Loading...
nl

tarot legging

lotus
lotus jul 27 '09
nimfs leuk idee voor een nieuw onderwerp op het forum.
fijne vakantie op tenerife (waar zit je precies op tenerife?)

bellefleur,
als jij altijd zo de kaarten heb gelegt en het zo hebt aangeleerd geef je het over aan anderen die het leren van jou en een ieder legt zoals hij/zij het geleerd heeft.
ik zou zeggen doe je leggingen gewoon zo als je altijd doet en als de uitslagen altijd kloppen dan is er toch ook niets aan de hand.

groetjes lotus
admin
admin jul 27 '09

Nee ,ik had het helemaal anders geleerd, in het begin liet ik ook iedereen mijn kaarten nemen, tot je situaties tegenkomt waarin je grenzen trekt.
Tarot leer je niet in één lessenreeks, het gaat mee met je persoonlijke evolutie. Dat zal men zeker ervaren.
Ik heb het achter me gelaten, om weer andere dingen te doen, dus aan jullie nu!. Ik leg nog wel kaarten, hoor. Maar de fakkel mag zeker doorgegeven worden...
Ben ik blij om.
Geniet van jullie kaartleggingen, het is heel erg leerzaam!!
En ja, ieder zal zijn methode wel hebben en zijn goedvoelen,
tuurlijk is dat zo.
admin
admin jul 28 '09
Lieve allemaal,,

Ik zou graag meer willen leren over Tarot leggingen, maar ik zou eigenlijk ook de jarenlange kennis/ervaring van Bellefleur hierin zeer op prijs stellen. Ik heb ook altijd mijn kaarten, wat voor kaarten ook, niet door anderen laten aanraken.

Liefs,
Marjan
admin
admin jul 28 '09
Klopt helemaal Bellefleur, met alleen een cursus ben je er nog lang niet. De kaarten goed kunnen interpreteren is een kunst!
Oefenen en nog eens oefenen is eigenlijk de enige manier, de cursus is handig voor de beginselen, maar de rest moet je inderdaad zelf doen.
admin
admin jul 29 '09
Maar Karin, als je eens zou willen, mag je voor mij best een eenvoudige legging doen blush

Moet je dan een vraag hebben, of kan je het ook in het algemeen doen?

Liefs,
Marjan
lotus
lotus jul 29 '09
de tarot leer je niet ene keer.
ikzelf richt mensen meer op het interpreteren van de kaarten zoals zij de kaart duiden op hun gevoel.
zo heb ik het zelf geleerd en dat geef ik over als alleen aangeven wat de betekenis van de kaart zou kunnen zijn.

larapinta waar kom je ongeveer vandaan als ik vragen mag,je me het eventueel in een pb sturen als je het wil.

groetjes lotus
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki