Loading...
nl

Over het kaartleggingen forum

JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 9 '09
Zoals jullie kunnen zien is er een forum aanwezig over kaartleggingen. Graag wil ik even aangeven wat de bedoeling is van dit forum en hoe we dit kunnen gebruiken. Er zijn een aantal verschillende soorten topics mogelijk:

1) Algemene info over het kaartleggen zelf:
Hoe doe je het, welke legschema's heb je. Wat voor soort kaarten zijn er, etc. Hierin kan je alles kwijt wat je maar wilt.

2) Online kaartleggingen
Ik wil graag de mogelijkheid om hier wat structuur in aan te brengen zodat dit forum niet onoverzichtelijk wordt met allemaal verschillende lezingen etc. door elkaar. Als jij graag voor iemand kaarten wilt leggen dan graag een nieuwe topic aanmaken waarin je jezelf aanbiedt. Het topic graag in de volgende vorm: Begin met je naam, dan het soort kaart (of soort tarot (Rider,etc) en dan het legschema.

In het bericht schrijf je dan even in het kort wat de legging precies inhoudt, hoe het schema in elkaar zit en wat voor soort vragen er gesteld kunnen worden (open, gesloten, thema's, relaties, etc.)

In dit topic kan dan iedereen aan jou een legging aanvragen die voldoet aan dit schema. Leg je dus meer schema's, maak dan verschillende topics aan. Zo krijgt iedereen precies wat die vraagt, en houden we het overzichtelijk.

Als iemand dus een legging wil aanvragen, dan is het reageren op dat onderwerp met daarin de vraag (of geen vraag als het algemeen is) voldoende. Het antwoord op die legging kan de legger dan ook in datzelfde topic doen. Wel wil ik vragen om geen leggingen voor anderen te doen in dat topic. Wil jij zelf ook leggingen doen, maak dan je eigen topic aan. Zo blijft het persoonlijk en is het echt jouw eigen topic waar mensen bij jou terecht kunnen komen.

Ik ben benieuwd wat jullie hiervan vinden en of deze vorm voor dit forum de juiste is.
Delen:
Faith1988
Faith1988 okt 12 '09
hoe moet je je tarot kaarten een soort van actieveren, om de juiste emoties te krijgen voor die persoon en de legging
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 12 '09
Je hoeft je kaarten niet te activeren, je moet jezelf leegmaken en openstaan naar degene voor wie je de kaarten legt. Je kan met iedere kaarten leggen die je wilt.
admin
admin okt 13 '09
Ja hoor zelfs met gewone speelkaarten, zolang de intentie maar zuiver is.
En als je twijfelt gewoon niet leggen.
Vari
Vari jan 5 '11
Is het niet ontzettend moeilijk om voor jezelf een legging te doen. Ik heb gehoord dat je eigen emoties soms een grote rol kunnen spelen bij in de legging. Ofwel alles euforisch of alles negatief. Delen jullie dezelfde mening?
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 5 '11
Ja dat kan zeker een grote rol spelen. Er kan dan "wensdenken" ontstaan. Toch kan het heel goed voor jezelf, en dat doe ik voor mezelf namelijk ook. Wel is het verstandig om eerst goed te aarden en jezelf goed leeg te maken voordat je ze voor jezelf legt. Anders beinvloed je ze teveel naar een gewenst resultaat.
Vari
Vari jan 5 '11
Maar als je op consult gaat bij een kaartlegger/kaartlegster dan trek je in wezen ook kaarten. Zit je dan niet met hetzelfde probleem?
Ik was op consult gegaan en ik zat constant te denken "Alles zal positief zijn, het kan niet anders, ..." en infeite was de boodschap volledig contradictorisch. Een volledig negatief resultaat. "Doemdenken" ipv "Wensdenken" smile
lieveke
lieveke mrt 24 '11
hallo

In hoeverre kan je op de kaarten vertrouwen? Ik ben bang dat ik er naar leef confused
meis
meis mrt 26 '11
ergens naar gaan leven is nooit goed is mijn mening
lieveke
lieveke mrt 28 '11
er naar leven is mss niet het juiste woord, maar ik hoop dat de kaarten juist zijn, maar dan ergens ben ik ook wel bang dat wat als ze verkeerd zijn...
meis
meis mrt 28 '11
Ik denk dat je op kaarten kan vertrouwen, maar alsnog wel naar je gevoel moet luisteren. Ik heb ook een hele tijd geleden een legging gehad, maar wat hierin werd gezegd kwam niet naar voren dus ik dacht die kaarten kunnen me wat! Totdat ik een paar maanden geleden terug ging kijken en er wel degelijk veel dingen waren ''uitgekomen'

Wat ik hiermee wil zeggen is dat de kaarten altijd wel gelijk hebben alleen komt het misschien wat later in je leven aan bod.
lieveke
lieveke mrt 28 '11
Mijn gevoel zegt ook wel vertrouw er op, maar ben zo bang om mijn gevoel te vertrouwen mss. Zou zo graag eens proberencontact te leggen met mijn gids.
Discussie is uitgelicht (Sticky)

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki