Dankje voor de reacties, ben hier een tijdje niet geweest.
@Maryssa Veel klopt wel eigenlijk, Alleen reizen houd ik niet van,(raak snel uitgeput,wagenziek etc.) alhoewel misschien reizen in de geestelijke zin er van. Vrijheid is idd een belangrijk thema, 1 van de belangrijkste begrippen die er zijn.
+ op basischool was ik extreem leergierig toen ging t goed, daarna middelbareschool en begon dat compleet te verliezen en takelde af naar het laagste. Dus niet helemaal wat jij zei.
Ik weet dat ik invloed heb op dit leven, er onbreekt echter 1 belangrijk iets, je moet het wel willen. Waarschijnlijk zie je me huis omdat ik hier 99% van de tijd leef.
Wat bedoel je met het stagneert hier de informatiestroom?
@ Colombiaantje, Het is het tegenovergestelde ik word nooit boos. Sporten hield ik vroeger heel veel van, maar laatste jaren geen energie voor. Roken doe ik zeer zeldzaam paar x per jaar misschien sigartje of jointje, maar vind hier niks aan.
rustig en fijn leven absoluut niet. Dat is misschien de oppervlakte omdat ik niet werk enz. Ik ken geen meisjes. Dus sorry er klopt bij jou niet veel van
@Heidelroos een lezing is altijd welkom ben wel verbaasd over hoe accuraat het soms is.
Ik weet niet of t uitmaakt of een foto oud is ofniet? anders kan ik wel een nieuwe plaatsen.
@ bart Quote
In je denken blijven hangen kom je achter, helaas niet verder mee!
Het tegenovergestelde is waar. Je gedachtes zijn alles, wat je bent en kan worden.