Mijn man's vader en broer zijn hem voorgegaan, staat hem hetzelfde binnen korte tijd te wachten door de erfelijke aandoeningen?
Ik zie het kaartje wel..............
Ik weet niet of zo'n gesloten kaart met een spreuk beantwoord kan worden. Misschien dat een ja/nee kaart beter is? Ik zal in ieder geval een spreuk trekken om te zien wat eruit komt:
Mijn man's vader en broer zijn hem voorgegaan, staat hem hetzelfde binnen korte tijd te wachten door de erfelijke aandoeningen?
Ik zie het kaartje wel..............
Ik weet niet of zo'n gesloten kaart met een spreuk beantwoord kan worden. Misschien dat een ja/nee kaart beter is? Ik zal in ieder geval een spreuk trekken om te zien wat eruit komt:
Wees volledig aanwezig in elke ervaring!
Ik zal volledig genieten van de aanwezigheid van Ron in dit Aardse Leven en hij van mij :$, dat haal ik eruit.
Bedankt voor je moeite!!
Hey Nims, Zou je voor mij ook een spreukenkaartje willen trekken?
Jazeker, hier is de jouwe: We wenden ons tot God wanneer ons leven op zijn grondvesten staat te schudden, om dan te ontdekken dat het God is die schudt
Jazeker, hier is de jouwe:
We wenden ons tot God wanneer ons leven op zijn grondvesten staat te schudden, om dan te ontdekken dat het God is die schudt