Loading...
nl

Wings: We Komen door de Poort

Lena
Lena aug 15 '09
Karen Bishop, 13 augustus 2009

Welkom!

Als we beginnen met ons in onze hele nieuwe ruimte af te stemmen, zijn er bepaald thema's aanwezig. Dit keer zijn fysieke symptomen meer op de voorgrond dan wat zich manifesteert in onze buiten werkelijkheid, maar dit is alleen omdat we aan het afstemmen zijn en ons aan het vestigen zijn, en deze fase moet altijd eerst komen.

Op 11 Augustus, en dat gebeurt vaker op datums met een 11, openden we meer compleet voor de nieuwe en hogere vibraties waar we nu in gaan verblijven. Door de Poorten van dit 11 portaal, kwam een immense hoeveelheid energie. De meest gewone reactie hierop was een snelle hartslag. Onze harten moesten afstemmen op deze hoger vibrerende energie, en omdat het hoger vibreert dan we gewend zijn, kunnen we overladen worden met deze nieuwe frequenties en kan ons fysieke lichaam in een hogere versnelling komen om zich aan te passen. We kunnen ons voelen alsof we hyperventilatie hebben.

Je geïrriteerd voelen en humeurig zijn symptomen die dan volgen. Fysiek rekken we op door de energie, en symptomen die daar het gevolg van zijn lijken op fysieke symptomen van onrust, stress, paniek en dergelijke, en ons lichaam probeert ons brein te vertellen dat er inderdaad iets aan de hand is kan dit interpreteren als onrust en angst en stress, terwijl we ons gewoon aan het afstemmen zijn op de hogere energie.

Gedurende deze tijd rond de 11e, kunnen ook andere vreemde symptomen gevoeld worden. Gevoel alsof je verdoofd bent, door drijfzand waadt, uitputting, en een zwaarte kan ervaren worden, omdat de dichtheid in ons samentrekt voordat het ons verlaat. Moeilijkheden met concentratie, of stil zitten gebeurt ook als we gebombardeerd worden met hogere energie, omdat we ons openden voor deze hogere frequenties door het portaal van de 11e.

Deze energie probeert ons af te stemmen op iets wat we nog niet eerder ervaren hebben. Omdat alles wat lager vibreert niet kan bestaan in een hoger vibrerende werkelijkheid, wordt het naar buiten geduwd. Dus, diarree, geregelde tripjes naar de badkamer, en een algemeen gevoel van honger kan aanwezig zijn, omdat we meer brandstof nodig hebben dan normaal voor deze her-afstemming, zelfs als we niet bewust weten waarom.

Dan komt de oude vertrouwde pijn in de bovenrug. We zijn continu bezig met onze nieuwe engelenvleugels te laten groeien, en het gebied rond onze schouderbladen en de lagere nek kan soms heel pijnlijk voelen, zonder logische uitleg. De energie is daar aan het pulseren en beweegt naar buiten, klaar om te exploderen in de vorming van een hoger vibrerend aspect en voertuig voor onze spirituele beweging naar boven en uitbreiding.

Af en toe kunnen we ook malaise voelen. Misschien weten we dat we bepaalde dingen moeten bereiken, maar ontdekken we dat we net niet de energie kunnen opbrengen om het te volbrengen. Dus kunnen we met dingen beginnen, en direct ontdekken dat we daarna weer op de bank neerploffen, met een sterke apathie en een sterk gevoel om maar helemaal niets te doen! Rondlopen als een zombie, zonder gevoel van richting, en niet in staat om in de verste verte maar iets te vinden wat ons lijkt te passen, zijn we ons gewoon aan het aanpassen aan onze nieuwe ruimte. En we voelen ons een beetje verward.

Een toestand van apathie geeft altijd aan dat er een fase van herstarten is met betrekking tot de ascentie. We zijn even "losgekoppeld" terwijl we opnieuw afgestemd worden voordat we weer voorwaarts kunnen gaan. En dit gebeurt nu.

Na deze interessante fases, gaan we in een van mijn favoriete fases verder, en dat is de merkabah ervaring. Ik ben gek op deze ervaring, omdat het altijd voor mij een bevestiging is dat er absoluut en zeker iets aan het gebeuren is met betrekking tot het verhuizen naar een nieuwe ruimte. De merkabah ervaring manifesteert zich als een draaien of duizeligheid, en wordt vaak vergezeld door misselijkheid. Onze merkabah lichtlichamen draaien om ons te helpen in een hoger vibrerende ruimte aan te komen. Zij zijn het voertuig dat ons brengt waar we moeten zijn.


Onze dromen (in onze slaaptoestand, niet onze wensen) helpen ons ook. We kunnen ontdekken dat we vreemde dromen hebben, en zelfs af en toe nachtmerries. We laten onze angsten los. Weer een ander aspect van het klaarmaken voor onze nieuwe ruimte op de ascentieladder.

Dan zijn er die wonderlijke fases van gratie die continu en permanent aanwezig lijken te zijn in deze dagen. Als we onszelf gewoon toestaan om even te zitten en te zijn, dan kunnen we dat bijna elke dag en op elk uur voelen (als we niet draaien of een versnelde hartslag hebben!) Als we in de "buitenwereld" zijn, dan kunnen we ontdekken dat onze interactie met anderen nu vanuit een zeer liefdevolle staat komt, in plaats van de verstijving die we in het verleden gevoeld hebben met de lager vibrerende energie. Een liefdevol knikje naar een vreemde, een liefdevol commentaar, of zelfs een bedankje, kan dienen om ons te verbinden met diegenen die klaar zijn om deze nieuwe hoger vibrerende en liefdevolle energie die we nu bezitten te ontvangen.

Zoals ik al noemde in de boodschap van 7 Augustus, zijn we in de positie van het creëren van al het nieuwe dat deel uit gaat maken van onze nieuwe werkelijkheid op de andere kant, iedereen die nodig is voor deze nieuwe creaties, zal gemakkelijk in de hogere energie kunnen tappen die zij bezitten en zullen direct getransformeerd worden en erin opgenomen worden, en dus creëren we menselijke engelen die ons gaan assisteren. We worden inderdaad op een hele nieuwe en speciale manier ondersteund.

Deze atmosfeer van gratie, dankbaarheid, en liefde voor de hele mensheid, zal doorgaan, omdat het een ingrediënt is van ons nieuwe verblijf en ervaring als engelen van de nieuwe aarde. Dus, als we de oude wereld bezoeken voor korte periodes, is dit onze natuurlijke staat van zijn. Verblijven in de oude wereld voor langere periodes zal veel moeilijker zijn, omdat de duisternis en dichtheid daar verstikkend kan zijn. Maar nu we deze nieuwe niveaus bereikt hebben, zal de oude wereld inderdaad zo ver weg voelen, en zeker toebehoren aan iemand anders, omdat we er nu op geen enkele manier meer aan verbonden zijn.

Als jij iemand bent die zich verloren voelt en stuurloos, dat jij op dit moment nergens mee verbonden bent, en onzeker van jouw nieuwe pad, weet dat dingen de komende tijd duidelijker gaan worden. Deze gevoelens zijn zeker aanwijzingen dat je al jouw koffers achter gelaten hebt en zeker klaar bent voor de nieuwe werkelijkheid. Als we beginnen om elkaar te zien, om met elkaar te verbinden, en elkaar meer en meer gaan ondersteunen, dan begint onze hele nieuwe werkelijkheid vorm aan te nemen.

Als jij iemand bent die zich vast voelt zitten in de oude wereld, met verplichtingen en verantwoordelijkheden die je vasthouden en die jij voelt dat je moet voldoen, kan dit een uitdagende tijd zijn. Velen zullen kiezen om gewoon weg te lopen, wat het ook kost (ik zeg niet dat je dit moet doen, omdat het altijd een persoonlijke beslissing is). We moeten inderdaad voorwaarts gaan als we nu afgestemd zijn voor een hele nieuwe werkelijkheid, zelfs als onze oude ruimte nog gevuld moet worden. Het "plan" manifesteerde zich niet zoals gehoopt, omdat zovelen nog steeds onwillig zijn om wakker te worden en interne en externe veranderingen te ondergaan, maar dit zal ons niet langer vasthouden.

Opnieuw, zoals al eerder verteld met veel details in de vorige boodschap van 7 augustus, verbinden met elkaar zal een geweldig mooi nieuw netwerk vormen, dat de hogere energie zal onderhouden en omhoog zal houden, en zal ons weer geweldig doen voelen. Dit is de sleutel. De hogere energie zal onderhouden worden door onszelf. Manieren van succesvol verblijf buiten de oude wereld, terwijl we nog uitwisselen met de lager vibrerende energie dat we verkiezen, worden in groot detail besproken in mijn boek "Heavens Gate".

Dus zelfs als het lijkt alsof er niets gebeurt op dit moment, of dat we nog steeds niet voorwaarts gaan, zijn we inderdaad van binnen aan het her-afstemmen, en zeker onszelf en onze diensten aan het her-structureren. Omdat het her-structureren van de nieuwe treden van de ascentieladder nu klaar is, zijn deze nieuwe hogere energieën nu naar beneden gesijpeld naar ons in het fysieke, en hebben de symptomen veroorzaakt die ik hier noemde, en ook een behoefte om veel van onze nieuwe diensten te herstructureren en ook hoe we ze aanbieden.

We zijn nu enorm aan het herstructureren, en dat geldt voor veel wat in onze fysieke wereld bestaat. We beginnen om dingen op zijn plaats te zetten die onze nieuwe ruimtes en rollen en diensten gaan ondersteunen. En veel hiervan gaat over de nieuwe groepsenergie, omdat we niet langer als individuen op onszelf kunnen bestaan. Groepsenergie vibreert hoger, en het individu wat op zichzelf functioneert is niet langer een optie.

Deel van het ascentieproces gaat over een voorwaarde om niet meer bang te zijn om alleen te zijn. Op deze manier werden we in situaties geplaatst waar we alleen moesten zijn, om deze ervaring te kunnen hebben. Nadat deze ervaring klaar is, gaan we dan verder in de groepsenergie. Dit is omdat we niet in een groepsenergie kunnen gaan vanuit een angst om alleen te zijn. We moeten in een groepsenergie gaan vanuit de hoger vibrerende kennis dat elk onderdeel nodig is om het geheel te kunnen vormen. We kunnen niet meer alle petten dragen en alles zelf doen. We hebben het einde hiervan bereikt, en dit is waarom veel voorlopers absoluut uitgeput zijn van het alles zelf doen, en zeker heel moe zijn van de eenzaamheid, omdat zij klaar zijn met dit proces en klaar zijn voor de groepsenergie. Deze manier van alleen zijn en alles zelf doen zal nooit meer aanwezig zijn....NOOIT MEER.

Dus opnieuw, ondanks dat het soms voelt alsof er niets gebeurt op het moment, kan ik je verzekeren dat er dingen gebeuren. En wacht gewoon en zie hoe dingen voelen als we onze nieuwe verbindingen met elkaar gaan beginnen!

Met veel liefde en dankbaarheid,

Karen

Het originele engelstalige artikel is te vinden op www.emergingearthangels.com
goto2012.nl
Delen:
Beschermengel
Beschermengel aug 15 '09


Wow ......veel herkenning weer! Dank je voor het plaatsen Lena!
Debiorah
Debiorah aug 15 '09
Enorm bedankt Lena!
Ik wilde nog een post plaatsen over mijn gevoel van vandaag maar nu is het eigenlijk niet meer nodig, door deze tekst is alles me duidelijk geworden. Hartkloppingen, onrust, scheel kijken, duizelig, instabiliteit en vooral het gevoel dat ik om mijzelf heendraaide nu allemaal heel goed te plaatsen!

Mag ik vragen Lena hoe jij bij deze teksten bent gekomen en hoe jij het huidige moment ervaart?
admin
admin aug 15 '09
Dank je Lena, altijd mooi om lezen.
Ik voel me heerlijk , ben in balans, alles gaat prima,
Ik zing innerlijk, voel me vol licht...
ben wel door heel wat pooorten gegaan, de laatste jaren, hoor!!
en pfff.... heb ook bloed , zweet en tranen gekend!
uitzuiveren, en uitzuiveren.. steeds maar weer!!! en licht is wat men er voor in de plaats krijgt, en ook liefde, en een dagdagelijkse glimlach en warmhartigheid.

Liefs,
Bellefleur

Rein
Rein aug 16 '09
Bedankt Lena, voor het plaatsen van de tekst. Doet deugd en voelt goed. Ik krijg er tranen van en een warm gevoel wanneer ik connectie maak met dit alles en wat er vlak voor onze neus klaar staat.

Liefs,
Rein
Lena
Lena aug 16 '09
smilehallo allemaal,
vreemd hoe dingen kunnen gaan...
beschermengel is de gene geweest die de boodschappen al voor dat ik hier kwam plaatste...
op de een of andere manier heb ik ze altijd gelezen,soms met verbazing, dan weer met een heleboel vragen, nonsens heb ik ook vaak gedacht enz enz...ook hebben we het er wel over gehad,hoe moeten we deze boodschappen nu zien?

maar er zijn er bij zoals de vorige en deze,dat er zoveel herkenning is wat ze schrijft(ondanks dat ik sommige uitspraken niet begrijp)dat het heel sterk samenvalt zoals debiorah ook aangeeft,wat er opdat moment afspeelt in je eigen leven....
zelf vanaf begin juli een verandering doorgemaakt...opruimen en afrekenen met...was ik ook klaar met merudi crazyen
ook de elektronica die die de raarste trucken uithaalde, een enorme leegte en eenaamheid gevoeld,en de angst voor dingen zijn weg gevallen en wat ik nu voel is heel mooi een rust.... want er waren ook niet zo mooie dingen en dat had dan vooral met onze planeet te maken,maar net als ieder mens die hier wel eens bijstilstaat. hoe gaat het verder?.
de 11.11 komen hier ook voorbij zo af en toe en dat is niet altijd toevallig...
en wat er ook gebeurd het is goed zoals het is...
maar goed dat is mij kijk op...
en het is mooi als iemand er ook weer wat mee kan..vandaar dat ik ze ook nog zal plaatsen en als ik het vergeet,dan weet ik dat beschermengel ze wel plaatst... wink
Natalie1986
Natalie1986 aug 16 '09
wat een herkenning!!

Niet normaal bedankt voor het plaatsen.

Liefs Natalie

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki