Hallo,
Ik zou toch graag even wat duidelijk willen maken. Het valt me vaker op dat er topics worden aangemaakt wanneer men een nieuw iemand ziet die zich nog niet heeft voorgesteld. Soms zelfs nog voor dat die persoon de tijd heeft gekregen om even rond te kijken hier. Ook komt het voor dat er in topics gezegd word dat men zich voor moet stellen.
Laat een ding duidelijk zijn, het voorstellen was een mogelijkheid. Geen 'plicht'. Het was om mensen de kans te geven om te zeggen wie ze waren, wat ze kwamen zoeken etc etc.
Het was om mensen de kans te geven om te vertellen wat belangrijk was in hun leven, wat hun hobby's waren etc etc. Gewoon een kans om de andere forumleden kennis te laten maken met hen.
Maar net als in het echte leven heb je op het forum het type mensen dat zich liever niet meteen kenbaar maakt, dat het moeilijk vind om zich voor te stellen of gewoon mensen die zo iets hebben van 'zoek maar uit wat je wil weten, vraag maar wat je wil weten...Dan zal ik wel antwoorden'
Dat type mensen moet ook de kans krijgen om zich NIET voor te stellen!
Dit forum is gebaseert op respect. De respect die in de gewone samenleving ontbreekt, zou hier des te meer aanwezig moeten zijn. Respect voor de keuze van bepaalde mensen dat ze zich niet voorstellen.
Ik hoop dus dat nieuwe mensen die zich niet voorstellen vanaf nu daar niet meer op aangesproken worden. Het is hun keuze.