Mooi, niet mooi..
Wij kijken niet zo plastisch hoor..
Ik vind het geen gekke foto.. hij is heel natuurlijk en waarschijnlijk gewoon zoals je bent..
Ik zie echter wel een stralende lach met wat langere tanden..
Je hebt een heerlijke lach die wle gezien mag worden (en wat je ook wat vaker mag doen)
Je bent heel gevoelig en ik zie hier zo nu en dan TE gevoelig..
Disney-films zouden je al aan het huilen kunnen brengen..
Hier zie ik iemand die niet zomaar de tranen in de vrije loop laat..
Godverdikkie wat een kracht kun jij bezitten zeg..
Ik zie je voorover gebukt bij ene paar kinderen..
Werk je met kinderen? --> nee, dan zou je er goed in kunnen zijn om de nieuwetijdskinderen van nu te kunnen begeleiden..
--> Héb je kinderen... dan ben je een rustige moeder die zo nu en dan kan ontploffen..
Toch ben je heel accuraat en zou een functie (dat is totááál anders) in een laboratorium je wel passen.. analytisch mensje.. maar dat kan ook vaak goed gebruikt worden in kinderpsychologie hoor
(moet er iets van maken, omdat het zo tegenstrijdig is ahahaha
)
Ik stel het zo voor: Jij als ziekenhuisassistente op een kinderafdeling ahaha..
Kinderen gerust stellen, maar toch héél belangrijk en punctueel werk hebben..
Misschien heb jij wel twee kanten in je.... de koele gereserveerde en de zachte gevoelige.. Dat kan..
Hoe verder ik naar binnen kruip (iieks voor jou !!)
Hoe meer ik van je te zien krijg.. je vindt het fijn om gelezen te worden en misschien zelfs antwoorden te krijgen op wat vragen die binnenin spelen..
Wat moet je hier nu op deze aardbol, mooie moeder aarde en wat is jouw doel..
Misschien ben je er nog niet helemaal uit en loop je nog een beetje verdoold rond.
Ik noem het altijd spirituele zwervers en dat zou ook bij je passen..
Pas op! Spiritueel zwerven kan prikkelbaar maken en angstig.. omdat je niet gesetteld raakt..
Op zoek naar verbinding en bevrijding van je innerlijke tweestrijd zal het een weg worden die elk afzonderlijk af zal leggen..
Ik zie een partner in je leven.. dus je bent of blijft niet alleen..een wat oudere persoon (lees: kan ook een oudere ziel zijn) die jou enorm steunt en in het hier en nu houdt..
Je zou van een vrouw kunnen houden, maar met een man samen kunnen leven.. ?
Met wie heb je oorlog op dit moment?
Het lijkt of veel mensen om je heen je tegenzitten..
Of dat je niet zoveel kan levelen met de juiste personen om je heen..
Ben je elkaar aan het ontgroeien?
Ik zie de kleur licht oranje, oranje zou je goed doen..
Misschien is het een kleur die je absoluut lelijk vindt.. MAAR..
het zou wel je seks-chakra openen..
Het is fijn om je te laten gaan, je niet steeds maar in te houden en niet te laten zien wat je voelt..
Dansen met je onderbuik, buikdansen dus.. goede seks durven hebben, je laten gaan in emotie .. dat zijn de zaken die binnenin je leven.. je zou het wel willen.. 'maar een mens hoort toch niet zo gek te doen'
Ik zie het je niet één twee drie doen, jij jezelf ook niet!!
Dus zal er waarschijnlijk niet van komen.. maar OOIT zul je aan deze woorden terug denken, stiekem in je eentje jezelf laten gaan.. met een boel verlegen hihihih.. je heerlijk voelen daarna en zeggen, die gekke Heidelroos, had toch gelijk.. wat is het héérlijk om méns te mogen zijn.. sterker nog.. wat is het práchtig en een eer om mens te mogen zijn.. !!
Déél je angst Karen, want je staat er zo'n beetje alleen voor.. je houdt je groter dan je in werkelijkheid bent..
Daar is niets mis mee.. maar het blijft maar terugkomen..
Ik zie een mondkapje op je mond.. ?!!
In een ziekenhuis.. heb je iemand in het ziekenhuis liggen?
Of ben je ooit onder de indruk geweest van iemand die in het ziekenhuis lag?
Dit lijkt ene onderliggende (angst) emotie te zijn, maar dat kan alleen jij bevestigen natuurlijk
Oh jeetje, je vertelt me echt veel, maar het rommelt een beetje..
Dus als het wazig is, of je begrijpt iets niet.. lezen is een kwestie van interpuncties.. en natuurlijk behoeven mooie lezingen meer uitleg enzo.. maar dat gaat niet op papier..
Zoveel is het wat ik je wil zeggen..
Meisje, doe ene beetje lekker rustig aan, wees niet zo bezorgd over jezelf, je leven en je gezondheid..
Ik voel veel botpijntjes en pijntjes in de spieren..
Wanneer het koud is heb je meer last..
Je houdt niet van vocht..
Ik wil je een kruid voorstellen wat je zo nu en dan mag eten..
Misschien vind je het niet zo een lekker kruid.. maar het is wel belangrijk.. kruiden warmen je innerlijk en laten datgene opnemen of afscheiden wat wel of niet in je lichaam thuishoort..
Valeriaan en teunisbloem (olie)
Dit ondersteunt je angsten en bevorderd je vrouwelijkheid..
Als symbool wil ik je adviseren een mooie ankh te dragen in de vorm van een ketting..
Een sho ku rei ketting mag ook, maar dat is nog wat te sterk voor je..
Een ankh is wat zachter van energie..
Nou meis..
Ik zie je weinig echte leuke dingen doen..
Vraag me niet waarom..
met echt leuk bedoel ik wie jij van binnen werkelijk bent..
Die twee-splitsing die ik in je zie, is puur een (indoctrinerende, zelfs dogmatische) ouder geweest, die jou zei wat wel en niet mocht.. streng!!! (jij noemt het rechtvaardig, maar ikke niet) het kind in jezelf is op jonge leeftijd al afgenomen.. op deze manier ben je snel geconditioneerd naar de maatstaven van een ander..
Als ik het kind in je bekijken mag, zie ik een levendig kind, tomeloze energie.. een beetje een lastige en drukke baby, die al vroeg alles doorhad, snel op de zij rolde, snel haar eerste woordjes sprak....
Meisje, je hebt niet mogen zijn en ontplooien..
Zo eenvoudig als jij je leven op dit moment slijt, zo levendig ben je werkelijk van binnen..
Mooi mens, die iets meer van zichzelf mag laten zien..
Ik hoop dat je een beetje de weg kunt vinden in het spirituele zwerven.. en dat je naast een gelukkig stabiel innerlijk leven ook nog de juiste mensen om je heen mag vinden, die jou helpen in het gelukkiger worden van jezelf..
Niet dat je nu geen fijn leven leidt hoor, of niet dat je nu niet gelukkig bent..
Maar je haalt en bij lange na niet alles uit, van wat je wilt zijn.. en dat is het overdenken waard?
Liefs en een dikke kus voor jou..
En euhm.. veroorloof jezelf een paar ondeugendheden.
je bent beschermd..
van Heidel..