Loading...
nl

wolk Mijn foto lezen?

wolk
wolk aug 2 '09
Zoals vele andere hier ben ik ook benieuw of iemand een mjin foto wilt lezen?
Zou ik misschien een foto naar iemand mogen doormailen?

Alvast bedankt:)
Delen:
admin
admin aug 2 '09
Je mag hier een foto plaatsen Brenda.....
wolk
wolk aug 2 '09
Ik weet niet zo goed hoe ik een foto moet plaatsen dus ik hoop dat het lukt.
Sorry van die twee posts maar ik snapte het nog niet zo goed.
Maryssa
Maryssa aug 2 '09
Hallo Brenda,

Welkom hier, eens even naar je kijken..

* Je hebt een mooi gezicht, je hebt iets weg van een elfje, Heb je daar iets mee?

* Je staat met een dromerige blik op de foto maar je bent ook dromerig en afwezig vaak. Helemaal opgaan in je eigen gedachten.

* Je bent voorzichtig in wat je doet, bedachtzaam. Onbezonnen ergens aan beginnen dat past niet bij jou.

* Alles gaat wel aardig zoals jij het wilt. Ik voel onbezorgdheid tot nu toe weinig verdriet of moeilijkheden gehad in je leven.

* Wat lichte darmklachten volgens mij en ineens een soort van stramheid in mn linkerduim. Heb je wat last van je vingers of handen zijn die soms wat stram en stijf en trekt dat weer weg in de loop van de dag? Wat reuma gevoelig ben je volgens mij.

* Je gezicht toont weinig emotie alsof ik naar een masker kijk. Verberg jij je emoties voor de buitenwereld?

* Als ik naar je foto ga staren vanaf een afstandje lijkt er iets meer te lezen te zijn in je ogen. Jouw ene kant heeft een vragende blik. Alsof je bezig bent te kijken of dingen / mensen wel zijn zoals je dacht. Aan de andere kant zie ik een soort van vastberadenheid ook wel koppigheid verschijnen. Ik denk dat beide kanten van jouw wel eens met elkaar in dialoog en soms in conflict zijn met elkaar.

* Trouwen. Een jurk die klaarhangt. Staat er een trouwerij op het programma van iemand die dicht bij je staat en waarvoor je bent uitgenodigd? Ben je misschien getuige of 1 van de bruidsmeisjes?

* Dans. Dans jij? Klassiek ballet of jazz ballet?

* Zwemmen.Ik krijg een zwembad te zien.

* Mode hmmm je bent goed met styling, bent ook wel een ijdele dame.

* Ik wilde al afronden maar er komt nog een viool voorbij. Heb je daar iets mee?

Dat was mn lezing voor jou Brenda. Laat maar weten wat er klopt en wat niet.

Liefs Maryssa
wolk
wolk aug 2 '09
Ik ben eigenlijk al heel de tijd een beetje aan het kijken of iemand ging antwoorden en er zijn wel een aantal dingen die kloppen.

* Je hebt een mooi gezicht, je hebt iets weg van een elfje, Heb je daar iets mee?
- Ik heb een zilveren elfje dat ik van mijn mama heb gekregen en dat is mijn geluksbrenger eigenlijk

* Je staat met een dromerige blik op de foto maar je bent ook dromerig en afwezig vaak. Helemaal opgaan in je eigen gedachten.
-Ja dat klopt, ik ben eigenlijk heel de dag wel aan het dromen ook in de lessen op school vaak en voor ik ga slapen maak ik altijd een beetje mijn eigen verhaaltjes.

* Je bent voorzichtig in wat je doet, bedachtzaam. Onbezonnen ergens aan beginnen dat past niet bij jou.
- Ik ben altijd wel heel bang en ik zit er al een tijd aan te denken om alleen op vakantie te gaan maar ik durf het echt niet en dan moet je zoveel voorbereiden en ik ben bang dat alles gaat mislopen.

* Alles gaat wel aardig zoals jij het wilt. Ik voel onbezorgdheid tot nu toe weinig verdriet of moeilijkheden gehad in je leven.
-Eigenlijk had ik deze foto geplaatst omdat ik de laatste tijd toch wel wat ongelukkig ben met hoe alles gaat (met vrienden enzo)
Ik heb eigenlijk wel een goede jeugd gehad voor zover ik me herinner en nooit erge dingen mee gemaakt ik heb dan ook heel lieve en bezorgde ouders.
Maar ik zit er de laatste tijd toch mee dat het soms lijkt alsof ik een beetje word buitengesloten door mijn twee beste vriendinnen en op het vlak van vriendschap gaat het toch echt wel niet zo goed.

* Wat lichte darmklachten volgens mij en ineens een soort van stramheid in mn linkerduim. Heb je wat last van je vingers of handen zijn die soms wat stram en stijf en trekt dat weer weg in de loop van de dag? Wat reuma gevoelig ben je volgens mij.
-Dit klopt wel helemaal!
Mijn vader heeft ook reuma en ik ben bang dat ik het ook een beetje heb want ik heb al heel lang last van mijn handen en mijn vingers ook zit het in mijn polsen en ik heb hier heel veel last van.
Ik heb inderdaad wel darmklachten.
Ik heb deze foto eigenlijk ook gezet omdat ik me af vroeg of iemand iets kon zien over dat ik een tijd lang een eetstoornis heb gehad maar het is nog altijd niet helemaal weg.(Niemand weet hier van, ik heb ooit al wel eens een mail naar iemand gestuurd(zo een hulpgroep) maar ben er verder nooit op in gegaan.

* Je gezicht toont weinig emotie alsof ik naar een masker kijk. Verberg jij je emoties voor de buitenwereld?
- Van dat probleem met mijn vrienden word ik best wel ongelukkig en soms als ik met hun wegga heb ik het wel heel moeiljk maar ik laat er nooit veel van merken ook niet als ze er achter vragen maar thuis moet ik er wel veel om huilen.

* Als ik naar je foto ga staren vanaf een afstandje lijkt er iets meer te lezen te zijn in je ogen. Jouw ene kant heeft een vragende blik. Alsof je bezig bent te kijken of dingen / mensen wel zijn zoals je dacht. Aan de andere kant zie ik een soort van vastberadenheid ook wel koppigheid verschijnen. Ik denk dat beide kanten van jouw wel eens met elkaar in dialoog en soms in conflict zijn met elkaar.
- Ik ben heel kritisch tegenover mensen en ik zie vaker de slechte dingen dan de goede maar dat komt omdat ik ook wel mensen in vertrouwen heb genomen die eignelijk niet echt te vertrouwen waren en die het helemaal niet goed met me voor hebben

* Trouwen. Een jurk die klaarhangt. Staat er een trouwerij op het programma van iemand die dicht bij je staat en waarvoor je bent uitgenodigd? Ben je misschien getuige of 1 van de bruidsmeisjes?
- Er is niemand die ik ken die gaat trouwen

* Dans. Dans jij? Klassiek ballet of jazz ballet?
- Ik heb nooit gedanst

* Zwemmen.Ik krijg een zwembad te zien.

* Mode hmmm je bent goed met styling, bent ook wel een ijdele dame.
- Dit vind ik wel leuk om te lezen want ik doe mode op school (nu nog op het middelbaar) en ik wil daarna een styling opleiding gaan doen in Gent, ik ben alleen wel bang wat de toekomst brengt en of ik hier wel in verder kan gaan omdat je wel echt goed moet zijn om er ook werk in te vinden.

* Ik wilde al afronden maar er komt nog een viool voorbij. Heb je daar iets mee?
-Ik heb niets met violen voor zover ik weet

Heel erg bedankt en er waren inderdaad toch wel veel dingen die ook kloppen:)
Maryssa
Maryssa aug 3 '09
Lieve Brenda,

Dat is fijn dat het aardig klopt op wat dingen na. Maar wat vervelend dat die vriendschappen niet lekker lopen! Is het een idee om open kaart te spelen en te zeggen wat je voelt en hoe het op je overkomt? Het kan zijn dat ze het zich niet bewust zijn en als het wel echt zo is dat er tenminste duidelijkheid komt en je verder kunt. Want dit is moeilijk voor jou dit halve; de onwetendheid over wat er nu aan de hand is.

Goh meisje een eetstoornis dat is heel zwaar; dat had ik niet uit je foto opgepikt. Ik hoop dat je er wat meer hulp bij kunt krijgen en misschien met lotgenoten erover kunt praten; dat zou je echt helpen denk ik. Er bestaan denk ik wel sites waar je erover kunt praten; met mensen die net als jij bezig zijn het te overwinnen.

Schiet mij even wat te binnen nog over je reumatische klachten. Voeding speelt hierbij een belangrijke rol. Als je bepaalde bouwstoffen en mineralen niet binnen krijgt kun je er meer last van krijgen. Probeer datgene wat je eet zo gezond mogelijk te laten zijn en slik ook wat vitamines en mineralen om wat tekorten aan te vullen. Ik denk hierbij voor jou aan vitamine B complex maar ook aan calcium, magnesium, zink. Als Bachbloesem zou ik voor jou denken aan Clematis http://www.starmanproductions.nl/bachbloesem/bachbloesem-remedie09.html en dit gecombineerd met Mimulus http://www.starmanproductions.nl/bachbloesem/bachbloesem-remedie20.html klik maar eens op de links dan zie je de uitleg en werking ervan. Het kan je wat ondersteunen, bachbloesems zijn druppels die je in je water kunt doen en hebben een prettige energie.

Heel veel sterkte met alles hoor en je weet dat je hier alles kwijt kunt wat je dwars zit en waarover je van gedachten wilt wisselen hè. Wij zijn er hier ook voor je.

Liefs Maryssa
admin
admin aug 4 '09
Jammer det je je foto hebt verwijderd??

Groetjes,
Marjan
wolk
wolk aug 4 '09
Ja nu staat mijn foto er terug.
Maar ik ben altijd een beetje bang dat iemand hier mijn foto ziet en er staan best persoonlijke dingen nu over mij.

Bedankt nog voor de lieve reacties jullie zijn echt heel lief:)
admin
admin aug 4 '09
Hoi Brenda

Ik wil het gaan proberen, eens kijken wat ik door krijg. Ik ben beginneling, dus ik ben nog in ontwikkeling. Zou feedback wel prettig vinden. Ook kan er dubbel wat in staan straks, ik heb de andere lezing(en) nog niet gelezen, vandaar.

* twee treurige ogen staren mij aan, klopt het dat je verdrietig bent?

* onzekere blik, heb je weinig zelfvertrouwen, krijg door dat het in je jeugd wat moeizaam is geweest? Scheiding van je ouders?

* ben je bang te falen? dat hoeft niet hoor, iedereen krijgt kansen om te leren in het leven!

* je bent een enorme warme, lieve, tedere persoonlijkheid ... dat mag je best meer uitstralen hoor!

* krijg door dat je nog met een opleiding bezig bent ... of wil je binnenkort nog een opleiding starten?

* je zou heel goed passen bij mensen, werken met kinderen? kraamverzorging? zorg voor kinderen?

* wees maar wat meer open, mensen begrijpen je soms niet omdat je wat gesloten bent

* iets zegt me dat ik je best beter zou willen leren kennen... winkik heb het gevoel dat je veel van ons kunt leren en wij van jou

* heb je al eerder het idee gehad dat er meer tussen hemel en aarde was? iets zegt me dat je daardoor niet begrepen bent vroeger, komt dat je wat bekend voor?

* voel je niet te schuldig over alles wat er gebeurt in je leven; je hebt niet overal de verantwoording voor ...

Hier wil ik het even bij laten, ik hoop dat je er wat mee kunt en ik je daarmee misschien weer verder op weg kunt helpen.

Namasté Larapinta
wolk
wolk aug 10 '09
twee treurige ogen staren mij aan, klopt het dat je verdrietig bent?
-Ik ben de laatste tijd een beetje verdrietig met hoe het nu allemaal is in mijn leven.
Ik heb twee hele leuke vriendinnen maar zij hebben niet dezelfde interesse's dan mij.
Ze gaan op vakantie en alleen maar drinken, uitgaan, jongens
terwijl ik juist ook wel eens iets van de stad wil gezien hebben en gaan snorkelen en zo van die dingen.
Nu ik wat ouder word word het voor mij ook duidelijk dat ik andere interesse's heb en ik kijk er naar uit om over een jaar op kot te gaan en nieuwe mensen te ontmoeten.
Ik ben ook van plan om volgend jaar alleen op reis te gaan maar niet lang, voor 4-5 dagen om eens goed na te kunnen denken en plaatsen te bezoeken die graag wil zien en waar ik van kan genieten.

* onzekere blik, heb je weinig zelfvertrouwen, krijg door dat het in je jeugd wat moeizaam is geweest? Scheiding van je ouders?
- Ik heb wel heel weinig zelfvertrouwen maar dat komt omdat ik vroeg nog al dik was en daar ook mee werd gepest, hierdoor heb ik nu dus ook een eetstoornis en ben ik niet zeker van mezelf.
Ik zat ook op een lagere school waar veel mensen zaten die zich beter voelden dan de rest (ook de omgeving waar ik toen woonde, nu wonen we al 5 jaar ergens anders)
Mijn ouders zijn niet gescheiden en ik heb eigenlijk hele lieve bezorgde ouders die er altijd voor mij zijn.
Alleen weten ze wel niet van mijn eetstoornis.

