Loading...
nl

wie kan met dieren communiceren??

flow
flow aug 10 '09
Lieve mensen,

Ik heb sinds 2 weken een nieuw pupje luna. Maar dit gaat helemaal niet goed met mn katje puk. De hond blijft er maar als een gek achteraan lopen. Pukje eet heel slecht en zit helemaal niet lekker in haar vel. Het probleem is dat ze het pupje geen tik geeft want ik denk als dit eenmaal zo is dat luna haar wel met rust laat. Het hondje is erg zelfverzekerd en dominant naar de kat toe.
Wie kan me hiermee verder helpen want ik vind het zo sneu voor pukje en ben bang dat ze anders misschien wel weg loopt.

Ik probeer de kat ook extra veel aandacht te geven en lekker eten.

Ik hoop dat iemand me hiermee verder kan helpen.
Delen:
admin
admin aug 10 '09
Rescue remedie van Bach! Heb je daar al van gehoord?
Dat zal goed werken, daardoor zal ie meer opkomen voor zichzelf,
en zijn grenzen aangeven.
Beschermengel
Beschermengel aug 10 '09

Ik denk dat Pukje op ten duur toch wel een tikje zal uitdelen ..katten zijn best geduldig maar als het ze te veel word dan scheppen ze orde. Zo heb ik het meegemaakt en is het mijn ervaring ik heb 35 jaar katten gehad, nu niet meer want ik ben allergie's voor ze. Ik heb nu een hond en vogels en konijntje smile
flow
flow aug 10 '09
Bedankt voor jullie reactie. Ja misschien heeft het even tijd nodig. Bellefleur kan ik gewoon mijn eigen bach rescue gbruiken of is er ook een speciale voor dieren?
Wat erg beschermengel dat je allergisch bent geworden voor katten! Maar gelukkig zijn erg genoeg andere lieve diertjes bij jou!

liefs Sabine
elizabeth
elizabeth aug 10 '09
Hoi
Mijn ervaring is dat wanneer je er niet op let alles vanzelf
weer goed komt. Ik heb mij nooit bemoeid als er een opvanghond of opvangkat in huis kwam.
Dit betrof volwassen honden/katten, later lagen ze samen in de mand te slapen.
Geef je pup bijv. een lekkere pensstaaf en voel je niet schuldig naar je kat,
Die heeft alles door!!
Succes!
admin
admin aug 10 '09
ja, je eigen bach rescue is goed!
Je maakt een remedie-flesje (flessewater in een 33cl flesje + 4 druppeltjes Bach-rescue)
Ik denk spontaan aan 2 druppels Wilg (Willow)erbij te doen.
Maar hoeft niet als je dit niet hebt.
Daarna zorgen dat ie dat vier keer vier druppeltjes binnen heeft, per dag
Doe dit een tijdje, en zie wat er gebeurd.

Liefs,
Bellefleur
flow
flow aug 10 '09
Ben benieuwd!Ik hou je op de hoogte.
Wendy's
Wendy's aug 13 '09
ik heb de reacties van andere nog niet gelezen...

Wat ik voel, is dat Pukje haar woonplaats (thuis), als haar eigen omgeving beschouwd (waar jij en de rest van de familie ook deel van uitmaakt). Nu is er iemand nieuws bijgekomen, Luna.
Hier heeft Pukje niet zoveel moeite mee om aan te wennen, maar wat ik voel is dat Pukje van wat meer rust houdt, en Luna soms de aandacht van je kat probeerd te trekken.. (waar Pukje dan niet altijd zin in heeft).

Denk dat het verschil zit met het wat drukkere Luna en wat rustigere Pukje. Ook dat pukje altijd haar eigen plek heeft gehad, maar nu haar plaats moet delen..
flow
flow aug 13 '09
Dank je Wendy voor je reactie. Ik denk dat je idd gelijk hebt dat pukje meer van rust houdt en luna is juist erg enthousiast.
Ik probeer het een beetje te begeleiden als puk aankomt luna even in de bench. Hoop toch dat het in de toekomst nog ietjes hechter wordt. Gelukkig kan puk lekker rustig op de zolder slapen en kan de hond niet naar boven.

Liefs Sabine

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420