Loading...
nl

dood

Natalie1986
Natalie1986 aug 3 '09
hallo allemaal


Mijn beste vriendin heeft al 2 weken tijd al een aantal keer de zelfde droom gehad en kom er nie uit wat de betekenis er van is.
de droom is:

dat zij al haar dierbare verliest, alle mensen in haar leven waar ze ziels veel van houdt verliest ze. Niet zomaar verliezen van uit het oog ofzo nee verliezen aan de dood frown
en haar droom liet het cijfer 2 de heletijd zien geen iedee wat daar mee bedoeld word.


Dit is een droom die mijn beste vriendin had, ze wou graag weten wat het betekende.
Ik hoop dat jullie haar kunnen helpen
Delen:
admin
admin aug 3 '09
persoonlijk zou ik het eerder interpreteren met 'de dood van dualiteit'.
admin
admin aug 3 '09
oww, ik was net het volgende aan het typen:

Doet mij denken aan de Wingsboodschap "Herafstemming met een Heel nieuw plan" maar dat heb ik dan ook net gelezen..

waarin wordt gesproken over zielen die een bepaald hoog niveau hebben bereikt, en anderen niet, waartussen een kloof is ontstaan

2 is het getal van de dualiteit, het een ten opzichte van het andere..



Natalie1986
Natalie1986 aug 3 '09
dank je wel voor de uitleg! allebei
Sweetammy
Sweetammy aug 3 '09
Ik weet alleen dat het verliezen van dingen of personen staat voor het feit dat je leven op het moment stil staat, of dat er een probleem is. Maar hoe je dit kunt mengen met het verliezen van dierbaren. Is er misschien een familie ruzie.. Ik weet het niet dit is het eerste wat in me opkomt.
Natalie1986
Natalie1986 aug 3 '09
Hoi sweetammy

Er is inderdaad wel een familie ruzie. Haar leven staat op dit moment ook een beetje stil maar er is wel verandering gaande. Dat zou het misschien ook kunnen zijn denk ik toch.

liefs Natalie
Sweetammy
Sweetammy aug 3 '09
Dan zou het denk ik staan voor dat het nu ophoudt met het leven met de dierbaren hoe het nu gaat afscheid nemen van de manier van leven
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 4 '09
Meestal staat de dood in een droom voor het onbewust willen afsluiten en afronden van de situatie. Lijkt me dus wel dat de ruzie die hier heerst een rol speelt.
Rein
Rein aug 8 '09

Ik denk dat de belangrijkste zaken al wel verteld zijn. De dood is vaak een innerlijke wens tot verandering. Het stervensproces moet eerst plaatsvinden alvorens er iets anders in de plaats kan komen. Misschien is haar wens om uit de ruzies en conflictsituaties te stappen die nog sterk gebaseerd zijn op een dualistische levenswijze. De innerlijke wens om daar uit te stappen en vanuit een hoger perspectief te gaan leven. Als ze heel sterk merkt dat anderen in haar omgeving, zeker diegenen die dicht bij je staan zoals familieleden en vrienden, eerder de neiging zullen hebben om nog in die dualiteit te blijven, kan het aanvoelen als een verlies. Zij maakt een keuze om in een andere wereld te stappen en misschien voelt dat voor haar alsof ze de anderen achterlaat of verliest. Maar ik zou me hier geen zorgen over maken. Iedereen maakt de stap naar een hogere manier van leven, een bewustere manier van leven, en in elke familie moeten er een paar de eerste zijn. Leren vertrouwen dat je niemand achterlaat, maar in feite deuren openzet, kan misschien een steun zijn.

Maar goed, ik vertel maar wat er in me opkomt. Het is altijd makkelijker om haar eigen verhaal in de ik-vorm te lezen. Dan zal er ongetwijfeld sneller duidelijkheid zijn.
admin
admin aug 8 '09
Dood staat voor verandering, tenminste in de tarot wel, dus wellicht is dat met dromen ook zo.
admin
admin aug 8 '09
Origineel bericht van: Rein

Ik denk dat de belangrijkste zaken al wel verteld zijn. De dood is vaak een innerlijke wens tot verandering. Het stervensproces moet eerst plaatsvinden alvorens er iets anders in de plaats kan komen. Misschien is haar wens om uit de ruzies en conflictsituaties te stappen die nog sterk gebaseerd zijn op een dualistische levenswijze. De innerlijke wens om daar uit te stappen en vanuit een hoger perspectief te gaan leven. Als ze heel sterk merkt dat anderen in haar omgeving, zeker diegenen die dicht bij je staan zoals familieleden en vrienden, eerder de neiging zullen hebben om nog in die dualiteit te blijven, kan het aanvoelen als een verlies.



Rein, mag ik vragen, wat versta jij persoonlijk,onder " een dualistische levenswijze?"
Richie Richard
Richie Richard aug 9 '09
Origineel bericht van: Natalie1986
hallo allemaal


Mijn beste vriendin heeft al 2 weken tijd al een aantal keer de zelfde droom gehad en kom er nie uit wat de betekenis er van is.
de droom is:

dat zij al haar dierbare verliest, alle mensen in haar leven waar ze ziels veel van houdt verliest ze. Niet zomaar verliezen van uit het oog ofzo nee verliezen aan de dood frown
en haar droom liet het cijfer 2 de heletijd zien geen iedee wat daar mee bedoeld word.


Dit is een droom die mijn beste vriendin had, ze wou graag weten wat het betekende.
Ik hoop dat jullie haar kunnen helpen


De dood wilt zeggen dat je vriendin iets heeft afgesloten heeft en bereid is om een volgende stap te gaan. Waarmee, heb ik geen idee. De getal 2 staat zoals eerder gezegd voor dualiteit.

Ze verliest haar dierbaren. Dus ik denk dat ze iets heeft afgesloten met haar dierbaren. Of gaat beginnen aan iets nieuws.
Lena
Lena aug 9 '09
verandering en loslaten...
Rein
Rein aug 9 '09
Origineel bericht van: Bellefleur


Rein, mag ik vragen, wat versta jij persoonlijk,onder " een dualistische levenswijze?"



Dat je nog voornamelijk de dingen verdeelt in goed en slecht, juist en fout, niet voor is tegen, enz...

Wanneer je vanuit een hoger perspectief begint te leven creeer je eigenlijk een trialiteit. Dat derde punt is een nieuwe manier van naar de wereld kijken. Je aanschouwt en beleeft het hele spectrum van "goed" en "slecht" zonder te veroordelen. Op die manier, vervallen stilaan lagere vibraties van dualiteit die het vaak heel moeilijk kunnen maken in conflictsituaties. Schuld is er zo een van. Controle over de ander ook. Blijven vasthangen aan verwachtingen over hoe de ander in jou ogen zou moeten zijn, is een andere omschrijving. Hoe meer je in de trialiteit begint te leven, hoe meer je streeft naar een alomvattend begrip van wat er precies gaande is. Dit creeert veel meer ruimte voor alle betrokken personen om te ontdekken wat hun eigen aandeel in een bepaalde situatie is en hoe ze voor zichzelf verantwoordelijkheid kunnen opnemen.

Hopelijk verduidelijkt dit het wat smile
gast
gast aug 10 '09
Heel mooi Rein, als we allemaal dat niveau zouden kunnen bereiken zou het de heemel op aarde betekenen.
admin
admin aug 10 '09
Origineel bericht van: Rein
Origineel bericht van: Bellefleur


Rein, mag ik vragen, wat versta jij persoonlijk,onder " een dualistische levenswijze?"



Dat je nog voornamelijk de dingen verdeelt in goed en slecht, juist en fout, niet voor is tegen, enz...

Wanneer je vanuit een hoger perspectief begint te leven creeer je eigenlijk een trialiteit. Dat derde punt is een nieuwe manier van naar de wereld kijken. Je aanschouwt en beleeft het hele spectrum van "goed" en "slecht" zonder te veroordelen. Op die manier, vervallen stilaan lagere vibraties van dualiteit die het vaak heel moeilijk kunnen maken in conflictsituaties. Schuld is er zo een van. Controle over de ander ook. Blijven vasthangen aan verwachtingen over hoe de ander in jou ogen zou moeten zijn, is een andere omschrijving. Hoe meer je in de trialiteit begint te leven, hoe meer je streeft naar een alomvattend begrip van wat er precies gaande is. Dit creeert veel meer ruimte voor alle betrokken personen om te ontdekken wat hun eigen aandeel in een bepaalde situatie is en hoe ze voor zichzelf verantwoordelijkheid kunnen opnemen.

Hopelijk verduidelijkt dit het wat smile


OK, dank je voor je uitleg!

Waar jij over spreekt, is een natuurlijk gevolg, wanneer je meer gaat leven vanuit de Bron, vanuit Liefde.
Liefde kan voor velen op dit moment "nieuw" lijken, omdat het meer wordt beleefd vanuit een gevoel van "onvoorwaardelijkheid".


Bij velen ontwaakt deze Christusbewustzijn, de puurste vorm van Liefde,
Liefde is eerlijk, correct, open, onvoorwaardelijk, begripvol,niet-oordelend, onbevangen,enz, enz..
Liefde komt binnen in je Hart. En je mentale denken, volgt het hart.

Liefs,
Bellefleur
Rein
Rein aug 10 '09
Origineel bericht van: gast
Heel mooi Rein, als we allemaal dat niveau zouden kunnen bereiken zou het de heemel op aarde betekenen.




Je slaat de nagel op de kop!! smile
Rein
Rein aug 10 '09
Mooi gezegd Bellefleur,

al heeft men mentale denken daar niet altijd zin in laugh
Natalie1986
Natalie1986 aug 12 '09
Dank jullie wel voor de uitleg! Ik heb de link aan haar doorgegeven dus ze zal het wellicht allemaal wel lezen.

Liefs Natalie
admin
admin aug 12 '09
Origineel bericht van: Rein
Mooi gezegd Bellefleur,

al heeft men mentale denken daar niet altijd zin in laugh



haha, wie in jou zegt dit nu? smile
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki