Loading...
nl

Dromen die je liever niet deelt

Lena
Lena aug 10 '09
als dat ERG helemaal maar helma is wink
Helma
Helma aug 10 '09
Nee, niet helemaalhelma:

oorspronkelijk was ik niet zo krampachtig. Maar uit veiligheidsoverwegingen is dat nu het beste dat bij mij past, ook al wil ik zo niet zijn.

Sorry hoor, ik klink zo heerlijk tegenstrijdig. Een echte tweelingen laughSnappen jullie het nog?
Lena
Lena aug 10 '09
ja ik volg je nog
toch lijkt het me heel fijn als je gewoon helma bent...weet je als je niet jezelf kunt zijn helemaal blijft het te krampachtig...
Lena
Lena aug 10 '09
maw als je weet wat je niet wil,dat is dan ook helma.... wink
dan hoef je niet krampachtig te zijn.....
Helma
Helma aug 10 '09
Eureka! Ja! We zijn er uit.

Dank je Lena.
Helma
Helma aug 11 '09
Hoe is het voor jullie als ik dit topic blijf gebruiken voor al mijn dromen? Ze volgen elkaar in rap tempo op, en zijn nogal chaotisch en soms ronduit belachelijk: ik ben telkens in gedachten benieuwd wat jullie ervan vinden, dus zal ik ze maar gewoon delen? Let wel, het blijven dromen die ik liever niet deel, omdat dromen volgens mij toch wel persoongebonden zijn...
Maar ja, in mijn eentje kom ik er vaak niet uit.
admin
admin aug 11 '09

Schrijf je dromen hier neer, alleen wanneer het innerlijk voor jou goed voelt om te doen.

Stap nooit over je eigen grenzen, Helma.... doch het is zalig je grenzen te verleggen. En jezelf de ruimte te gunnen om te delen met anderen.

Liefs,
Bellefleur
Helma
Helma aug 11 '09
Thanx Bellefleur! Komt ie weer blush

Ik was mee op een kampweekend van een ander forum, waar ik begin dit jaar ook heen was. Ik had verkering met een lange, blonde man met blauwe ogen. Hij was een combinatie van meerminman en mosseljongen, twee cartoonpoppetjes uit Sponge Bob. Hij was blank, maar had donkerbruine wangen die een hele dunne huid hadden en als je er in zou prikken zou de zonnebrandcreme er uit lopen, dus dat deed ik maar niet. Hij wilde met me trouwen, maar dan wilde hij eerst het rieten dak van mijn huis controleren (ik heb geeneens een rieten dak, maar goed...). Hij had een vochtplek op mijn bovenverdieping gezien en wilde eerst de boel daar afbreken om te checken of er geen lekkage was. Dat was een voorwaarde om wel of niet te trouwen. Ik weet nog dat ik dacht in de droom: kan ik leven met die voorwaarden? Wordt ik nu niet erg onder druk gezet? Wil ik wel met zo iemand trouwen die van die rare voorwaarden stelt? En ik weet nog dat ik dacht: ach ja, wat maakt het uit.
Wel veroorzaakte die reden wat onrust van binnen, maar ik deed er niks mee.
Wat een belachelijke droom! Toen ik wakker werd dacht ik: gelukkig, het was een droom...
Lena
Lena aug 11 '09
Origineel bericht van: Helma
Eureka! Ja! We zijn er uit.

Dank je Lena.


jij doet het helemaal zelf hoor wink
en wat die dromen betreft droom lekker,maar probeer niet alles te verklaren... wink
Helma
Helma aug 11 '09
Ja, ik besef nu na een dagje dat ik er inderdaad niet teveel op uit moet doen, maar gewoon laten zijn. Toch hoop ik dat ik vannacht eens iets heel anders droom, over mijn werk, of gek doen met de meiden!
Debiorah
Debiorah aug 11 '09
Hallo Helma, ik lees net even je laatste droom. Wat er voor mij uitspringt is de kwestie of je over je eigen grenzen heen zult gaan, of je bereid bent je aan te passen aan de ander. Het dak of de bovenverdieping van een huis staat in dromen vaak voor je eigen bovenkamer. Dus wat er zich in je geest afspeelt.In de droom sta je voor de kwestie of je het wel goed vind dat iemand, waar je een verbinding mee angaat, je bovenkamer sloopt of veranderd naar eigen wens. Dit kan naar mijn idee wel een belangrijk inzicht zijn voor je dagelijkse leven.
Helma
Helma aug 12 '09
Ja, een heel duidelijk thema inderdaad, Debiorah! Wat fijn, dat jij ook iets van dromen weet.
Er zal natuurlijk een duidelijk verschil zijn of iemand ongevraagd over mijn wensen heenwalst of dat iemand alles in rustig overleg doet. Tegenwoordig zeg ik vaak: mag ik daar even over nadenken? Ik voel me vaak overruled, een beetje overdonderd, zeg maar, en dan heb ik later spijt dat ik niet de tijd nam om mijn eigen mening te bepalen en dat is een belangrijk punt, altijd al geweest.
Dank je Debiorah!
Debiorah
Debiorah aug 12 '09
Goed dat je bewust bent van je eigen 'valkuilen'! Dat is al een belangrijke stap. Zo zie je maar dat ook de gekste dromen ons iets vertellen. wink
Pagina's: Vorige 1 2 3

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki