Interessant om jullie reacties te lezen
Ik voelde inderdaad ook een verbinding met de persoon en ze kwam zuiver op mij over. Al had ik eerlijk gezegd geen idee van het geslacht, nu blijkt dus een meisje
Ik herkende ook veel in haar visie betreft de energetische opbouw van mensen en mensen met autisme. Het klonk voor mij logisch. Ook herkende ik iets in haar visie over de bijdrage van mensen met autisme en hun familie. Alleen heb ik inderdaad ook het idee dat iedereen een bijdrage levert, ongeacht geur of kleur. Naar mijn idee zijn de mensen met autisme een soort katalysator voor het bewustzijnsveld, ze maken iets zichtbaar in ons bestaan. bijvoorbeeld het feit dat het leven niet alleen gaat om het functioneren volgens het algemene plaatje. We worden geconfronteerd met een andere manier van het leven ervaren. Een kant die tot nu toe nog vaak onder het tapijt word geveegd. Handicaps of welke naam je er ook aan wilt geven zijn voor deze wereld nog steeds een soort taboe, iets wat men moeilijkt vind, moeilijk om te accepteren, moeilijk om naar te kijken, moeilijk om mee om te gaan. Doordat deze mensen ons met liefde confronteren met een hersenspinsel/illusie, raken zij ons. Het maakt een polariteit zichtbaar waar we met zijn allen iets mee kunnen doen.