* ben je bang te falen? dat hoeft niet hoor, iedereen krijgt kansen om te leren in het leven!
Ik ben altijd wel bang om te valen of om iets verkeerd te doen.
Als ik op school eens slechte commentaar krijg neem ik het vaak wel heel persoonlijk op.
Ik heb ook een weekend job en ik ben altijd bang op een slecht raport te krijgen (we krijgen om de zoveel tijd een soort raport van hoe je het doet)

* je bent een enorme warme, lieve, tedere persoonlijkheid ... dat mag je best meer uitstralen hoor!
- Dit is natuurlijk moeilijk om van mezelf te zeggen, maar ik kom bij veel mensen nogal bot over omdat ik mezelf niet direct wil blootstellen aan iedereen en dus vaakn mensen niet te dicht in de buurt te laten komen ik mijn prive leven.
Maar als ik iemand dan goed ken ben ik gewoon heel bezorgd en alles over die persoon en dan zie ik ze ook heel graag.

* krijg door dat je nog met een opleiding bezig bent ... of wil je binnenkort nog een opleiding starten?
Ik doe mode op school, nu nog in het middelbaar en ik ben van plan om volgend jaar ook nog verder te studeren aan de hoge school, nog verder in mode.
Ik ben ook van plan om een cursus spaans te gaan volgen.

* je zou heel goed passen bij mensen, werken met kinderen? kraamverzorging? zorg voor kinderen?
Ik interesseer mij altijd in andere mensen (hoe ze zijn en hoe je ze kan verder helpen) maar dan eerder mensen die een psychisch probleem hebben.
Maar ik zou nooit kunnen zorgen voor kinderen want ik ben daar veel te overbezorgd voor.

* wees maar wat meer open, mensen begrijpen je soms niet omdat je wat gesloten bent
- Ja ik ben heel verlegen en zeker in een grote groep als ik bijna niemand goed ken.
Vaak denken mensen dan dat ik mij beter voel en arrogant ben terwijl ik dat juist niet ben en vind dat iedereen gelijk is.

* iets zegt me dat ik je best beter zou willen leren kennen... ik heb het gevoel dat je veel van ons kunt leren en wij van jou
- Ik heb me altijd al geinteresseerd in wat er meer is in het leven en ik wil hier ook verder van leren.

* heb je al eerder het idee gehad dat er meer tussen hemel en aarde was? iets zegt me dat je daardoor niet begrepen bent vroeger, komt dat je wat bekend voor?
- Ik weet wel toen wij nog in ons vroegere huis woonden ik altijd heel veel moest huilen om niks (ik werd ook wel gepest op school vanwege mijn gewicht toen) maar ook in tijden dat ik wel veel vriendinnen had.
Na een tijd dacht ik eigenlijk dat er gewoon iets in het huis was dat mij ongelukkig maakte.
Ik heb een paar maanden geleden ook van mijn moeder gehoord wat de echte reden was waarom we daar zijn verhuist en dat was blijkbaar omdat mijn vader daar bepaalde dingen hoorde.
Het was een redelijk groot huis maar ook wel heel oud en ik heb ook een keer gehad dat ik alleen thuis was dat het licht in de badkamer vanzelf uitsprong.
Maar volgens mijn moeder was de vorige eigenaar daar in de kelder gevallen en zo gestorven.

* voel je niet te schuldig over alles wat er gebeurt in je leven; je hebt niet overal de verantwoording voor ...
- Ik voel me inderdaad vaak slecht over dingen die gebeuren ook al had ik er niks mee te maken, maar dat ik dan denk dat ik het misschien had kunnen voorkomen.
bv. als ik zie dat iemand op straat gepest word en ik daar niet op durf te reageren

Sorry voor mijn late reactie trouwen:)
admin
admin aug 10 '09
Geeft niet hoor, dat je wat later hebt gereageerd. Ik maak me wel zorgen om je eetstoornis, die je ook voor je ouders hebt verborgen gehouden blush

Hoe oud ben je en wil je vertellen over je eetstoornis? Het is hier toch vrij anoniem ... je gebruikt bv niet je eigen naam. Misschien helpt het om erover te praten!

Liefs,
Marjan

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske