Loading...
nl

Astrologie & Nieuwetijds/kristal/sterrenmensen

miyase
miyase aug 8 '09
Ik ben heel erg geinteresseert in astrologie ;] Ik hou me vaak bezig met geboorte atlassen, en ik probeer het te analyseren. Ik geloof dat de planeten bijna oneindig veel energie bezitten, en dat dat de mens en de aarde beinvloed ;]

Ik heb geweldige dingen ontdenkt en gevonden laugh

Laten we nieuwetijds/kristal/sterrenmensen eens bekijken van de kant van astrologie. Ik ben zeker een nieuwetijdskind, of tja, ik behoor tot 1 van de drie, en Hans zegt dat ik een engelmens ben. Ik heb mijn eigen horoscoop atlas bekeken, en het zegt:

1-Neptunus in boogschutter

Dit gebeurt zeldzaam. Laatst gebeurde het tussen 1984 & 1998
Wat gebeurde er daarvoor en rond die tijdstippen?

- Veel mislukte wetenschappelijke pogingen
- Heel veel landen hadden problemen met elkaar
- Ontplofde Spaceshuttle Challenger
- Aids verpreide zich, en had geen vaccinatie
- Begin oorlog tussen Amerika en Irak
- Begin oorlog in Bosnia


Dit zijn maar een aantal gebeurtenissen.


Deze mensen willen vrede, en houden zich graag bezig met de problemen van de aarde. Ze moeten met de negatieve kanten van Neptunus om kunnen gaan. Dus hebben ze als kind aandacht en goede opvoeding nodig. Anders kunnen de illusies van Neptunus hun in een leegte trekken. Dan kunnen ze beginnen met slechte gewoontes, om weg te vluchten van het leven.




2- Pluto in Schorpioen:

DIT ZAL NOOIT MEER GEBEUREN!


Het gebeurde tussen 1983 & 1995
De matriele/aardse dingen hadden meer plaats op de aarde dan de menselijke gevoelens, de wil om geld te verdienen werd meer en meer. Het heerste hebzucht. Natuurrampen herhaalden zich (nog steeds). Aids verspreide zich, er waren oorlogen.. Kortom, het heerste negatieve energie.

Deze mensen doen er alles voor om in hoge posities te geraken, om de aarde op een positieve manier te veranderen door middel van verschillende manieren. Ze hebben heel veel doorzettingsvermogen, en een grote wil. Alleen, deze mensen hebben heel snel psychologische problemen....

Ik voel me heel erg vereerd, omdat ik deze 2 soorten mooie standen bezit in mijn atlas laugh
En het is waar natuurlijk, ik heb altijd al vrede gewild, en ik wil er iets voor doen..
Delen:
Lena
Lena aug 8 '09
horoscoop atlas ik had er nog nooit van gehoord...
en snap er niets van...
zin om uit te leggen?
admin
admin aug 10 '09
Ben ook erg benieuwd wink

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki