Beste mensen,
enkele dagen geleden kwam ik terecht op dit forum en liet ik mijn foto eens lezen. Sinds dien kom ik wel regelmatig eens langs op dit forum. Ik moet zeggen dat ik er al veel bij geleerd heb. Eventjes mezelf wat voorstellen:
Mijn naam is Mirjana en ik ben 18 (nog een jonge snotter). Ik ben erg bezig met het Leven en vele dingen waar de "normale" mensen niets van begrijpen, maar wat hier allemaal wel als normaal wordt aanzien. Tot enkele maanden geleden ging ik wekelijks naar de eucharistieviering (sint-michielsbeweging kortrijk) waar ik trouwens heel wat aan had. Maar doordat mijn vriend en ik uit elkaar gingen (en elkaar daar ontmoetten) ging ik niet meer langs.
Ik voel wel dat ik er ontzettend veel nood aan heb om eens tot rust te komen en het gevaar loert al snel dat we allemaal "geen tijd" meer hebben om nog eens Stil te zijn. Snelheid is de list van de duivel.
Ik ben dus erg op zoek naar Iets, God, Engelen,... Want zover ben ik al, het is zeker dat Iemand me al vaak heeft geholpen en blijft helpen.
Ik heb nu een nieuwe vriend en sinds ik hem ken weet ik wat een aura nu eigenlijk echt is, zoiets speciaals heb ik nog nooit gevoeld toen wij samen kwamen. Mijn vorige vriend heeft na 2jaar nooit zo'n indruk kunnen achterlaten als ik nu in één dag kon voelen. Ik kan veel meer Voelen. Nu heb ik ook ontdekt dat ik vaak het gevoel heb dat mensen in mij kruipen om zo al het goede uit mij te zuigen en hun kwaad in mij te zaaien. Net als kanker komen ze alles achterlaten. Maar al meer dan vroeger kan ik daarmee omgaan en weet ik op een goede manier met die mensen om te gaan zodat dat gevoel veel mindert.
Mijn grootste droom is dat ik nooit de Diepgang in het leven zou verliezen
vele groeten en voor wie het wil hier nog mijn space waar je vast wel meer zult te weten komen over mij
space witlooof
xx
http://witlooof.spaces.live.com/