Hoi Brenda
Ik wil het gaan proberen, eens kijken wat ik door krijg. Ik ben beginneling, dus ik ben nog in ontwikkeling. Zou feedback wel prettig vinden. Ook kan er dubbel wat in staan straks, ik heb de andere lezing(en) nog niet gelezen, vandaar.
* twee treurige ogen staren mij aan, klopt het dat je verdrietig bent?
* onzekere blik, heb je weinig zelfvertrouwen, krijg door dat het in je jeugd wat moeizaam is geweest? Scheiding van je ouders?
* ben je bang te falen? dat hoeft niet hoor, iedereen krijgt kansen om te leren in het leven!
* je bent een enorme warme, lieve, tedere persoonlijkheid ... dat mag je best meer uitstralen hoor!
* krijg door dat je nog met een opleiding bezig bent ... of wil je binnenkort nog een opleiding starten?
* je zou heel goed passen bij mensen, werken met kinderen? kraamverzorging? zorg voor kinderen?
* wees maar wat meer open, mensen begrijpen je soms niet omdat je wat gesloten bent
* iets zegt me dat ik je best beter zou willen leren kennen...
ik heb het gevoel dat je veel van ons kunt leren en wij van jou
* heb je al eerder het idee gehad dat er meer tussen hemel en aarde was? iets zegt me dat je daardoor niet begrepen bent vroeger, komt dat je wat bekend voor?
* voel je niet te schuldig over alles wat er gebeurt in je leven; je hebt niet overal de verantwoording voor ...
Hier wil ik het even bij laten, ik hoop dat je er wat mee kunt en ik je daarmee misschien weer verder op weg kunt helpen.
Namasté Larapinta