Loading...
nl

Een stukje zingen met een vriendin ..

admin
admin aug 22 '09


Delen:
Helma
Helma aug 22 '09
Bart, hij doet het niet... confused
admin
admin aug 22 '09
Hij pakt hem hier wel gewoon? Misschien is hij niet voldoende verwerkt .. maar ik heb de link opnieuw erin gezet!
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 22 '09
Hij doet het niet want het is een "prive video" en dus niet voor iedereen opvraagbaar.
admin
admin aug 22 '09
Sorry, heb het gewijzigd !
sylkya
sylkya aug 22 '09
Mooi, Heel mooi.

Klinkt goed !

Grtjs
Helma
Helma aug 22 '09
Leuk Bart! Dat zijn kwaliteitsmomenten om nooit te vergeten! Ik herken het wel. Korte ogenblikken waarbij je voelt dat dat hetgeen is wat er toe doet. Afgelopen dinsdag was ik met mijn dochters naar De Veluwse Bron, een geweldig uitgebreide sauna bij Emst. Tussen de enorme verscheidenheid aan sauna's gingen we naar de 'goed gesprek-sauna'. Er was niemand! Het was een 70 graden sauna, dus voor hen goed te doen. We gingen zingen n.a.v. het filmpje 'Harry Potter Puppet Pals', hier te zien:

http://www.youtube.com/watch?v=Tx1XIm6q4r4

We deden alledrie een stemmetje, en als er toen iemand binnen was gekomen, hadden we ws. een echt goed gesprek gehad, lol....

Even later zwom Sandra in een groot zwembad, met muziek onder water! Ze dreef, met haar oren onder water, op haar rug, en ze riep heel hard: 'hee Marjon, moet je dit es doen, word je vet rustig van!!!'. Ik lag compleet in een deuk, en de mensen erom heen ook. Momenten om nooit te vergeten.
admin
admin aug 22 '09
Dank je Sylkya smile

Haha, geweldig verhaal Helma smileZulke dingen onthoud je, en daar gaat het om !
Helma
Helma aug 22 '09
Ja, leuk he! Zing je vaker met de kids? Vooral blijven doen!
Islandlady
Islandlady aug 22 '09
Bart!!! Wat mooi lieverd!
Meer zou ik zeggen smile

Knuffel
Beschermengel
Beschermengel aug 22 '09

Heel mooi Bart!! geweldig, ik wilde dat ik ook zo kon zingen!! ik heb wel eens gezegd.........als ik ooit doodga en weer terug moet komen ( wat ik eigenlijk niet wil smile) maar als het moet dan wil ik een heel goeie zangeres of zanger zijn...dan wil ik het nog wel is proberen... hihi
Lena
Lena aug 22 '09
mooi bart cool
admin
admin aug 22 '09
Wat een leuke reacties, dank jullie wel smile

Gewoon proberen Beschermengel, gaat om het plezier wat je aan zingen hebt !!

Helma: Dit is niet mijn dochter die meezingt, maar een vriendin wink

Bea: Ik vind het lekker om te zingen, dus er zal nog wel meer komen laugh
Debiorah
Debiorah aug 23 '09
Wat klinkt dat ontzettend lief! laugh
admin
admin aug 23 '09
Dank Debiorah, dat was inderdaad de bedoeling laugh

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki