wat zij mij nu melden is dat je van je kamer af moet komen kun je dat plaatsen?
Je wordt te moe van al dat denken hou daar eens mee op.
Help je moeder liever?!!
Nou voor mij zegt dit niets, maar voor jou moet dit wel een duidelijke boodschap zijn.

Wie is er ziek bij julie in de familie?
een vrouwspersoon, waar deze mensen die ik net noemde veel bij zijn.veel sterkte.

Ik hoop van je te horen mag ook via PB.
Zijn wel erg veel boodschappen gegeven, en ik hoor graag een reactie.
Liefs Spirit

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420