Thanx Bellefleur! Komt ie weer
Ik was mee op een kampweekend van een ander forum, waar ik begin dit jaar ook heen was. Ik had verkering met een lange, blonde man met blauwe ogen. Hij was een combinatie van meerminman en mosseljongen, twee cartoonpoppetjes uit Sponge Bob. Hij was blank, maar had donkerbruine wangen die een hele dunne huid hadden en als je er in zou prikken zou de zonnebrandcreme er uit lopen, dus dat deed ik maar niet. Hij wilde met me trouwen, maar dan wilde hij eerst het rieten dak van mijn huis controleren (ik heb geeneens een rieten dak, maar goed...). Hij had een vochtplek op mijn bovenverdieping gezien en wilde eerst de boel daar afbreken om te checken of er geen lekkage was. Dat was een voorwaarde om wel of niet te trouwen. Ik weet nog dat ik dacht in de droom: kan ik leven met die voorwaarden? Wordt ik nu niet erg onder druk gezet? Wil ik wel met zo iemand trouwen die van die rare voorwaarden stelt? En ik weet nog dat ik dacht: ach ja, wat maakt het uit.
Wel veroorzaakte die reden wat onrust van binnen, maar ik deed er niks mee.
Wat een belachelijke droom! Toen ik wakker werd dacht ik: gelukkig, het was een droom...