Zoals jullie kunnen zien is er een forum aanwezig over kaartleggingen. Graag wil ik even aangeven wat de bedoeling is van dit forum en hoe we dit kunnen gebruiken. Er zijn een aantal verschillende soorten topics mogelijk:
1) Algemene info over het kaartleggen zelf:
Hoe doe je het, welke legschema's heb je. Wat voor soort kaarten zijn er, etc. Hierin kan je alles kwijt wat je maar wilt.
2) Online kaartleggingen
Ik wil graag de mogelijkheid om hier wat structuur in aan te brengen zodat dit forum niet onoverzichtelijk wordt met allemaal verschillende lezingen etc. door elkaar. Als jij graag voor iemand kaarten wilt leggen dan graag een nieuwe topic aanmaken waarin je jezelf aanbiedt. Het topic graag in de volgende vorm: Begin met je naam, dan het soort kaart (of soort tarot (Rider,etc) en dan het legschema.
In het bericht schrijf je dan even in het kort wat de legging precies inhoudt, hoe het schema in elkaar zit en wat voor soort vragen er gesteld kunnen worden (open, gesloten, thema's, relaties, etc.)
In dit topic kan dan iedereen aan jou een legging aanvragen die voldoet aan dit schema. Leg je dus meer schema's, maak dan verschillende topics aan. Zo krijgt iedereen precies wat die vraagt, en houden we het overzichtelijk.
Als iemand dus een legging wil aanvragen, dan is het reageren op dat onderwerp met daarin de vraag (of geen vraag als het algemeen is) voldoende. Het antwoord op die legging kan de legger dan ook in datzelfde topic doen. Wel wil ik vragen om geen leggingen voor anderen te doen in dat topic. Wil jij zelf ook leggingen doen, maak dan je eigen topic aan. Zo blijft het persoonlijk en is het echt jouw eigen topic waar mensen bij jou terecht kunnen komen.
Ik ben benieuwd wat jullie hiervan vinden en of deze vorm voor dit forum de juiste is.