Loading...
nl

2 korte dromen over een tand en de andere een baby

silly
silly aug 8 '09
hallo,

afgelopen nacht heb ik er onrustig geslapen veel wakker, maar 2 hele korte dromen zijn blijven hangen....

de eerste :

ik droomde dat een tand los zat, als ik er aan zat hoorde ik het kraken en kon hem naar boven duwen. dus dacht dat duurd niet lang meer of die is er echt uit, maar wat dan dan heb ik daar een gat....


de tweede:

ik liep ergens, weet niet precies war in een soort hal.
ik had ineens een baby in mijn armen en zocht de ouders, ik kon ze nergens vinden en keek naar de baby en vond het babytje wel erg klein. toen zag ik een soort wekker op de kleertjes zitten, dat bleek te zijn voor de opvang, de baby moest nog een tijdje naar de opvang want de wekker was nog niet afgelopen.
ik keek naar het babytje en zag dat het roze met witte mutsje over de oogjes schoof op dat moment was er nog iemand waarschijnlijk de oppas want ik gaf het kindje over...

de droom over de tand heb ik vaker gahad, maar de tweede over de baby vond ik zelf wel heel apart...

ik hoop dat iemand hier mijn droom wil uitleggen...


alvast heel erg bedankt,

liefs sil
Delen:
Rein
Rein aug 8 '09
Hoi silly,

ik vind het altijd heel belanrijk om de persoon te begeleiden zijn of haar eigen droom uit te leggen. Daarom kan het helpen om eens je droom in de "Ik" vorm te vertellen tegen jezelf of op te schrijven. Heel vaak als je dit doet, neem je je tijd ervoor en ontdek je plots meer emoties en gevoelens. Je verwoordt dingen plots op een andere manier dan je eerst had gedacht en daar kan je vaak veel uit afleiden. Op deze manier veranker je ook meer je droom in de aardse realiteit. Je herbeleeft je droom voor een stuk.

Succes!
admin
admin aug 8 '09
Silly,
mijn man droomde ooit ook dat zijn tand eruit kwam, het hing nog met een pees aan het vel.
Een week later, had ie een val met zijn koersfiets,en torste zijn pees van zijn duim over, van zijn rechterhand. Het moest geopereerd worden, en de pees werd vervangen door een stevige draad.
Uiteindelijk was dit een soort gedwongen 'inzicht' geweest, om zijn leven kwa werk een andere wending te geven.
Hij heeft tergelijkertijd, zich ingeschreven voor een cursus, en is een hele tijd bezig geweest, om zich opnieuw om te scholen.
Ik vertel het omdat je er missschien wat aan hebt.
Missschien is de link met droom twee (het babytje)dan een soort werkverandering? zou dat kunnen?

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki