Loading...
nl

Maggie: heeft iemand zin om mijn foto te lezen

Maggie
Maggie aug 10 '09
hey, er heeft mij iemand een tijd geleden iets verteld door mijn foto te lezen en was benieuwd of er hier mensen zijn die die heel uitgebreid kunnen
dank je x

http://images.merudi.net/displayimage.php?pos=-1492

Delen:
Maryssa
Maryssa aug 11 '09
Hallo Maggie,

Leuke foto met mooie kleuren. Eens kijken wat er doorkomt..

* Mijn hoofd voelt zwaar als ik naar je foto kijk; alsof het te zwaar is voor je nek om te dragen. Ben je zo moe en zitten je nekspieren zo vast?

* Gevoelige huid; ik krijg wat jeuk te voelen. Niet te veel krabben hoor. Let ook op jezelf goed insmeren in de zon en ga gewoon uit de zon als je onrustig wordt.

* Duitsland; heb je daar iets mee?

* Je vertrouwen is geschaad je bent altijd en overal op je hoede. Het kost moeite je vertrouwen te winnen.

* Iets heeft jou vreselijk doen schrikken. Ik denk dat het te maken heeft met het gedrag van een vriend. Je had dat van hem niet verwacht.

* Hmm iemand die avances maakt (ik krijg niet scherp of dat die vriend is van het punt hierboven) en jij die niet duidelijk genoeg grenzen stelt, je blijft heel vriendelijk en je boodschap komt niet duidelijk over. Waardoor die persoon nog meer probeert om je te verleiden en je wel stevig uit de hoek MOET komen. Jee wat heb je daar een hekel aan om zo op te moeten treden!

* Ik krijg een podium te zien en jij die achter de coulissen dingen goed regelt voor anderen maar zelf niet in de spotlights wil. Ik weet niet of ik dat symbolisch of letterlijk moet uitleggen.

* Afwachtend type ben je. Je laat anderen vaak het spits afbijten en volgt daarna.

* School komt voorbij. Werk jij op een school?

* Ik krijg ineens wat last van mn ogen. Beetje prikkend gevoel. Heb je daar last van?

* Jij kunt naar iemand luisteren en gewoon weten dat iemand niet de waarheid spreekt. Vaak weet jij intuitief wat er wel aan de hand is. Je intuitie is goed maar je luistert er niet zo vaak naar. Je ingevingen zijn er om je te helpen.

Nou Maggie dat was mn lezing voor jou. Het kostte me op de 1 of andere manier wat moeite om contact met je te leggen. Je bent volgens mij best wel een gesloten persoon die niet snel anderen toelaat. Ik hoor graag wat er klopt en wat niet, daar leer ik van.

Liefs Maryssa
admin
admin aug 11 '09
Ik zal een poging wagen. Het is weer even geleden dat ik nog eens een foto las.
ik ga af op datgene wat ik voel bij het zien van de foto, en weet niet of het een recente is.
De foto is ook wat floew of bijgewerkt?
Als je iemand kent die mooi portretten schildert kan je deze best wel als voorbeeld geven! lijkt me eens fijn om te doen voor jou.
(geen idee waarom dat ik dat zeg, kom je uit een artistieke familie?)
Er staat veel op je verlanglijstje wat je graag wil doen, maar steeds komt het er niet van.
Dromen die een speciale plaats in je hart hebben, die wel eens mogen uitkomen, maar waarvan nog niet de juiste personen zijn voor gevonden, om te delen.
Enerzijds lijk je heel uitnodigend en open, maar daarachter schuilt een gevoel van "wat gaat er weer allemaal gebeuren,dat ik niet leuk ga vinden".
Iets in je doet je het idee hebben, dat er in je leven onverwachte zaken kunnen gebeuren, die je niet in de hand hebt.
Misschien is dat iets wat ooit wel zo was, en dat je nu nog altijd in je uitstraling meedraagt.
Daardoor laat je een ietwat onzeker gevoel zien, die jij alleen maar bent omdat je de kat uit de boom kijkt, en op zeker wil spelen. Want je bent van nature een spontane meid, met veel inzicht en wijsheid.
Heb jij in het verleden alles mogen en kunnen uitspreken? Is er nog een verdriet of een gevoel van teleurstelling of wat bij je nog? Het zit nog in je keel, het mag eruit.
Yoga zou voor jou goed zijn, maar ik denk vooral aan schilderen, desnoods intuitief schilderen, waarbij een meditatie vooraf je in de juiste stemming brengt.
Of dansen. Want je bent ook een vrolijk iemand. Durf , laat je gaan, doe zotte dingen,
Ik zie een hondje, misschien wel twee.. kleine keffertjes, en omdenduur zie ik nog meer dieren,een pony ... wat boederijdieren.
Heb je daar wat mee?

Liefs,
Bellelfeur
Debiorah
Debiorah aug 12 '09
Het is alweer een hele tijd geleden dat ik foto's heb gelezen maar neem je foto als kans om het weer op te pakken wink

Maggie als ik naar je kijk overvalt mij een gevoel van weemoed en krijg ik een zware druk op mijn borst en schouders. Een stem zegt, ik weet het even niet meer help me zoeken.
Ook voel ik een erge onrust die op mijn maag slaat, ik moet diep inademen en daarbij geeft het mij een verdrietig gevoel. Een beklemmend gevoel op de keel doet mij denken dat je moeite hebt om jezelf uit te spreken. Inslikken is iets wat je van nature makkelijker doet.
Op de een of andere manier voel ik de behoefte om jezelf aan mensen op te hangen, een gevoel van hulpeloosheid. Het lijkt alsof je niet tot die mensen kan doordringen.
Je blik is niet vol vertrouwen, je kijkt moeilijk de wereld in. Je maakt je zorgen over wat er op je pad komt en of je die stappen kan halen.
Je vertrouwen is geschaad door mensen dichtbij,je begrijpt hen niet, waarom deden ze dit mij aan?

Wat bij je past: Eenling, afzondering, gevoelig, de vaardigheid anderen aan te voelen en zorgzaam te zijn. Onder de hoede nemen, geven aan anderen, maar ook het nodig hebben van de ander.

Er is ook iets met een hond, zwart/wit? confused

Wat voor mij er uitspringt is de onrust en beklemmende gevoelens, je wilt iets veranderen en het liefste per direct, het borrelt in je maar je weer nog niet hoe je het moet uiten.
Maggie
Maggie aug 18 '09
Hey maryssa

bedankt om mijn foto te lezen

nekspieren: ik heb 2 wervels aan mijn nek die aan elkaar hangen en heb daardoor regelmatig last van stijve nek

ik heb idd last met vertrouwen

het podium kan 2 betekenissen hebben denk ik: ik heb zelf jaren in entertaiment gewertk zowel op als nst het podium maar ik help ook graag mensen dat ik mezelf dan soms vergeet

dat met intuitie kan ook kloppen maar geef mensen graag een 2 de kans en mss moet ik die niet meer doen

bedankt maryssa ! xx
Maggie
Maggie aug 18 '09
Hey bedankt Bellefleur om mijn foto te lezen.

de foto is niet bijgewerkt, hij is genomen met een gsm, ik heb kustonderwijs gevolgd en ben wel bezig met fotografie.

dansen heb ik altijd al gedaan, was prof danseres en mijn vrienden zeggen altijd dat ik een zotte ben.

boederijdieren??? ik heb een kat en 5 hamsters, ik zie heel graag dieren maar hou niet zo van paarden.

dank je Bellefleur
Maggie
Maggie aug 18 '09
aan debiorah: bedankt voor mijn foto te lezen
Debiorah
Debiorah aug 18 '09
Graag gedaan maggie, voor mij is het ook goed om de kans te krijgen het fotolezen weer op te pakken wink
Ik heb nog een vraagje, zou je misschien kunnen vertellen of je iets herkent?

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki