Loading...
nl

Hoogbegaafdheid, een probleem?

Sweetammy
Sweetammy aug 4 '09
Ik zeg ook helemaal niet dat diegene een universitaire studie hoeft te doen.. Absoluut niet en het maakt ook helemaal niet uit wat je doet, dat voorop gesteld.

Karin excuus dan snapte ik je verkeerd, ik ben het met je eens ze zouden het moeten weten en ze weten het ook wel, maar soms kunnen ze daardoor bijvoorbeeld je essays niet nakijken omdat ze in mijn geval mij nie snappen, terwijl het in mijn hoofd heel logisch is. Is mijn probleem hoor, maar ik kan het niet op een andere manier overbrengen en geloof me dat heb ik al meerdere malen geprobeerd.

En aan bellefleur, EQ vind ik ook belangerijker dan IQ gelukkig heb ik ook nog een redelijk EQ, maar ik ken mensen met een hoog IQ die gewoon niet met andere mensen om kunnen gaan. Wat heb je dan aan al je kennis.
gast
gast aug 4 '09
Ja dat zei ik ook wel eens; je kunt dan wel een hoog IQ hebben, maar als je er niets mee kunt heb je er ook niet veel aan wink
En dan nog; in deze maatschappij wordt er alleen naar papiertjes gekeken, niet naar hoe de persoon in kwestie werkelijk is. Helaas.....
admin
admin aug 4 '09
Sweetammy

Wil je je essay eens laten lezen? wie weet begrijp ik of anderen hier dat wel. smile
Sweetammy
Sweetammy aug 4 '09
Ja natuurlijk wil ik dat. Ik pas hem een deze dagen even aan, aangezien ik hem nog een x moet inleveren en dan plaats ik hem wel. Ik waarschuw alvast het is een taaie kost. wink
gast
gast aug 4 '09
Waar gaat het essay over (welk vak)?
Richie Richard
Richie Richard aug 4 '09
Goed dat je het zegt.. Ik ben niet echt een lezer, eerder een schrijver.. Ik hoop dat je het niet erg vind, maar ik heb gewoon een hekel aan om een grote lap tekst te lezen.. Dus ik ga het niet lezen..
admin
admin aug 5 '09
Ik wel hoor!
Richie Richard
Richie Richard aug 5 '09
Ik vind het al erg als ik mijn eigen verhalen opnieuw moet lezen xD. Als het er op aan komt kan ik heel erg lui zijn.
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki