Loading...
nl

Tarot Merudi 7 - Legschema / Legpatroon

JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 13 '09
Het volgende schema is een 7-legging die ik zelf heb bedacht en daarom ook de Merudi-Legging noem. Hij geeft veel inzichten in de situatie die er speelt en je ook verder helpt met wat je moet doen.

Neem het onderwerp waarover de legging moet gaan in gedachten. Schud de kaarten met je linker hand.

Als er tijdens het schudden een kaart uitvalt, is deze ook belangrijk om te onthouden. Bekijk de kaart en stop hem dan terug in het deck. Deze kaart betekend iets over het algemeen in de hele situatie. Komt deze kaart ook voor tijdens de legging zelf, dan is dit de allerbelangrijkste kaart, en moet je vooral ook extra op de plaats letten waar die is gevallen.

Spreidt de kaarten in een waaier uit, met je linkerhand. Neem de vraag weer in gedachten. Beweeg er snel met je linker hand boven en pak dan de kaarten. Leg ze in de volgende volgorde:

1) Dit geeft de situatie op het moment weer.
2) Dit verteld je wat je moet doen.
3) Dit geeft de toekomst weer.
4) Dit verteld je wat je moet laten. Deze kaart moet dus negatief worden gelezen als je wilt weten wat je moet doen.
5) Dit geeft weer hoe je in deze situatie terecht bent gekomen.
6) Dit geeft onbewuste gedachten op de achtergrond weer. Het kan zijn dat je dit wilt vergeten, of niet wilt zien, maar daarom niet minder belangrijk.
7) Dit geeft weer, wat de situatie kan beïnvloeden. Dit zijn zaken die buiten je liggen zoals personen of gebeurtenissen.
Delen:
jade
jade nov 7 '09
komen wij weer bij elkaar?
JustmeStacey
JustmeStacey nov 12 '09
1. Komt er een dag dat ik het lichamelijk niet meer zo zwaar heb? omdat ik heel erg vaak klachten heb en ziek en beroerd voel.
Komt er een dag dat mensen om mij heen mij gaan begrijpen?

groetjes
Eyes of Heaven
Eyes of Heaven dec 8 '09
hoi hoi '
ik zit met een burn out en wil hier weer zo snel mogelijk uit
kan ik alles weer rustig krijgen in mijn koppie
groetjes
Bleu Angel
Bleu Angel mrt 24 '10
Kun je ook voormij de kaarten leggen
Waar en hoe vraag ik je dat Nims
Groet Pultje
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar mrt 24 '10
Blijf je niet hangen in je structuur?

liefs.
Bleu Angel
Bleu Angel mrt 25 '10
Ben hier net met een vraag.
Hoe bedoel je ik weet niet eens op dit moment
of ik wel structuur heb.
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar mrt 25 '10
cool
Bleu Angel
Bleu Angel mrt 29 '10
Ja lekker i just go whift the flow
Elfje21
Elfje21 apr 19 '10
Hey Nims,

Deze legging is misschien meer van toepassing voor me. Zou je als je wil, en als je dat nog doet, want was even vergeten dat je even geen kaarten meer legde, eens willen kijken hoe ik best de beslissing over mijn studiekeuze zou maken? Kortom, hoe ik mijn studiekeuze het beste aanpak?

Veel liefs,

Elfje21

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki