Loading...
nl

"Help mij!" menu nu meer opties

JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 20 '09
Om de Merudi website wat beter toegankelijk te maken heb ik het "Help mij!" menu uitgebreid met wat extra opties. Hiermee probeer ik wat meer naar voren te halen dat je op Merudi vooral geholpen kun worden. De volgende opties zijn toegevoegd aan het menu:

-Hulp bij lichamelijke klachten
-Help je kind
-Laat een Ja/Nee kaart leggen
-Vraag een spreukenkaart aan
-Vraag een gratis tarot legging aan
-Laat gratis je foto lezen
-Laat je droom verklaren

Mochten jullie nog meer ideeen hebben om Merudi te verbeteren, dan lees ik dat graag!
Delen:
Debiorah
Debiorah aug 23 '09
SLim Nims, voor de nieuwkomers is dit een toegevoegde waarde, het zal duidelijk drempelverlagend en uitnodigend werken smile
Helma
Helma aug 23 '09
Wat ik me wel voor kan stellen is het volgende. Voor mensen die niet zo snel zijn in het ontdekken van hoe een forum werkt, kunnen al die knoppen bovenaan erg verwarrend werken, lijkt mij. Alleen bovenaan kun je al op zowat dertig woorden klikken om verder te komen in de site, en dan heb ik de rechterkant nog niet meegerekend. Maar ja, ik ben al wat ouder, dus dan ben je niet zo bijdetijds meer, hahaha...
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 23 '09
Aan de andere kant is er zo elke keer weer wat nieuws te ontdekken op Merudi wink. En komen mensen uit op de plek die ze op dat moment nodig hebben. Of is dat misschien iets te mooi gedacht wink.
admin
admin aug 24 '09
Dat is een gedachte die vooral klopt! Mensen zoeken, hebben vragen, willen inzicht, bevestiging, ondersteuning, en vooral ............snel antwoord!

.
Kaartleggen, fotolezen, dromen verklaren, desnoods edelstenen, of kruidenadvies enz, ... je spreekt een bepaalde categorie van mensen aan,en geeft hen advies van "eerste lijnshulp".

Door voor die methodes te kiezen, druk je naar mijn gevoel wel een soort new-age stempel, en niet iedereen zoekt het via die weg.

ik bv, ben deze wijze van helpen ontgroeit, en anderen passen dan weer exact in dit plaatje.. en zien deze manier van helpen als groeikansen. Zij kunnen perfect bieden wat anderen vragen, en dat is mooi!

het is wel fijn voor eenieder van ons om eens na te gaan wat je persoonlijke bijdrage kan zijn in dit geheel!

Liefs
Bellefleur
admin
admin aug 26 '09
Origineel bericht van: NiMS
Aan de andere kant is er zo elke keer weer wat nieuws te ontdekken op Merudi wink. En komen mensen uit op de plek die ze op dat moment nodig hebben. Of is dat misschien iets te mooi gedacht wink.


Ik vind dit niet te mooi gedacht eigenlijk, ik vind dat je gelijk hebt!!!

Liefs,
Marjan

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki