Loading...
nl

Changing, Fotolezen; veranderingen?

Changing
Changing sep 2 '09
Pfieuw Heidelroos, dat was even slikken en tegelijk een feest der herkenning...
Hierbij mijn opmerkingen:

Origineel bericht van: Heidelroos
Origineel bericht van: Changing
Hallo,
Enige tijd geleden hebben een aantal mensen mijn foto gelezen. Ik ben benieuwd naar veranderingen, of deze op te merken zijn of dat het allemaal een beetje hetzelfde is gebleven.

http://images.merudi.net/displayimage.php?pos=-1496

Bedankt alvast

Bij deze: (Ik lees nooit andere reacties, om zo zuiver mogelijk te blijven)

Je karakterestieke gezicht valt gelijk op..
Zeer spiritueel bewogen mens, iemand die de kneepjes al heeft geleerd..
Ver gevorderde ontwikkeling. los van het materialisme..
je weet dat deze maatschappij geld nodig heeft om van rond te komen, maar het geeft je geen vervulling, zoals bij velen..
Jij bent net zo gelukkig met een zonsopgang en een mooie onweersbui, als met een luxe vakantie van voorbij gaande aard..
Ja, dat is het.. alles is van voorbij gaande aard.. en je bent je er bewust van..
Ik ben inderdaad geen persoon die veel geld moet en zal hebben. Ik ben heel tevreden met wat wij op dit moment hebben en weet dat het échte geluk niet in geld of goed zit, maar in gezondheid. Zelf zie ik niet dat ik vergevorderd ben op spiritueel gebied, maar dat zal misschien wel komen omdat het zo bij me hoort en ik niet anders weet.

Mooi.. mooi om te zoen.. confusedwat bedoel je hiermee?
Ik zie iemand die krachtige trekken heeft en het een en ander moeten overwinnen.. Een groet vanuit het hiernamaals.. komt er meteen achteraan... Zonder zielig over te willen komen kan ik wel zeggen dat het vroeger niet altijd over rozen is gegaan. De groet vanuit het hiernamaals doet mij heel erg veel, dankjewel voor het overbrengen ervan. Het maakt mij vandaag helemaal gelukkig!

Paralel? Hmm, daar weet ik ook zo snel niet op te verzinnen wat ermee bedoeld wordt. Wie weet wordt dat binnenkort wel duidelijk?
Ik krijg het woord door..
Weet niet waarom, weet niet eens wat het betekent..

Touwtjes..
Garen en draad..
Vind je het leuk om te ontwerpen? Nee, niet echt. Maar ik heb wel graag de touwtjes in handen grin

Tweezijdige dingen..
je wenst niet de zaak van één kant te bekijken.. er wordt van alle kanten bezien en dan pas conclusie getrokken..
Tot grote ergernis van mijn man... die vindt mij een twijfelkont, terwijl ik inderdaad probeer het positieve en het negatieve van een zaak te bekijken.

Changing.. de naam zegt het al.. verandering.. veranderen..
Wat is het wat je wilt veranderen, of weet je wat er gaande is op dit moment? Je naam straalt ook een bepaalde wetenschap uit.. Er is de laatste tijd zoveel veranderd, ik ben veranderd, er vinden veranderingen plaats op allerlei gebied.

Hartchakra en keelchakra..
Jammer genoeg doe je nog niet het hartswerk wat je zou willen doen en uitspreken wat je allemaal weet..
Dit komt heel snel.. Dat is mooi! Ik ben wel terughoudend vanwege de reacties van sommigen
Jouw ontwikkeling is op dit moment in een sneltrein.. Fijn, ik heb alles graag snel...
Ik krijg ook het woord reiki door.. Heb Reiki 1 en 2 maar doe er zo goed als niets mee, dat komt wel weer

(Ik krijg veel woorden bij je door, steekwoorden)
Ben je een communicator? Een spreker? Een samenvatter? Is schrijver ook goed?
Het zou me niet verbazen als je al iets doet op spiritueel vlak.. therapeut of iets dergelijks..
je bent goed in het raken van mensen.. Niet bewust, ik ben er wel voor de mensen die mij nodig hebben en zal ook altijd helpen waar dat kan.
Vooral emoties en leren omgaan met emoties is je sterkste kant.. Ik probeer wel inzichten door te geven, bijvoorbeeld aan mijn onzekere nichtje
een echt mens tegenover me (op de foto dan hé smile) Dankjewel, dat vind ik een mooi compliment. Ik hou ook helmaal niet van nep en overdreven

Spleetje tussen tanden, houdt vaak in dat je een gave hebt op artestiek gebied.. zingen, praten, schrijven of mode maken..
Maakt niet uit.. (Vind je alles leuk) Dat zal dan schrijven zijn, doe ik graag en als ik anderen mag geloven ook goed (toch nog een tikje onzeker daarover)

Jouw hoofd mag ik wel, je kijtk recht in de camera en voelt geen gene.. Er is echter wel een onzekerheid over je lichaam.. en ik krijg borsten en buikje door... de verhoudingen vind je niet helemaal kloppen? Hahaha, dat klopt. Ik ben bezig af te vallen en de verhoudingen kloppen nog niet echt nee.

Ik krijg meteen moederlijke gevoelens..
Moederkloekje, je vindt het leuk te zorgen en die zorgen te delen..
Tja, ik heb drie kinderen dus dat herken ik wel

Houdt van vrouwen?
Of zou je lesbisch kunnen zijn.. ? Ik zie in ieder geval mannelijk invloeden, waardoor je meer last kunt hebben van hartchakra, baarmoeder en klachten.. Ik ben dol op mijn vriendinnen maar ben niet lesbisch, ook niet bisexueel. Dat van die mannelijke invloeden kan wel kloppen; in mijn jeugd was ik meer jongen dan meisje...

Vind je het moeilijk om om te gaan met ruzies en conflicten?
heb je een hekel aan dis-harmonie? Ja, enorm. Terwijl ik ook weet dat het ook ergens goed voor kan zijn

Je bent niet gauw van een standpunt af te wijken..
Als je eenmaal een keuze maakt, is die voor het leven en geef je niet zomaar op..
Klopt, als ik het zeker weet dan praat je mij moeilijk meer om. Als ik dan toch ongelijk heb vind ik dat helemaal niet leuk

Oer-begrip, je hebt begrip op leren brengen voor een anatal zaken.. zaken die met het leven heeft te maken (en de dood) Zolang als ik mij kan herinneren heb ik idd begrip op leren brengen, met vallen en opstaan, dat wel

Acceptatievermogen...is prima, je accepteert dat het leven komt zoals het komt..
Ik zeg altijd: je hebt twee keuze's; je accepteert het of je doet er iets aan

Een slot.. in de buurt van je hart.. je laat je niet makkelijk meer raken.. want je weet dat ervaringen zijn om te leren, te groeien.. een slot houdt ook in dat sommige dingen niet meer opgerakeld hoeven te worden.. hou maar lekker dicht.. Het klopt gewoon helemaal

Ankh.. hm.. dat zal je teken wel zijn.. een ankh.. zoek het maar op, heb je wat te lezen.. smile
Ga ik doen

raadsel.. ben je gek op het raadsel des levens, wat brengt het... de dood lijkt fascinerend voor je .. dat is ook zo.. want het is onbekend..
Jaaaa, dat zal het mysterieuze zijn wat mij trekt en wat men mij regelmatig toedicht

puzzels.. Ik zie je gek op puzzelen, stukken in elkaar te zetten, bij elkaar te passen om uiteindelijk opgelost te laten worden.. liefst door jezelf.. je kunt vrij bepalend zijn naar anderen..
Ja, klopt helemaal maar dan wel complex puzzels waar ik veel over na moet denken

auto ongeluk.. ? Gelukkig zegt dat mij helemaal niets

paarden.. Dol op paarden als tiener? Mooie dieren maar ook wel angst voor

distels. .. stekelig zo nu en dan.. je vindt het moeilijk om je zachte lieve onzekere kant te laten zien.. zodra mensen aan je gevoeligheid komen, zal je eventjes tekels opzetten.. Ja hoor, zeker als het mensen zijn die ik niet zo goed ken
Misschien heeft dit met ene vertrouwenskwestie te maken.. Dat denk ik wel
Maar je vindt het moeilijk om je kwetsbaar op te stellen.. Nog altijd
Altijd de sterke willen zijn.. liefst geen mensen die vragen hoe het ECHt met je gaat.. Nee er zijn er maar weinig die alles van me weten

genetisch? Is er een aandoeningin je familie, waar jij extra alert op moet zijn? Als je daar nog iets meer over doorkrijgt, dan zou ik dat graag willen weten. Ik denk wel te weten in welke richting ik het moet zoeken en ben daarmee bezig.

verlichting.. Dat is er nog niet helemaal.. niet alles is er uit.. je hebt nog zaken een plekje te geven..
Meestal komt een nare ervaring er vier jaar later uit.. ? Dan moeten we nog een halfjaartje wachten denk ik

gescherpt.. zekerder van je zaak.. je weet nu wat je wilt.. Klopt
je bent niet altijd even tactvol, hoeft ook niet.. Toch probeer ik het wel te zijn, maar de boodschap zal op hetzelfde neerkomen. Ik zal geen mooiere voorstelling van zaken geven als dat niet reëel is

Verder krijg ik niet zoveel woorden..
Misschien kan ik nog wat meer uitleg geven als je vragen hebt, dan hoor ik het graag..
Groetjes Heidy

WOW! Meer is geloof ik niet nodig, maar ik ben enorm blij met deze lezing! Dankjewel!

Heidelroos
Heidelroos sep 2 '09
Hahah graag gedaan (L)
Changing
Changing sep 2 '09

genetisch? Is er een aandoeningin je familie, waar jij extra alert op moet zijn? Als je daar nog iets meer over doorkrijgt, dan zou ik dat graag willen weten. Ik denk wel te weten in welke richting ik het moet zoeken en ben daarmee bezig.

Zou je hier alsjeblieft nog op terug willen/kunnen komen? Als het niet lukt ook prima maar ik ben wel erg benieuwd, vooral dat deel van genetisch...
Bedankt alvast!
Heidelroos
Heidelroos sep 3 '09
Origineel bericht van: Changing

Zou je hier alsjeblieft nog op terug willen/kunnen komen? Als het niet lukt ook prima maar ik ben wel erg benieuwd, vooral dat deel van genetisch...
Bedankt alvast!

Mooi om te zien.. de i zit naast de o..

Weet ik niet.. er kwam iets genetisch door..
Maar als je het niet herkent, is het prima.. dan mag je het loslaten..
Mocht er bijvoorbeeld depressies of dergelijk in de familie zitten, of misschien nieraandoeningen (hypothetisch gezien) dan is het zaak er extra naar te kijken.. in verband met je kids..

Liefssssssssssss
Heidelroos
Heidelroos sep 3 '09
Wil niet zeggen dat het zo IS hé wink
Changing
Changing sep 3 '09
Nee, ik begrijp het helemaal. Maar ik herken er wel degelijk wat in. Heb onlangs via een iriscopist iets gehoord waar ik onderzoek naar ga laten doen en toen jij het over iets genetisch kreeg was mijn aandacht meteen gewekt. Vandaar dat ik misschien een beetje bevestiging zocht door je te vragen over welk gebied je het had. Het is nl. allemaal een beetje beangstigend.
In ieder geval bedankt voor alle moeite. Ik kan het nu zeker niet meer negeren na diverse signalen die ik her en der krijg en ontvang.
Heidelroos
Heidelroos sep 3 '09
Nou, in ieder geval zal de beangstiging wegvallen zodra je duidelijkheid hebt hierover..

Kusssssssssssssssssssss mooi koppie laugh
Changing
Changing sep 3 '09
Klopt, of zal bevestigd worden... hmm maar niet teveel over nadenken.

blushbedankt voor het compliment, ik word er helemaal verlegen van
Changing
Changing sep 10 '09
@ Heidelroos:

Ik ben er achter wat er bedoel wordt met parallel. Eerst heb ik de definitie ervan opgezocht en dat is:
betrekking hebbend op het naast elkaar of gelijktijdig plaatsvinden van twee of meer met elkaar verband houdende activiteiten

Nu ben ik schrijfster voor een huis-aan-huisblad en was ik ook bezig met een landelijk dagblad. Ik mag ook voor het landelijke dagblad gaan schrijven, dat loopt dat parallel aan het werk voor het h-a-h blad.

Dat mysterie ook weer ontrafelt... grin
Heidelroos
Heidelroos sep 11 '09
hahaha, nou, dan weet ik ok meteen wat het betekent..
Maar of ik het ga onthouden allemaal?
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske