Loading...
nl

Karen1981 wie wil mijn foto lezen ?

Karen1981
Karen1981 aug 7 '09
hallo,

ik zou graag willen weten wat jullie zien in mijn foto.

groetjes karen1981
Delen:
Karen1981
Karen1981 aug 7 '09
Het is niet zon mooie foto, maar voor ik het wist had Lotus hem al geplaatst.

Ik ben benieuwd wat jullie eruit kunnen halen.

Groetjes Karen
lotus
lotus aug 7 '09
blushwink
Heidelroos
Heidelroos aug 8 '09
Mooi, niet mooi..
Wij kijken niet zo plastisch hoor..
Ik vind het geen gekke foto.. hij is heel natuurlijk en waarschijnlijk gewoon zoals je bent..

Ik zie echter wel een stralende lach met wat langere tanden..
Je hebt een heerlijke lach die wle gezien mag worden (en wat je ook wat vaker mag doen)

Je bent heel gevoelig en ik zie hier zo nu en dan TE gevoelig..
Disney-films zouden je al aan het huilen kunnen brengen..

Hier zie ik iemand die niet zomaar de tranen in de vrije loop laat..
Godverdikkie wat een kracht kun jij bezitten zeg..
Ik zie je voorover gebukt bij ene paar kinderen..
Werk je met kinderen? --> nee, dan zou je er goed in kunnen zijn om de nieuwetijdskinderen van nu te kunnen begeleiden..
--> Héb je kinderen... dan ben je een rustige moeder die zo nu en dan kan ontploffen..

Toch ben je heel accuraat en zou een functie (dat is totááál anders) in een laboratorium je wel passen.. analytisch mensje.. maar dat kan ook vaak goed gebruikt worden in kinderpsychologie hoor wink(moet er iets van maken, omdat het zo tegenstrijdig is ahahaha smile)

Ik stel het zo voor: Jij als ziekenhuisassistente op een kinderafdeling ahaha..
Kinderen gerust stellen, maar toch héél belangrijk en punctueel werk hebben..

Misschien heb jij wel twee kanten in je.... de koele gereserveerde en de zachte gevoelige.. Dat kan..

Hoe verder ik naar binnen kruip (iieks voor jou !!)
Hoe meer ik van je te zien krijg.. je vindt het fijn om gelezen te worden en misschien zelfs antwoorden te krijgen op wat vragen die binnenin spelen..
Wat moet je hier nu op deze aardbol, mooie moeder aarde en wat is jouw doel..
Misschien ben je er nog niet helemaal uit en loop je nog een beetje verdoold rond.
Ik noem het altijd spirituele zwervers en dat zou ook bij je passen..
Pas op! Spiritueel zwerven kan prikkelbaar maken en angstig.. omdat je niet gesetteld raakt..

Op zoek naar verbinding en bevrijding van je innerlijke tweestrijd zal het een weg worden die elk afzonderlijk af zal leggen..

Ik zie een partner in je leven.. dus je bent of blijft niet alleen..een wat oudere persoon (lees: kan ook een oudere ziel zijn) die jou enorm steunt en in het hier en nu houdt..
Je zou van een vrouw kunnen houden, maar met een man samen kunnen leven.. ?

Met wie heb je oorlog op dit moment?
Het lijkt of veel mensen om je heen je tegenzitten..
Of dat je niet zoveel kan levelen met de juiste personen om je heen..
Ben je elkaar aan het ontgroeien?

Ik zie de kleur licht oranje, oranje zou je goed doen..
Misschien is het een kleur die je absoluut lelijk vindt.. MAAR..
het zou wel je seks-chakra openen..
Het is fijn om je te laten gaan, je niet steeds maar in te houden en niet te laten zien wat je voelt..
Dansen met je onderbuik, buikdansen dus.. goede seks durven hebben, je laten gaan in emotie .. dat zijn de zaken die binnenin je leven.. je zou het wel willen.. 'maar een mens hoort toch niet zo gek te doen'

Ik zie het je niet één twee drie doen, jij jezelf ook niet!!
Dus zal er waarschijnlijk niet van komen.. maar OOIT zul je aan deze woorden terug denken, stiekem in je eentje jezelf laten gaan.. met een boel verlegen hihihih.. je heerlijk voelen daarna en zeggen, die gekke Heidelroos, had toch gelijk.. wat is het héérlijk om méns te mogen zijn.. sterker nog.. wat is het práchtig en een eer om mens te mogen zijn.. !!

Déél je angst Karen, want je staat er zo'n beetje alleen voor.. je houdt je groter dan je in werkelijkheid bent..
Daar is niets mis mee.. maar het blijft maar terugkomen..

Ik zie een mondkapje op je mond.. ?!!
In een ziekenhuis.. heb je iemand in het ziekenhuis liggen?
Of ben je ooit onder de indruk geweest van iemand die in het ziekenhuis lag?
Dit lijkt ene onderliggende (angst) emotie te zijn, maar dat kan alleen jij bevestigen natuurlijk smile

Oh jeetje, je vertelt me echt veel, maar het rommelt een beetje..
Dus als het wazig is, of je begrijpt iets niet.. lezen is een kwestie van interpuncties.. en natuurlijk behoeven mooie lezingen meer uitleg enzo.. maar dat gaat niet op papier..

Zoveel is het wat ik je wil zeggen..
Meisje, doe ene beetje lekker rustig aan, wees niet zo bezorgd over jezelf, je leven en je gezondheid..

Ik voel veel botpijntjes en pijntjes in de spieren..
Wanneer het koud is heb je meer last..
Je houdt niet van vocht..

Ik wil je een kruid voorstellen wat je zo nu en dan mag eten..
Misschien vind je het niet zo een lekker kruid.. maar het is wel belangrijk.. kruiden warmen je innerlijk en laten datgene opnemen of afscheiden wat wel of niet in je lichaam thuishoort..
Valeriaan en teunisbloem (olie)
Dit ondersteunt je angsten en bevorderd je vrouwelijkheid..

Als symbool wil ik je adviseren een mooie ankh te dragen in de vorm van een ketting..
Een sho ku rei ketting mag ook, maar dat is nog wat te sterk voor je..
Een ankh is wat zachter van energie..

Nou meis..
Ik zie je weinig echte leuke dingen doen..
Vraag me niet waarom..
met echt leuk bedoel ik wie jij van binnen werkelijk bent..
Die twee-splitsing die ik in je zie, is puur een (indoctrinerende, zelfs dogmatische) ouder geweest, die jou zei wat wel en niet mocht.. streng!!! (jij noemt het rechtvaardig, maar ikke niet) het kind in jezelf is op jonge leeftijd al afgenomen.. op deze manier ben je snel geconditioneerd naar de maatstaven van een ander..

Als ik het kind in je bekijken mag, zie ik een levendig kind, tomeloze energie.. een beetje een lastige en drukke baby, die al vroeg alles doorhad, snel op de zij rolde, snel haar eerste woordjes sprak....
Meisje, je hebt niet mogen zijn en ontplooien..

Zo eenvoudig als jij je leven op dit moment slijt, zo levendig ben je werkelijk van binnen..

Mooi mens, die iets meer van zichzelf mag laten zien..
Ik hoop dat je een beetje de weg kunt vinden in het spirituele zwerven.. en dat je naast een gelukkig stabiel innerlijk leven ook nog de juiste mensen om je heen mag vinden, die jou helpen in het gelukkiger worden van jezelf..

Niet dat je nu geen fijn leven leidt hoor, of niet dat je nu niet gelukkig bent..
Maar je haalt en bij lange na niet alles uit, van wat je wilt zijn.. en dat is het overdenken waard?

Liefs en een dikke kus voor jou..
En euhm.. veroorloof jezelf een paar ondeugendheden.
je bent beschermd..
van Heidel..
Heidelroos
Heidelroos aug 8 '09
(De onderstaande heb ik gejat van internet hoor winkdus was niet teveel moeite bláááh)

De Ankh

De Ankh is een zeer krachtig voorwerp uit het oude Egypte.
Het Egyptische woord Ankh betekent 'leven' of 'levenskracht', en de Ankh is dan ook het symbool voor leven, licht en warmte.

De vorm van de Ankh - een kruis met een driekwartronde bovenzijde - symboliseert het stoffelijke (het kruis) dat ondergeschikt is aan het geestelijke (de cirkel).
De Ankh is vaak afgebeeld op de wanden van paleizen, tempels, graven en kunstvoorwerpen uit de tijd van de farao's.
Ook in het graf van Toetanchamon vond Howard Carter talloze Ankh-vormige objecten, vooral spiegels en spiegeldoosjes

Het teken van de Ankh is een heel oud teken, het is een oerteken.
Het is zelfs een teken dat zijn oorsprong heeft ver voor de Egyptische tijd en alle andere tijden.
Het heeft zijn oorsprong reeds in Lemurië liggen waarin de mensen van Lemurië met de Ankh werkten.
Het was een soort wapen, een schild ter bescherming en het diende om het Licht te verspreiden.
Er gaat een enorme kracht uit van dit teken.
Het heeft een opening waardoor het Licht ook heen kan gaan met kracht met een enorme weerkaatsing.

Het Ankh teken dat voor vele doeleinden geschikt was, heeft zich door de eeuwen heen steeds weer verder ontwikkeld.
Op zichzelf was het een teken met een enorme kracht, maar vandaag de dag weet men niet zo goed meer waar het voor nodig was en wat het betekend heeft.
Het zal gaande weg, weer in kracht gaan toenemen en eens zal het zijn oorspronkelijke betekenis weer tentoonspreiden.

De enorme kracht die zich kan ontwikkelen via de Ankh en de magiër die het gebruikt, komt mede voort uit het gebruik van het metaal waaruit het was vervaardigd.
Het gaat hier om een hele speciale verbinding.
Dit metaal dient heel zuiver te zijn om het Licht vanuit een eenpuntigheid door te sturen en te geleiden naar het object waarvoor het gebruikt wordt.

De magiër (hogepriester) was in staat om met deze Ankh te werken.
Hij kon bijvoorbeeld Licht richten via het eigen hartcentrum waarbij dit licht gestraald werd naar een object, mens of zelfs naar groepen mensen om deze te vernietigen of om ze op te tillen naar een hoger vibratie of trillingsgetal.

Belangrijk om te weten is dat magische krachten zeer sterke krachten zijn die eens weer geopenbaard zullen worden in deze nieuwe tijd.
Het gaat hier om krachten die instaat waren om de psyche te vormen, materialisatie mogelijk te maken, grote objecten te verplaatsen, etc.
Denk bij dit laatste aan de bouw van de eerste piramides.
Deze krachten dienen niet onderschat te worden en kunnen dan ook alleen gedragen worden door hen die niet alleen over een zeer krachtig fysiek lichaam beschikken maar ook grote emotionele en psychische krachten kunnen dragen.
Alles wat in het materiële vlak zichtbaar wordt, komt tot stand of wordt voorbereid vanuit het onzichtbare vlak.
Dit wil zeggen dat een magiër kennis dient te hebben van de werking van deze krachten willen er geen rampen ontstaan.
De hele wetenschap van de witte magie ligt vervat in de vier elementen: de zon, de lucht, het water en de aarde.

De magiërs uit vroegere tijden waren gelijktijdig vaak ook hogepriesters.
Zij beschikten over deze kennis en het kanaal om deze krachten te geleiden.
Zij moesten dan ook een ongeëvenaard punt in ontwikkeling bereikt te hebben.
Het waren intelligente zielen waarvan de persoonlijkheid, fysieke, emotionele, mentale en psychische bewustzijn tot een bepaald punt van integratie (spiritualiteit) en coördinatie was gekomen.
Bij het gebruiken van deze Lichtkrachten zal men naderhand met eigen ogen zien wat er tot stand is gebracht. Vandaar dat het erg belangrijk is dat een magiër dit psychisch aankan.
Is dit niet het geval dan zou er een beschadiging o.a. in het fijnstoffelijke zenuwstelsel kunnen optreden of het gestel van het medium (magiër) beschadigen of erger wat niet aan te bevelen is.
Dit is enigszins te vergelijken met een piloot die na training bestand is tegen grote G-krachten om deze te kunnen doorstaan en hier op een verantwoordelijke wijze mee om te gaan.

Van de Ankh gaat een enorme oerkracht uit, het is daarom dan ook een oerteken.
Vele volkeren hebben het opgenomen en hebben er delen van gebruikt voor hun geloof, hun cultuur.
Maar de oorsprong van dit teken was alleen puur en alleen voor het zenden en verspreiden van Licht.
In de huidige tijd dient het als symbool en is het vaak een mode verschijnsel en heeft het niet meer die verbinding van toen.
Het is slechts nog verbonden met een innerlijk nog zwakke herinnering aan deze oerkracht en de kracht die Liefde tot stand kan brengen.
Laten wij dan ook enkel nog onze krachten aanwenden tot het geen ons zelf, de ander en het totaal in harmonie dan wel in Liefde dient.
Karen1981
Karen1981 aug 9 '09
Lieve Heidelroos,

Ik heb hem vanmorgen vluchtig doorgelezen, en zie heel wat dingen die kloppen smile

Hoop dat ik er morgen even aan toe kom om jouwn uitgebreide antwoord toe te lichten. Heb er nu even de kracht niet meer voor winkGa zo eerst even lekker slapen smile

Liefs Karen
Karen1981
Karen1981 aug 9 '09
Ik kan hem niet meer zien dus bij deze even opnieuw.

Origineel bericht van: Karen1981
hallo,

ik zou graag willen weten wat jullie zien in mijn foto.

groetjes karen1981
Karen1981
Karen1981 aug 9 '09
Origineel bericht van: Heidelroos
Mooi, niet mooi..
Wij kijken niet zo plastisch hoor..
Ik vind het geen gekke foto.. hij is heel natuurlijk en waarschijnlijk gewoon zoals je bent..

Tsja dit was op mijn dochters verjaardag smileEn ik was druk druk druk smilezoals ik ben idd smile

Ik zie echter wel een stralende lach met wat langere tanden..
Je hebt een heerlijke lach die wle gezien mag worden (en wat je ook wat vaker mag doen)
Nou ik lach soms wat af hoor, maar voel me inderdaad minder zodat ik niet altijd kan lachen. Mijn leventje is/lijkt altijd wel het zelfde te zijn, en afentoe dat ik me zelf mag zijn

Je bent heel gevoelig en ik zie hier zo nu en dan TE gevoelig..
Disney-films zouden je al aan het huilen kunnen brengen..

Hier zie ik iemand die niet zomaar de tranen in de vrije loop laat..
Godverdikkie wat een kracht kun jij bezitten zeg..
Ik zie je voorover gebukt bij ene paar kinderen..
Werk je met kinderen? --> nee, dan zou je er goed in kunnen zijn om de nieuwetijdskinderen van nu te kunnen begeleiden..
--> Héb je kinderen... dan ben je een rustige moeder die zo nu en dan kan ontploffen..
Door mijn medicatie worden heel vaak mijn emoties onderdrukt, als ik wil huilen wil het soms niet, dus ja dat zou zomaar kunnen. Dat is soms best wel frustrerend (antidepresiva wat ik tegelijkertijd voor mijn straatvrees/paniekstoornis gebruik.
Ik heb inderdaad 2 kinderen, dus dat kan je inderdaad zien wink

Toch ben je heel accuraat en zou een functie (dat is totááál anders) in een laboratorium je wel passen.. analytisch mensje.. maar dat kan ook vaak goed gebruikt worden in kinderpsychologie hoor wink(moet er iets van maken, omdat het zo tegenstrijdig is ahahaha smile)
Hmmm iets waar ik helemaal niks in zie smileEn misschien ooit kinderpsychologie, maar dan denk ik eerder weer aan mijn zoon smile

Ik stel het zo voor: Jij als ziekenhuisassistente op een kinderafdeling ahaha..
Kinderen gerust stellen, maar toch héél belangrijk en punctueel werk hebben..
Hmmm daar zie ik mezelf op dit moment helemaal niet in, denk soms wel heb genoeg aan mijn eigen kids smile

Misschien heb jij wel twee kanten in je.... de koele gereserveerde en de zachte gevoelige.. Dat kan..
Dat klopt helemaal!!

Hoe verder ik naar binnen kruip (iieks voor jou !!)
Hoe meer ik van je te zien krijg.. je vindt het fijn om gelezen te worden en misschien zelfs antwoorden te krijgen op wat vragen die binnenin spelen..
Wat moet je hier nu op deze aardbol, mooie moeder aarde en wat is jouw doel..
Misschien ben je er nog niet helemaal uit en loop je nog een beetje verdoold rond.
Ik noem het altijd spirituele zwervers en dat zou ook bij je passen.. Dat is me inderdaad heel vaak gezegd. Maar dat is voor mij een heel lang verhaal!!!
Pas op! Spiritueel zwerven kan prikkelbaar maken en angstig.. omdat je niet gesetteld raakt..Precies en soms denk ik dat dit mijn paniekaanvallen kan opwekken. In ruimtes waar veel mensen zijn vliegt het me helemaal aan. Gevolg is dat ik hier nu 4 jaar last van heb, en er nog steeds niet uit ben. En toch denk ik dat dit niet tussen mijn oortjes zit, maar dat dit meer voor mij betekend maar weet niet wat frown

Op zoek naar verbinding en bevrijding van je innerlijke tweestrijd zal het een weg worden die elk afzonderlijk af zal leggen.. Deze vat ik niet helemaal wink

Ik zie een partner in je leven.. dus je bent of blijft niet alleen..een wat oudere persoon (lees: kan ook een oudere ziel zijn) die jou enorm steunt en in het hier en nu houdt..
Je zou van een vrouw kunnen houden, maar met een man samen kunnen leven.. ? Nou ben getrouwd, en Peter is 3 jaar ouder als ik smileIk op vrouwen vallen?? hahahahha ik zeg vaak: Mannen heb je niks aan soms! neem liever een vrouw smileMaar niet dat ik niet blij ben met mijn man hoor. 02-08-09 waren we alweer 7 jaar getrouwd smile

Met wie heb je oorlog op dit moment?
Het lijkt of veel mensen om je heen je tegenzitten..
Of dat je niet zoveel kan levelen met de juiste personen om je heen..
Ben je elkaar aan het ontgroeien?
Niet dat ik weet dat ik problemen heb met bepaalde personen. Ik sta alleen voor 1 vriendin heel veel klaar die heel veel op haar bordje krijgt
Ik zie de kleur licht oranje, oranje zou je goed doen..
Misschien is het een kleur die je absoluut lelijk vindt.. MAAR..
het zou wel je seks-chakra openen.. Vond Peter erg leuk om te lezen hahahahhahaa. Nou kan het altijd eens proberen!! Dankje wel /:)
Het is fijn om je te laten gaan, je niet steeds maar in te houden en niet te laten zien wat je voelt..
Dansen met je onderbuik, buikdansen dus.. goede seks durven hebben, je laten gaan in emotie .. dat zijn de zaken die binnenin je leven.. je zou het wel willen.. 'maar een mens hoort toch niet zo gek te doen' hmmmmzzzz smilesmile

Ik zie het je niet één twee drie doen, jij jezelf ook niet!!
Dus zal er waarschijnlijk niet van komen.. maar OOIT zul je aan deze woorden terug denken, stiekem in je eentje jezelf laten gaan.. met een boel verlegen hihihih.. je heerlijk voelen daarna en zeggen, die gekke Heidelroos, had toch gelijk.. wat is het héérlijk om méns te mogen zijn.. sterker nog.. wat is het práchtig en een eer om mens te mogen zijn.. !!ik geloof je gelijK!!!

Déél je angst Karen, want je staat er zo'n beetje alleen voor.. je houdt je groter dan je in werkelijkheid bent..
Daar is niets mis mee.. maar het blijft maar terugkomen.. V00r mijn angsten waar ik het net over had, sta ik heel open voor. Sommigen zeggen wel, wat praat jij er makkelijk over. En ik had dat nooit van je gedacht joh! Nee ik probeer het heel veel te verbergen, als het verkeerd loopt. Maar eigenlijks zorg ik er altijd voor dat het me niet gebeurd, om dus samen met iemand weg te gaan, en ik dus vrijer voel.

Ik zie een mondkapje op je mond.. ?!!
In een ziekenhuis.. heb je iemand in het ziekenhuis liggen?
Of ben je ooit onder de indruk geweest van iemand die in het ziekenhuis lag?
Dit lijkt ene onderliggende (angst) emotie te zijn, maar dat kan alleen jij bevestigen natuurlijk smileNee dit zou ik niet weten. 4 weken geleden vandaag ben ik voor het laatst in het ziekenhuis geweest. Vriendin van me kreeg een keizersnee. En ik zat daar in de verloskamers te wachten smile

Oh jeetje, je vertelt me echt veel, maar het rommelt een beetje..
Dus als het wazig is, of je begrijpt iets niet.. lezen is een kwestie van interpuncties.. en natuurlijk behoeven mooie lezingen meer uitleg enzo.. maar dat gaat niet op papier.. Als ik jouwn beschrijving lees heh!! Denk ik wowww die Heidelroos!! Om mij mag ze langskomen of bellen laugh

Zoveel is het wat ik je wil zeggen..
Meisje, doe ene beetje lekker rustig aan, wees niet zo bezorgd over jezelf, je leven en je gezondheid.. Hmmzz daar heb je Karen hoor smileIk maak me best wel druk!! Maar weet wel dat het allemaal misschien meevalt, maar is voor mij heel moeilijk op dit moment

Ik voel veel botpijntjes en pijntjes in de spieren..
Wanneer het koud is heb je meer last..
Je houdt niet van vocht..
Nee maar dit heeft mijn man wel!!

Ik wil je een kruid voorstellen wat je zo nu en dan mag eten..
Misschien vind je het niet zo een lekker kruid.. maar het is wel belangrijk.. kruiden warmen je innerlijk en laten datgene opnemen of afscheiden wat wel of niet in je lichaam thuishoort..
Valeriaan en teunisbloem (olie)
Dit ondersteunt je angsten en bevorderd je vrouwelijkheid.. En toen dacht ik gelijk (ondersteund je angsten) jeetje deze persoon kan echt goed foto lezen!! Maar wat ik zeg, heb medicatie, en weet dat zulke dingen mij niet willen helpen

Als symbool wil ik je adviseren een mooie ankh te dragen in de vorm van een ketting.. Ik zal eens om mee heen kijken, heb nu net een nieuwe ketting met een tijgeroog eraan.
Een sho ku rei ketting mag ook, maar dat is nog wat te sterk voor je..
Een ankh is wat zachter van energie..

Nou meis..
Ik zie je weinig echte leuke dingen doen..
Vraag me niet waarom..
met echt leuk bedoel ik wie jij van binnen werkelijk bent..
Die twee-splitsing die ik in je zie, is puur een (indoctrinerende, zelfs dogmatische) ouder geweest, die jou zei wat wel en niet mocht.. streng!!! (jij noemt het rechtvaardig, maar ikke niet) het kind in jezelf is op jonge leeftijd al afgenomen.. op deze manier ben je snel geconditioneerd naar de maatstaven van een ander.. Zal dit ook niks met mijn stoornis te maken hebben???

Als ik het kind in je bekijken mag, zie ik een levendig kind, tomeloze energie.. een beetje een lastige en drukke baby, die al vroeg alles doorhad, snel op de zij rolde, snel haar eerste woordjes sprak.... Ehmmm lach even hard, nu heb je niet gelijk, met 4 jaar ben ik namelijk bij een logopedist geweest, en die kon niks met me laughMaar na een half jaar begon ik opeens zelf te praten. Maar ben wel een moeilijke baby geweest. Mijn moeder is ook opgenomen geweest de eerste maanden, waardoor ik bij een *tante* vertoefde. Ik zeg nu dat ik daar niks van mee heb gekregen, maar onbewust zal ik het toch allemaal mee hebben gekregen.
Meisje, je hebt niet mogen zijn en ontplooien..

Zo eenvoudig als jij je leven op dit moment slijt, zo levendig ben je werkelijk van binnen..

Mooi mens, die iets meer van zichzelf mag laten zien..
Ik hoop dat je een beetje de weg kunt vinden in het spirituele zwerven.. en dat je naast een gelukkig stabiel innerlijk leven ook nog de juiste mensen om je heen mag vinden, die jou helpen in het gelukkiger worden van jezelf.. Ik hoop het ook!!!

Niet dat je nu geen fijn leven leidt hoor, of niet dat je nu niet gelukkig bent..
Maar je haalt en bij lange na niet alles uit, van wat je wilt zijn.. en dat is het overdenken waard?
Absoluut!! Maar dan moet ik eerst achter mezelf komen!

Liefs en een dikke kus voor jou..
En euhm.. veroorloof jezelf een paar ondeugendheden.
je bent beschermd..
van Heidel..
DANKJE WEL!! kus van Karen
Karen1981
Karen1981 aug 19 '09
Zijn er nog meer mensen die deze foto willen lezen?

En Heidel ik heb mijn reactie op de jouwne in zwart vet gemaakt. Misschien heb je het niet gezien

Liefs Karen
Maryssa
Maryssa aug 19 '09
Hey Karen,

Heidel is volgens mij nu op vakantie. Ze leest het vast wel als ze er weer is.
admin
admin aug 19 '09
hahaha.. allereerst, tegen Heidel's foto lezing daar kan ik niet tegen op grin
Ik zag je foto, en ik dacht gelijk , van 1981? nee die is ouder..
Maar tis iets in je dat maturiteit uitstraalt,
iets in je waarvan ik zou zeggen, ok.. ik vertrouw jou! want als er iets is, kan ik op jou voort, weet ik dat je initiatieven neemt en verantwoordelijk handelt.
Maar ik las de foto-lezing van Heidelroos, en las jouw antwoorden, dat je pleinvrees hebt en nog van die dingen,
Maar Lieve Karen, dat is een kunstmatige disharmonie van je.
OPgedaan doordat je als oude ziel in andere levens, zoveel hebt doorstaan en hebt moeten meemaken, dat het je van je ware kern heeft weggebracht, en oude angsten zijn gebleven...
Het is tijd, om ze naast je neer te leggen, ze niet meer bij te houden, jou zelf daar niet meer mee te identificeren als zijnde zo ben je,
Het is tijd om je ware werkelijke Karen te zijn, en dat betekent " kracht, doorzettingsvermogen, vertrouwen, inzet, warmte, inzicht, wijsheid, zuiverheid, vrolijkheid, vergevingsgezindheid, speels, zelfzeker, liefde, zuiver!
dit alles ben je, ik zie dat in je.
Ga door de boosheid, door het verzet, door de angst, ga door alles door, jij kunt dat!!! jij hebt die kracht om uit te stijgen, om jezelf te overwinnen. En jezelf te zijn.

Liefs,
Bellefleur
Karen1981
Karen1981 aug 20 '09
Origineel bericht van: Bellefleur
hahaha.. allereerst, tegen Heidel's foto lezing daar kan ik niet tegen op grin
Ik zag je foto, en ik dacht gelijk , van 1981? nee die is ouder.. Oeps hoe oud dacht je dan laugh??
Maar tis iets in je dat maturiteit????? Ben niet zo slim in moeilijke woorden laughKan je het mij uit leggen??? uitstraalt,
iets in je waarvan ik zou zeggen, ok.. ik vertrouw jou! want als er iets is, kan ik op jou voort, weet ik dat je initiatieven neemt en verantwoordelijk handelt.Ontzettend lief van je ik denk ik weet eigenlijks wel zeker dat je hier gelijk in hebt!!
Maar ik las de foto-lezing van Heidelroos, en las jouw antwoorden, dat je pleinvrees hebt en nog van die dingen,
Maar Lieve Karen, dat is een kunstmatige disharmonieSnap die ook niet helemaal blush van je.
OPgedaan doordat je als oude ziel in andere levens, zoveel hebt doorstaan en hebt moeten meemaken ja heb heel wat mee mogen maken in mijn jonge leventje helaas, maar kan je wel helaas zeggen, maar je leert er wel van!! ,dat het je van je ware kern heeft weggebracht, en oude angsten zijn gebleven...???
Het is tijd, om ze naast je neer te leggen, ze niet meer bij te houden, jou zelf daar niet meer mee te identificeren als zijnde zo ben je, Ik probeer het!! Al heb ik het idee heh dat ik zonder het te weten gedachten of emoties van anderen binnen krijg. En is het helemaal niet pleinvrees/paniekstoornis..
Het is tijd om je ware werkelijke Karen te zijn, en dat betekent " kracht, doorzettingsvermogen, vertrouwen, inzet, warmte, inzicht, wijsheid, zuiverheid, vrolijkheid, vergevingsgezindheid, speels, zelfzeker, liefde, zuiver!
dit alles ben je, ik zie dat in je.heb je ook helemaal gelijk in
Ga door de boosheid, door het verzet, door de angst, ga door alles door, jij kunt dat!!!Als jij het zegt blushIk zal er alles aan doen om weer normaler te kunnen functioneren, en eventueel weer te kunnen werken!! jij hebt die kracht om uit te stijgen, om jezelf te overwinnen. En jezelf te zijn.Dank je!! Dat doet me goed!!

Liefs,
Bellefleur Thanks lieve Bellefleur!!! Vind dit een hele mooie lezing!!
admin
admin aug 20 '09
Oeps hoe oud dacht je dan ??
- haha,geen idee, 1981 leek me zo jong, maar als ik begin te tellen, is het exact je leeftijd! laugh

Maturiteit,
= verantwoordelijkheidszin door levenservaring! En dat straalt vertrouwen uit.

kunstmatige disharmonie:
- onnatuurlijk = je bent dit niet!

M.a.w : Het is iets niet van jou! Maar je beleeft het wel alsof het bij jou hoort.

veel liefs,
Bellefleur
Karen1981
Karen1981 aug 20 '09
Thanks voor je uitleg!! Snap het nu iets beter. Wat kan je je dan dom voelen heh smile

Heb begrepen dat ik niet andere foto's van man of kinderen neer mag zetten toch? Anders was ik heel benieuwd wat jullie daar op zouden zeggen smile

Van mij klopt het aardig, en ik zal proberen om de angsten naast me neer te leggen. Maar na 4 jaar zo lopen is dat een moeilijke taak ben ik bang. Maar ik ga er voor!!
admin
admin aug 20 '09
Origineel bericht van: Karen1981
Thanks voor je uitleg!! Snap het nu iets beter. Wat kan je je dan dom voelen heh smile

nee joh!!! grin
je bent de bovenste beste!!!
Heidelroos
Heidelroos aug 24 '09
Heeeeeeeee...

Jaaaa vanuit het verre Kroatie..
Een dikke kus hoor....
Ik reageer nog wel als ik meer tegoed heb ahaha ..
Ik weet niet eens hoe ik kusjes en smilies moet maken..
Dus bij deye smilllleeee..

Tot over een paar daagjes..

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske