Loading...
nl

voorstellen géén plicht.

Ayasha
Ayasha apr 21 '07
Hallo,

Ik zou toch graag even wat duidelijk willen maken. Het valt me vaker op dat er topics worden aangemaakt wanneer men een nieuw iemand ziet die zich nog niet heeft voorgesteld. Soms zelfs nog voor dat die persoon de tijd heeft gekregen om even rond te kijken hier. Ook komt het voor dat er in topics gezegd word dat men zich voor moet stellen.

Laat een ding duidelijk zijn, het voorstellen was een mogelijkheid. Geen 'plicht'. Het was om mensen de kans te geven om te zeggen wie ze waren, wat ze kwamen zoeken etc etc.

Het was om mensen de kans te geven om te vertellen wat belangrijk was in hun leven, wat hun hobby's waren etc etc. Gewoon een kans om de andere forumleden kennis te laten maken met hen.

Maar net als in het echte leven heb je op het forum het type mensen dat zich liever niet meteen kenbaar maakt, dat het moeilijk vind om zich voor te stellen of gewoon mensen die zo iets hebben van 'zoek maar uit wat je wil weten, vraag maar wat je wil weten...Dan zal ik wel antwoorden'

Dat type mensen moet ook de kans krijgen om zich NIET voor te stellen!

Dit forum is gebaseert op respect. De respect die in de gewone samenleving ontbreekt, zou hier des te meer aanwezig moeten zijn. Respect voor de keuze van bepaalde mensen dat ze zich niet voorstellen.

Ik hoop dus dat nieuwe mensen die zich niet voorstellen vanaf nu daar niet meer op aangesproken worden. Het is hun keuze.
Delen:
????
???? apr 21 '07
Ut is al goed, Kath.

TOT WIE WEET IN WELKE OMSTANDIGHEID WE ELKAAR OOIT NOG EENS TEGENKOMEN.
Ayasha
Ayasha apr 21 '07
Syllie het gaat absoluut niet alleen om jou. Echter als jij je perse zo aangesproken wil voelen is dat niet mijn probleem.
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 22 '07
Wat is er aan de hand Silly? Dit is een reactie die ik niet van je zou verwachten. Ook vraag ik me af waarom je ???? als naam hebt. Heb je het op dit moment moeilijk en kunnen we wat voor je doen?
Acheliah
Acheliah apr 22 '07
Gooi het in de groep meid mss kunnen we iets betekenen voor je

Liefs Dieneke
Wendy's
Wendy's apr 22 '07
Heeey Kath,

Ik vind het goed dat je dit topic hebt aangemaakt!! :D
Ayasha
Ayasha apr 22 '07
Wendy's het was ook absoluut nietb edoelt om syllie aan te vallen oid. Maarja...Er scheeld miss idd wat en dan zijn je reacties gewoon anders. Ik hoop dat Sylli dit nog leest dat ze weet dat het niet bedoeld was om commentaar op haar te geven oid :)
jo
jo apr 22 '07
ik vind dit ook een goed topic!
dan is het in iig duidelijk voor iedereen ook voor de nieuwe leden
mause
mause apr 23 '07
inderdaad.
a1b2c3
a1b2c3 dec 2 '07
excuse mij om alles heel kort uit te leggen
alles is nog nieuw voor mij op deze site
ik heb al vaker geschiedenis geschreven hierzo
in merudi

maar ik zal later erop terugkomen met dat onderwerp.

Ik wil me voorstellen als zoonvangod
zoon van deze wereld
en zoon van merudi.
wie gelooft in een betere wereld met wereldvrede,
die gelooft in mijn visie en idialogie.

logica ook

ik lijd aan geheugenverlies maar ben zeer opgevrolijkt door merudi omdat mensen zich hier op deze site zich kan voorstellen en openbaren.
ik zit vol rijke woordenschat.iedereen die gehersenspoelt wilt worden moet zeker naar mijn teksten precieze letters en woorden en zinnen Hoe kan ik nu beginnen

Door mij voor te stellen als

ik kom heel de wereld opeisen.
het zal me lukken

Ik ben een nederlandse jongen maar mijn beide ouders zijn marokanen.
ik zit vol opgekropte haat en pijn van beide kanten.
ik heb 2 paspoort 1 nederlands 1 marokaans.
ik ben nederlands best einstein proffessor

bb1979
bb1979 dec 29 '07
hoi hallo iedereen hier,denk moet toch maar effe wat neer zetten.niet echt mijn sterkste punt,maar dat knipperende automatische envelopje bovenaan de site begon op me geweten te werken.kijk hier al tijdje stiekem mee.en vind hier wel interessant om dingen te lezen.weet zelf van dit soort dingen weinig af.en zal ook zeker vaker x-tje komen kijken,tenminste als er niemand bezwaar tegen heeft.gr bb
admin
admin dec 29 '07
Hallo bb,

Geen bezwaar
Waarom ook, je bent van harte welkom hoor.
Begrip
Begrip okt 8 '08
Prachtig dat je dat op die manier zegt! Ben hier ook pas nieuw. En vind het eigenlijk allemaal een beetje raar voor mezelf. Ben er net achtergekomen dat ik waarschijnlijk een indigokind ben. Heb me al altijd anders gevoeld dan de rest en had steeds het gevoel dat niemand me begreep. Voel me ook vaak alleen en verdrietig. Begin soms gewoon te wenen in klas zonder reden. Heb ook al eens een geest gezien en ben er echt bang van. Het was niet bepaald een goede geest. Dat kon ik zien. Ik kan bijvoorbeeld ook precies beschrijven hoe andere mensen zich voelen en hoe ze zijn. Zie ook vaak rare lichtflitsen als ik snachts ga slapen. Maar dacht eigenlijk dat dit normaal was. Nuja normaal, het is tezien hoe je het bekijkt. Heb ook veel moeite om uit te drukken hoe ik me voel . En als ze me dan niet begrijpen kan ik soms heel boos of verdrietig zijn. Of als ik weet dat iemand liegt en ze liegen gewoon maar door kan ik er echt niet tegen. Ik zou mezelf ook voorbijlopen om een ander te helpen. Heb hier onlangs veel moeite meegehad en ben er nog steeds niet helemaal over.

xxx
ilse
Lena
Lena okt 19 '08
Hallo Ilse
je kunt hier zien dat je niet de enige bent met deze gevoelens en ervaringen,door ze te delen krijg je er wat meer vat op,en zijn er hier genoeg mensen die je daarbij kunnen helpen zodat het voor jou wat leefbaarder wordt.
NiN
NiN okt 20 '08
Origineel bericht van: a1b2c3
excuse mij om alles heel kort uit te leggen
alles is nog nieuw voor mij op deze site
ik heb al vaker geschiedenis geschreven hierzo
in merudi

maar ik zal later erop terugkomen met dat onderwerp.

Ik wil me voorstellen als zoonvangod
zoon van deze wereld
en zoon van merudi.
wie gelooft in een betere wereld met wereldvrede,
die gelooft in mijn visie en idialogie.

logica ook

ik lijd aan geheugenverlies maar ben zeer opgevrolijkt door merudi omdat mensen zich hier op deze site zich kan voorstellen en openbaren.
ik zit vol rijke woordenschat.iedereen die gehersenspoelt wilt worden moet zeker naar mijn teksten precieze letters en woorden en zinnen Hoe kan ik nu beginnen

Door mij voor te stellen als

ik kom heel de wereld opeisen.
het zal me lukken

Ik ben een nederlandse jongen maar mijn beide ouders zijn marokanen.
ik zit vol opgekropte haat en pijn van beide kanten.
ik heb 2 paspoort 1 nederlands 1 marokaans.
ik ben nederlands best einstein proffessor



HUH?
Pegasus
Pegasus okt 7 '09
Kath, bedankt voor het aanmaken van dit topic.
Ik ben nieuw hier en ik vind het heel pretig.
Het geeft de vrijheid om zelf het moment te kunnen kiezen waarop ik me voorstel.
En ook al heb ik me nog niet voorgesteld, mijn reacties, berichten of intenties zijn niet minder gemeend wink
Lotusje
Lotusje sep 25 '10
Origineel bericht van: a1b2c3
excuse mij om alles heel kort uit te leggen
alles is nog nieuw voor mij op deze site
ik heb al vaker geschiedenis geschreven hierzo
in merudi

maar ik zal later erop terugkomen met dat onderwerp.

Ik wil me voorstellen als zoonvangod
zoon van deze wereld
en zoon van merudi.
wie gelooft in een betere wereld met wereldvrede,
die gelooft in mijn visie en idialogie.

logica ook

ik lijd aan geheugenverlies maar ben zeer opgevrolijkt door merudi omdat mensen zich hier op deze site zich kan voorstellen en openbaren.
ik zit vol rijke woordenschat.iedereen die gehersenspoelt wilt worden moet zeker naar mijn teksten precieze letters en woorden en zinnen Hoe kan ik nu beginnen

Door mij voor te stellen als

ik kom heel de wereld opeisen.
het zal me lukken

Ik ben een nederlandse jongen maar mijn beide ouders zijn marokanen.
ik zit vol opgekropte haat en pijn van beide kanten.
ik heb 2 paspoort 1 nederlands 1 marokaans.
ik ben nederlands best einstein proffessor



Beetje erg oud, maar aangezien ik me wou voorstellen is dit iets waar ik toch heel erg om heb moeten lachen!
Hoop dat al deze eigenschappen heel prettig uitgepakt zijn voor dit lid whistle
gast
gast sep 25 '10
Gelukkig hoeven wij daar niet over te oordelen....
badeendje
badeendje nov 3 '10
nieuwschierig, zo stel ik mezelf voor;)
Soulceress
Soulceress mrt 13 '11
Hey!
Erg prettig om te lezen dat je stellig schrijft dat het geen verplichting is. Ik vroeg mij net af ik dat wilde doen, een voorstelling geven, zo zonder planken. Ondanks dat, heb ik de beslissing genomen, en toch iets te schrijven ter kennis geving. Mijn beleving is, dat wanneer je dat doet, het ontwapenend werkt,mensen staan een stuk opener voor je, doordat je wezen heeft kunnen lezen wie da ander is, in de eerste 3 seconden. Dat is dan als men elkaar tegen komt. Tsja,, hahah, dit is I-net!! Geen korte uitwisseling van informatie,op lichaamlijk, cognitief, bewust, onbewust..nivo. Zo kan ik mij voorstellen dat het moeilijk is voor iemand om heel kort en bondig te zijn schrijven voor wie je bent. Tsja,, hoe dan? Ook kan je jou anders voor doen.. bedoeld of onbedoeld. Voorop gesteld, gaat het hier geenzins om, of het een verplichting is, maar om de ruimte die elk, ander laat of ontneemt, om te Zijn. Het is, nog aan mij of een ander om te bepalen of iemand wel en geen kleur bekend, en diegene daar op aan te vallen of op te oordelen. Argh, vele woorden! Dit is een woordstelling geworden, ipv een voorstelling.. ;-), die wat vertellen over mij. Ik stel voor dat ik, nu, mij voorstel. Is al met al wel zo fatsoenlijk. Kijk bij 'n nieuw topic..

Enjoy!
xVx
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki