Loading...
nl

een mooie droom toch wel

sylkya
sylkya aug 19 '09
Ik had een droom ,maar 1 beeld is me klaar en helder bij gebleven.Ik stond in helder water en had een wit kleedje aan ,en had een grote witte zwaan vast.het kon wel een postkaartje zijn zo mooi was het beeld.

Heb alleen geen idee van de betekenis.

grtjs sylkya
Delen:
admin
admin aug 19 '09
geen idee wat het dromenboek hierover zegt, maar het doet me wel denken aan je afbeelding hiernaast.. (of heb je die daarna erop gezet)

groetjes
sylkya
sylkya aug 19 '09
eeeeuh had er niet bij stil gestaan ,die heb ik er na op gezet.Vreemd
lotus
lotus aug 19 '09
hoi sylkya,

ik heb de betenis voor je opgezocht van de zwaan en ik hoop dat je hiermee iets kunt.
Zwaan = elegantie, koesterend, moederlijkheid, vrouwelijke gratie, inspiratie.Zo mooi zie ze gaan, mevrouw de zwaan, zo trouw en zo loyaal. Een zwaan zal sluw van zich afslaan wanneer je haar boos maakt, ze laat zich niets wijsmaken, en blijft trouw aan haar eigen principes. Wanneer de zwaan je leven binnen komt verteld zij jou, dat je trouw aan jezelf kunt blijven wanneer je dat zelf wilt.


groetjes lotus
admin
admin aug 19 '09
Even gezocht op internet: Een droom over witte zwanen in een vredig vijvertje voorspelt een goede toekomst en genoeglijke ervaringen.

Het lijkt me in ieder geval een goed en positief (droom)beeld
Houd dat gevoel vast !!
sylkya
sylkya aug 19 '09
Hoi lotus ,

Dank je wel, voor het opzoeken .
stel het zeer op prijs.En het is waarheid wat hier staat ,dat ben ik zelf voor een stukje die zwaan.



Grtjs Sylkya
sylkya
sylkya aug 19 '09
Wooow het gaat de goede kant uit ,nogmaal dank ,zal het zeker vast houden !!!!
pe51
pe51 okt 10 '09
Origineel bericht van: sylkya
Ik had een droom ,maar 1 beeld is me klaar en helder bij gebleven.Ik stond in helder water en had een wit kleedje aan ,en had een grote witte zwaan vast.het kon wel een postkaartje zijn zo mooi was het beeld.

Heb alleen geen idee van de betekenis.

grtjs sylkya

Water staat voor gevoel in dromen. Helder water voor helder of zuiver gevoel. In je leven sta je dan in een zuiver gevoel.

Kleding kan de sfeer weergeven waarin je bent. De kleur wit is hier volgens mij de kleur van de zuiverheid.

Een zwaan is een dier en dieren staan vaak voor je eigen gevoelsleven.
Een zwaan is een 'edel dier', wat aan zijn sierlijkheid al te zien is. Een dier met 'hogere' gevoelens.
Dat deel van je gevoelsleven wat de zwaan uitbeeldt zal op een hoog niveau staan.
Ergens heb ik het idee dat de zwaan voor inspiratie van 'boven' staat. Bijv inspiratie over gaves, over het spirituele of paranormale.

---

Om te zien wat deze droom betekent zou je terug moeten kijken naar gevoelens, vragen of problemen die je de laatste dagen vóór de droom had.
Meestal gaat het om de laatste dag.
Stel dat je de avond vóór je droom twijfelde aan een gave die je hebt.
Dan zou de droom met dit beeld antwoorden, dat je op dit punt als het ware in zuiver gevoel staat, in een zuivere sfeer bent en een 'edele' inspiratie hebt.

Als je niet meer weet wat je de dag voor de droom voor vragen had of meemaakte, dat kun je vaak terugvinden in dagboeken, agenda's en forumposten.

Peter.

* deze droomverklaring kan goed zijn, half goed of helemaal fout - maak daarom zelf uit wat je ervan gelooft *

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki