Ik baal even van de wereld en de slapende mensen waar ik mij tussen begeef. Ik wil daar even mijn hart over luchten als jullie het niet erg vinden.
Ik ben bijna klaar met mijn studie, maar loop nu tegen vervelende zaken op. Ik heb laatst voor een stage een onvoldoende gekregen, omdat ik niet assertief genoeg ben. Een onvoldoende betekend dat ik niet kan afstuderen Ik moet dit probleem oplossen met de begeleider van die stage, maar hij staat totaal niet open voor 'onderhandeling'. Ik heb een aantal mogelijkheden bedacht om mijn beoordeling te herzien (zoals herkansing tentamen. enkele dagen stage lopen bij hem, zodat hij me zelf kan beoordelen), maar hij wimpelt dat af. Ik zit dus enorm in de stress en weet niet wat ik hiermee aan moet.
Mijn huidige stage loopt ook niet zo gesmeerd, omdat ik nogal onzeker ben. Ik heb nu het gevoel dat ik niet in dit wereldje thuis hoor, ik kan niet met die mensen overweg, maar het beroep dat ik ermee kan uitoefenen vind ik wel heel leuk en daar droom ik al mijn hele leven van.
Daarbij ben ik gewoon erg in de war. Heb ook last van andere dingen als duizeligheid, ben steeds met mijn gedachten ergens anders, kan me niet goed concentreren. Komt dit door de veranderingen in onze vibraties? Ben ik gewoon echt niet goed in deze studie? Zijn deze moeilijkheden een signaal van hogeraf dat ik dit beroep gewoon niet moet worden?
Weten jullie misschien hoe ik hiermee om moet gaan?