Loading...
nl

Damio Hallo!

Damio
Damio aug 3 '09
Hallo iedereen!

Ik ben Tim en ben hier op het forum terecht gekomen via mijn vriendin, heb van haar ook erg goede dingen gehoord.

Bij deze had ik dus ook het vriendelijke verzoek of iemand mijn foto kon lezen?

Ik hoop dat de foto goed genoeg is:

Alvast bedankt! laugh
Delen:
Natalie1986
Natalie1986 aug 3 '09
Hallo Damio ,

Ik zal een poging wagen.

* Ik krijg een druk op mijn borst alsof ik moeite heb met ademhalen.

* EEn echte grappenmaker

* Je hebt veel mensen om je heen maar niet veel mensen kennen je echt.

* Je neemt dingen niet echt serieus je denkt snel het zal allemaal wel.

* Je bent een beetje onzeker.

*Ik heb het gevoel dat je neit veel mensen toelaat in je leven.

meer kan ik er niet uithalen.

Liefs Natalie
admin
admin aug 4 '09
Hoi Tim,

Zal eens kijken of er wat doorkomt ... En ik ben nog in ontwikkeling, een beginneling winkdus een feedback zou ik wel op prijs stellen ...

* een vrolijk gezicht, een guitige kop zou mijn moeder zeggen blush, haha, dat kwam zomaar in me op

* heb je last van hoofdpijn? voel een band om mijn hoofd, mijn ogen wat zwaar ?

* je bent gesloten, je laat geen gevoelens naar buiten komen

* toch ben je ook niet bang om te laten zien waar je voor staat, je hebt je eigen mening, soms wel een beetje té. Zo van, in mijn straatje is het goed, en daar moet een ander dan in lopen blush

* ondeugende blik, je houdt wel van een geintje ... pas wel op dat je niet doorslaat en het wel leuk houdt smile

* je hebt/kan contact hebben met spiritualiteit, je staat er meer open voor dan dat je denkt, je kruinchakra is er wel voor open

* er wel eens aan gedacht om je te laten inwijden in Reiki, of ben je ingewijd?

* mensen mogen je niet te dichtbij komen, waarom? krijg ik niet duidelijk ...

* je hebt wel een zachtaardige kant, denk dat je vriendin die wel kent, maar die mag je wel aan meerdere tonen, wat je geeft, krijg je terug!

Wil het hier even bij laten ... meer krijg ik niet echt door.

Namasté Larapinta
Damio
Damio aug 4 '09
Heel erg bedankt voor de reactie's! beide kloppen als een bus en op verzoek heb ik hieronder antwoord erop gegeven voor het leer proces. Ik zou zeggen je bent geen beginner meer, het kon niet correcter wink

Origineel bericht van: Larapinta

* een vrolijk gezicht, een guitige kop zou mijn moeder zeggen blush, haha, dat kwam zomaar in me op

Kan dat alleen maar opvatten als een compliment smile

* heb je last van hoofdpijn? voel een band om mijn hoofd, mijn ogen wat zwaar ?

Ik heb regelmatig last van migraine aanvallen

* je bent gesloten, je laat geen gevoelens naar buiten komen

Klopt helemaal

* toch ben je ook niet bang om te laten zien waar je voor staat, je hebt je eigen mening, soms wel een beetje té. Zo van, in mijn straatje is het goed, en daar moet een ander dan in lopen blush

Ook dit klopt helemaal, het is niet zo eenrichtig dat mijn mening de enigste juiste is, maar daar moet dan wel veel overtuiging bij komen

* ondeugende blik, je houdt wel van een geintje ... pas wel op dat je niet doorslaat en het wel leuk houdt smile

Ik haal veel grappen uit, ben vaan sarcastisch, gelukkig ken ik mijn grenzen

* je hebt/kan contact hebben met spiritualiteit, je staat er meer open voor dan dat je denkt, je kruinchakra is er wel voor open

Ik weet dat ik contact met overleden mensen kan maken, heb het alleen niet onder controle jammer genoeg

* er wel eens aan gedacht om je te laten inwijden in Reiki, of ben je ingewijd?

Ik magnetiseer mijn vriendin weleens, maar ben nooit ingewijd in Reiki

* mensen mogen je niet te dichtbij komen, waarom? krijg ik niet duidelijk ...

Dit is uit ervaringen met vroegere 'vrienden'

* je hebt wel een zachtaardige kant, denk dat je vriendin die wel kent, maar die mag je wel aan meerdere tonen, wat je geeft, krijg je terug!

Ik gaf vroeger veel, maar terug krijgen doe ik alleen van mijn vriendin en dochter

Om even verder in te gaan op het spirituele, ik weet dat ik het kan en sinds mijn vriendin mij erop wees weet ik ook dat ik kan magnetiseren.

Ik heb mij er alleen momenteel voor afgesloten een beetje omdat ik bang ben dat als ik me erin verdiep het fout afloopt, heeft iemand hier misschien advies over?

Nogmaals heel erg bedankt laughvond het een mooie ervaring
Heidelroos
Heidelroos aug 8 '09
Hoi Tim!!

Effe een korte van mij.. (zonder eerdere reacties gelezen te hebben, want dat kan de lezing beïnvloeden)

Het eerste wat bij mij binnekwam is een grote bezorgdheid rondom een vrouw en een kind.. ben je onzeker in een relatie?
Of in relatie tot mensen?
Ik zie iemand die zichzelf heeft afgeleerd te geven..
vroeger was je een spiontaan fijn en warm kind.. alleen pesterijen zijn je ten deel gevallen..

Okee, ik ben zéér snel aan het typen, wat voor mij overkomt alsof je een zeer onrustig persoon bent, bijna tegen het ADHD aan!!!
Maakt niet uit, ik typ gewoon snel verder..

Ik krijg ook door dat je op je eetpatroon moet letten..
Oorsuizen, erge mate van hoofdpijnen en sterke onrust kán een voedselintollerantie of zelfs allergie zijn..

Je bloeddruk schiet snel omhoog.. (waarom typ ik nu alles over gezondheid??? )

Je kijkt brutaal uit de oogskes, volgens mij ben je vroeger een echte experimenteerder geweest..
Ik heb het idee dat je vanalles hebt uitgevreten en dat je nu aan het settelen bent..

Mooi zo, dat werd tijd..
Ik krijg het getal drie door..

Ook dat snelle typen.. pfffffffffffffffffffffff ik word er zelf onrustig van..
Maar goed dat ik snel kan typen.. ik lees bija nooit mijn teksten na (dat doe ik pas later) maar daarna herstel ik ernstige fouten aahahaha..
Whojoooow.. wat eengekkenhuis.. ik vlieg van hak op tak..
Gaat jouw denken ook zo?
Volgens mij word je gek van jezelf, en word jij niet gek van jouzelf, dan worden je naasten het wel van je..

Een verhoogde onrustige ademhaling..
Alsof je steeds naar lucht moet happen..
Pas op.. hoe meer lucht je hapt, hoe meer lucht je te kort komt, omdat de koolzuur in je bloed niet kwijt kan en er teveel zuurstof in komt..

Rook je?
Zo ja --> stoppen!! (ik krijg een waarschuwing??)
Mocht je in een omgeving werken of vaak zitten waar gerookt wordt, proberen zoveel mogelijk weg te blijven..

Ik zie dat je sterk met iemand bent verbonden en het lijkt ene oma te zijn.. omaatje?

Oh, Tim.. luister..
vriendelijkheid dat bén je.. lief ook..
je bent een schat van een vent die te hard en teveel voor anderen loopt.. (gelopen heeft)
Een bepaald wantrouwen is in je leven je ten deel gevallen.. maar kijk uit, niet iedereen is hetzelfde en het moet niet een vorm van achterdocht gaan worden..

Ben (was) je gevoelig voor drugs?

Ik zie beelden en hallicunaties..
In hoeverre krijg jij akelige dromen, of hallicunaties?
Fantaseer je veel?
Zit je veel achter spelcomputers, waardoor je maar moeilijk in het hier en nu kunnen blijven?

Wat is er op dit moment met je relatie aan de hand?
Deze blijft maar terugkomen.. !!

Even naar binnen kruipen en kijken of je een spirituele diepe binnenste vraag hebt:
Ik zie hier een zeer paranormaal begaafde jongen, die spreekt in het donker met datgene wat onbekend is voor velen..
De muren hadden vroeger ogen voor jou en je was nooit alleen..
Dit heeft een bepaalde angst in jezelf opgewerkt waardoor het contact leggen met datgene nu rommelig of akelig verloopt..
Jouw tunnel vanaf je nek staat te ver open, wat ook kwaadaardige entiteiten kan aantrekken, wat je dus nu in het hier en nu moe maakt, maar ook overbezorgd..

Als ik nog verder naar binnen ga, zou ik zo geheimen kunnen ontrafelen die jij niet wil dat die tentoongespreidt worden.l.
Je hebt een donkere kant in je lichte binnenste..
Daarin komen bepaalde karaktertrekken naar buiten die misschien niet erg prettig zijn voor je omgeving..

Je kunt zeer hatelijk en onvriendelijk overkomen...
Of dit nu is, omdat je jezelf niet meer wil laten kwetsen..
Niet alle mensen begrijpen sarcasme.. !!

Doordat je zoveel voelt en van binnen weet en contact kunt leggen met een andere dimensie, lijkt het me verstandig dit onder toezicht te gaan doen..
Het maakt je hoorndol dat dit kan en dat je er geen weg mee weet.. het gaat ongecontroleerd, waardoor je jezelf gaat afsluiten en misschien zelfs je donkere kant sterker naar boven laat komen..

Een mens is gemaakt om te geven geven geven geven..
hoe meer je geeft van jezelf, hoe meer energie dat je krijgt, omdat je ook ontvangt in andere vorme...
Ik blijf terug komen op het vertrouwen en grote diepe donkere angsten bij je..

Ik mag je adviseren een goede (zeer goede) spiritueel therapeut op te zoeken, die jou stukje voor stukje zou kunnen begeleiden naar een verlichter leven..
Zodat je makkelijker terug kan komen in deze dimensie, waar wij nu in leven..
Prima om het donkere op te zoekenn in je slaap en in je onderewustzijn (ik voel dan drank of drugs, dat je dan makkelijk wegvliegt naar een dimensie)

je neemt wel eens wat vervuiling mee, dat jou in het hier en nu belemmerd..
Laat je aura eens flink schoonmaken en en chakra's weer eens rustiger laten draaien..

Kortom..
een top gozer, die te begaafd is, die contact kan leggen met andere dimensies (overledenen) en daar veel van meeneemt, omdat hij niet weet hoe hij het los moet laten of hoe hij zichzelf 'schoon moet maken' van donkere energieën..

je ziet veel, heel veel..
Maar neem het niet allemaal mee Tim..
je hebt er last van in het hier en nu..
(koppijnaanvallen, hyperventileren, ademhalingsprob's enzovoorts)

Dus mijn tip van de dag aan jou is:
Ga op zoek naar een goed therapeut..

(Ik ben nu zeer licht in mijn hoofd en voel een beetje wat jij voelt.. dat is een beetje eng Tim.. )

Heel veel groetjes en een dikke verlichte knuffel voor jou..

P.s:

Brand een lekker wierrookjes...
Heidelroos
Heidelroos aug 8 '09
Oh, ik krijg nog zwarte toermalijn door:

Algemene informatie
Toermalijn is doorzichtig tot doorschijnend met een glasachtige glans en kan verschillende kleuren zijn. Toermalijnkwarts is bergkristal met 'naalden' van zwart toermalijn. Zwart toermalijn wordt ook wel schörl genoemd. Enkele andere soorten toermalijn zijn: blauw toermalijn, geel toermalijn, groen toermalijn en roze toermalijn (rubbeliet).

Werking
Toermalijn heeft een sterk reinigende en beschermende werking. De steen aardt en brengt balans in lichaam en geest en zet negatieve energie, gedragspatronen en gedachtes om in positieve. Toermalijn reinigt het aura en het lichaam en verwijdert negatieve energie. Hierdoor worden de chakra's, het lichaam en emoties in balans gebracht. Dit bevordert ontspanning, begrip, zelfvertrouwen, voorspoed en vermindert blokkades, angst en het aannemen een slachterofferrol. Toermalijn heeft een bijzondere connectie met bloemen en planten. Het bevordert hun groei en beschermt tegen ongedierte.

Zwarte toermalijn aardt en beschermt tegen negatieve energie in al haar vormen: computerstraling, elektromagnetische straling, zwarte magie en vervloekingen en stress en spanningen. Hierdoor werkt de steen ontspannend, vegroot de vitaliteit en bevordert een neutrale houding en logisch-rationeel denken. Lichamelijk heeft de steen een positief effect op het imuunsysteem, dyslexie, artritis en pijn.

Reinigen & Opladen
Toermalijn kan onder invloed van (fel) zonlicht verkleuren.

Sterrenbeeld
Schorpioen

Liefsssssssssssssssssssss wink
Heidelroos
Heidelroos aug 28 '09
Damio heeft een zeer persoonlijke reactie teruggeschreven, maar deze plaats ik niet zonder toestemming..
Ik heb wel gereageerd:

Hoi Damio,

Weer terug van mijn vakantie..
Fijn dat de reading klopt..

Mag de persoonlijke reactie publiekelijk neergezet worden?
Ik kan het privégevoelige eventueel cencureren, of verwijderen...
Of als je zelf doet ook prima..

Meeste readers vinden het fijn racties te lezen, zodat ze zelf gestimuleerd worden om ook een reading te gaan doen bij je!!

Dank je dat je onder de indruk was en dat je me vertrouwde..
Dit heb jij goed gevoeld..

Mijn tip om een goed iemand in de arm te nemen en dat je dit hebt gedaan vind ik p[rettig te horen..
Heeft jou dat verlicht op dit moment?

Wat leuk dat je gaat trouwen..
Spannend..

Niet TE snel een tweede kind erbij hé!!
Eerst zelf je gevoelsleven op orde brengen..
Dan is er pas ruimte voor een andere knuffelkont erbij..
Anders ben je met wel heel veel dingen tegelijk bezig..
én oefenen, én trouwen, én jouw gaves ontwikkelen zodat je ze positief kunt gebruiken, én verwerken enzovoorts..

Nou, ik ga lekker relaxen..
Dag Damio..

Als je nog vragen hebt, hoor ik het wel..

Groetjes Heidelroos..

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420